• მთავარი
  • საიტის რუკა
  • კონტაქტი
  • GE
  • EN
ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი
  • ეროვნული სასწავლო გეგმა
    • ზოგადი ნაწილი
      • შესავალი
      • კარი I. სწავლა-სწავლების ძირითადი პრინციპები
      • კარი II საათობრივი განაწილების ძირითადი პრინციპები
      საფეხურები
      • დაწყებითი საფეხური
        • I კლასი
        • II კლასი
        • III კლასი
        • IV კლასი
        • V კლასი
        • VI კლასი
      • საბაზო საფეხური
        • VII კლასი
        • VIII კლასი
        • IX კლასი
      • საშუალო საფეხური
        • X კლასი
        • XI კლასი
        • XII კლასი
    • საგნობრივი ჯგუფები
      • სახელმწიფო ენები
      • მათემატიკა
      • უცხოური ენები
      • საზოგადოებრივი მეცნიერებები
      • საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები
      • ტექნოლოგიები
      • ესთეტიკური აღზრდა
      • სპორტი
      • არჩევითი საგნები
    • გამჭოლი კომპეტენციები
      • icon
        წიგნიერება
      • icon
        მედიაწიგნიერება
      • icon
        ციფრული წიგნიერება
      • icon
        რაოდენობრივი წიგნიერება
      • icon
        ეკოლოგიური წიგნიერება
      • icon
        მრავალენობრივი კომპეტენცია
      • icon
        სემიოტიკური კომპეტენცია
      • icon
        სწავლის სწავლა
      • icon
        სოციალური და სამოქალაქო
      • icon
        ეთიკა, როგორც კომპეტენცია
      • icon
        მეწარმეობრივი კომპეტენცია
      • icon
        ჯანსაღი ცხოვრების წესი, როგორც კომპეტენცია
      • icon
        შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნება
    • ეროვნული სასწავლო გეგმები
      • 2011 წლამდე არსებული სასწავლო გეგმები
      • ეროვნული სასწავლო გეგმა 2011-2016
      • ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმა (დაწყებითი და საბაზო საფეხური) 2018-2024
  • სკოლამდელი განათლება
    • ზოგადი ნაწილი
      • შესავალი
      • სტანდარტის სტრუქტურა, შინაარსი და მიზნები
      • სწავლისა და განვითარების სფეროების მოკლე მიმოხილვა
      • დამხმარე სახელმძღვანელოები
      ასაკი
      • 0-დან 1 წლამდე
      • 1-დან 3 წლამდე
      • 3-დან 5 წლამდე
      • 5-დან 6 წლამდე
    • სფერო
      • ჯანმრთელობა და ფიზიკური განვითარება
      • შემეცნებითი განვითარება და ზოგადი ცოდნა
      • სწავლისადმი მიდგომა
      • მეტყველების განვითარება
      • სოციალურ-ემოციური განვითარება
  • ინკლუზიური განათლება
    • ზოგადი ნაწილი
      • სასარგებლო ვებ საიტები
      • ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის ნიმუშები
      • თემატური ვებ საიტები
      • აკრონიმები
      • კონვენციები, დეკლარაციები, რეკომენდაციები
      • დამხმარე სახელმძღვანელოები
    • ალტერნატიული სასწავლო გეგმა
  • ლექსიკონი

წიგნიერება

  • მთავარი
  • მეტყველების განვითარება
  • წიგნიერება
ამობეჭდვა
  • ზოგადი ნაწილი
    • შესავალი
    • სტანდარტის სტრუქტურა, შინაარსი და მიზნები
    • სწავლისა და განვითარების სფეროების მოკლე მიმოხილვა
      • ჯანმრთელობა და ფიზიკური განვითარება
      • შემეცნებითი განვითარება და ზოგადი ცოდნა
      • სწავლისადმი მიდგომა
      • მეტყველების განვითარება
      • სოციალურ-ემოციური განვითარება
    • დამხმარე სახელმძღვანელოები
  • ასაკი
  • მეტყველების განვითარება
  • მიმართულებები
arrow
  • 0-დან 1 წლამდე
  • 1-დან 3 წლამდე
  • 3-დან 5 წლამდე
  • 5-დან 6 წლამდე

0-დან 1 წლამდე

მეტყველების განვითარება

წიგნიერება

კითხვა

შედეგი I

შედეგი II

ბავშვი გამოხატავს ინტერესს ნაბეჭდი მასალის მიმართ და ესმის მისი სიმბოლური მნიშვნელობა.

