• მთავარი
  • საიტის რუკა
  • კონტაქტი
  • GE
  • EN
ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი
  • ეროვნული სასწავლო გეგმა
    • ზოგადი ნაწილი
      • შესავალი
      • კარი I. სწავლა-სწავლების ძირითადი პრინციპები
      • კარი II საათობრივი განაწილების ძირითადი პრინციპები
      საფეხურები
      • დაწყებითი საფეხური
        • I კლასი
        • II კლასი
        • III კლასი
        • IV კლასი
        • V კლასი
        • VI კლასი
      • საბაზო საფეხური
        • VII კლასი
        • VIII კლასი
        • IX კლასი
      • საშუალო საფეხური
        • X კლასი
        • XI კლასი
        • XII კლასი
    • საგნობრივი ჯგუფები
      • სახელმწიფო ენები
      • მათემატიკა
      • უცხოური ენები
      • საზოგადოებრივი მეცნიერებები
      • საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები
      • ტექნოლოგიები
      • ესთეტიკური აღზრდა
      • სპორტი
      • არჩევითი საგნები
    • გამჭოლი კომპეტენციები
      • icon
        წიგნიერება
      • icon
        მედიაწიგნიერება
      • icon
        ციფრული წიგნიერება
      • icon
        რაოდენობრივი წიგნიერება
      • icon
        ეკოლოგიური წიგნიერება
      • icon
        მრავალენობრივი კომპეტენცია
      • icon
        სემიოტიკური კომპეტენცია
      • icon
        სწავლის სწავლა
      • icon
        სოციალური და სამოქალაქო
      • icon
        ეთიკა, როგორც კომპეტენცია
      • icon
        მეწარმეობრივი კომპეტენცია
      • icon
        ჯანსაღი ცხოვრების წესი, როგორც კომპეტენცია
      • icon
        შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნება
    • ეროვნული სასწავლო გეგმები
      • 2011 წლამდე არსებული სასწავლო გეგმები
      • ეროვნული სასწავლო გეგმა 2011-2016
      • ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმა (დაწყებითი და საბაზო საფეხური) 2018-2024
  • სკოლამდელი განათლება
    • ზოგადი ნაწილი
      • შესავალი
      • სტანდარტის სტრუქტურა, შინაარსი და მიზნები
      • სწავლისა და განვითარების სფეროების მოკლე მიმოხილვა
      • დამხმარე სახელმძღვანელოები
      ასაკი
      • 0-დან 1 წლამდე
      • 1-დან 3 წლამდე
      • 3-დან 5 წლამდე
      • 5-დან 6 წლამდე
    • სფერო
      • ჯანმრთელობა და ფიზიკური განვითარება
      • შემეცნებითი განვითარება და ზოგადი ცოდნა
      • სწავლისადმი მიდგომა
      • მეტყველების განვითარება
      • სოციალურ-ემოციური განვითარება
  • ინკლუზიური განათლება
    • ზოგადი ნაწილი
      • სასარგებლო ვებ საიტები
      • ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის ნიმუშები
      • თემატური ვებ საიტები
      • აკრონიმები
      • კონვენციები, დეკლარაციები, რეკომენდაციები
      • დამხმარე სახელმძღვანელოები
    • ალტერნატიული სასწავლო გეგმა
  • ლექსიკონი

სწავლისადმი მიდგომა

  • მთავარი
  • სწავლისადმი მიდგომა
ამობეჭდვა
  • ზოგადი ნაწილი
    • შესავალი
    • სტანდარტის სტრუქტურა, შინაარსი და მიზნები
    • სწავლისა და განვითარების სფეროების მოკლე მიმოხილვა
      • ჯანმრთელობა და ფიზიკური განვითარება
      • შემეცნებითი განვითარება და ზოგადი ცოდნა
      • სწავლისადმი მიდგომა
      • მეტყველების განვითარება
      • სოციალურ-ემოციური განვითარება
    • დამხმარე სახელმძღვანელოები
  • ასაკი
  • სწავლისადმი მიდგომა
arrow
  • 0-დან 1 წლამდე
  • 1-დან 3 წლამდე
  • 3-დან 5 წლამდე
  • 5-დან 6 წლამდე

0-დან 1 წლამდე

სწავლისადმი მიდგომა

მოტივაცია

ცნობისმოყვარეობა და ინტერესი

შედეგი 1

ბავშვი გამოხატავს ინტერესს და ავლენს ცნობისმოყვარეობას სიახლის მიმართ.

 

 

ინიციატივა და დამოუკიდებლობა

შედეგი 1

ბავშვი ავლენს ინიციატივას და დამოუკიდებლობას

 

სასწავლო უნარები

ყურადღების კონცენტრაცია

შედეგი 1

ბავშვს შეუძლია  შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას.

 

 

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

შედეგი 1

ბავშვი  შემოქმედებითად და გამომგონებლურად უდგება ყოველდღიურ საქმიანობას.

 

 

პრობლემის გადაჭრა

შედეგი 1

ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს

 

 

აზრის გამოხატვა და რეალობასთან კავშირი

შედეგი 1

ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით

შედეგი 2

ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან.

 

 

გააზრება და ინტერპრეტაცია

შედეგი 1

ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით

 

 

კრიტიკული აზროვნება და კვლევა