შედეგი III

ბავშვს ესმის, რომ  ნაბეჭდ მასალას სხვადასხვა დანიშნულება აქვს და განსხვავებული მიზნებით გამოიყენება

 

 

წერა

შედეგი I

ბავშვი იწყებს წერის უნარის განვითარებას

შედეგი II

ბავშვი წერის უნარებს სხვადასხვა მიზნებისათვის იყენებს

1-დან 3 წლამდე

მეტყველების განვითარება

წიგნიერება

კითხვა

შედეგი I

ბავშვს აქვს უნარი სამეტყველო ნაკადში გამოჰყოს ბგერები და სიტყვები (ფონოლოგია)

შედეგი II

ბავშვი გამოხატავს ინტერესს ნაბეჭდი მასალის მიმართ და ესმის მისი სიმბოლური მნიშვნელობა.

შედეგი III

ბავშვს ესმის, რომ  ნაბეჭდ მასალას სხვადასხვა დანიშნულება აქვს და განსხვავებული მიზნებით გამოიყენება

შედეგი IV

ბავშვი ამჟღავნებს ნაბეჭდი მასალის აღქმის უნარს

 

 

წერა

შედეგი I

ბავშვი იწყებს წერის უნარის განვითარებას

შედეგი II

ბავშვი წერით უნარებს სხვადასხვა მიზნებისათვის იყენებს

3-დან 5 წლამდე

მეტყველების განვითარება

წიგნიერება

კითხვა

შედეგი I

ბავშვს აქვს უნარი სამეტყველო ნაკადში გამოყოს ბგერები და სიტყვები (ფონოლოგია)

შედეგი II

ბავშვი გამოხატავს ინტერესს ნაბეჭდი მასალის მიმართ და ესმის მისი სიმბოლური მნიშვნელობა

შედეგი III

ბავშვს ესმის, რომ  ბეჭდურ გამოცემებს სხვადასხვა დანიშნულება აქვთ და განსხვავებული მიზნებით გამოიყენება

შედეგი IV

ბავშვი ამჟღავნებს ნაბეჭდი მასალის აღქმის უნარს

 

 

წერა

შედეგი I

ბავშვი იწყებს წერის უნარის განვითარებას

შედეგი II

ბავშვი წერის უნარებს სხვადასხვა მიზნებისათვის იყენებს

5-დან 6 წლამდე

მეტყველების განვითარება

წიგნიერება

კითხვა

შედეგი I

ბავშვს აქვს უნარი სამეტყველო ნაკადში გამოყოს ბგერები და სიტყვები (ფონოლოგია)

შედეგი II

ბავშვი გამოხატავს ინტერესს ნაბეჭდი მასალის მიმართ და ესმის მისი სიმბოლური მნიშვნელობა.

შედეგი III

ბავშვს   ესმის, რომ  ბეჭდურ გამოცემებს სხვადასხვა  დანიშნულება აქვს  და განსხვავებული მიზნებით გამოიყენება

შედეგი IV

ბავშვი ამჟღავნებს ნაბეჭდი მასალის აღქმის უნარს

 

 

წერა

შედეგი I

ბავშვი იწყებს წერის უნარის განვითარებას

შედეგი II

ბავშვი წერის უნარს სხვადასხვა მიზნებისათვის იყენებს

  • მთავარი
  • საიტის რუკა
  • კონტაქტი
ინკლუზიური განათლება ინკლუზიური განათლება სკოლამდელი განათლება სკოლამდელი განათლება საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
© 2014 ზოგი უფლება დაცულია
Creative Commons Licenseეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი,
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Digital Design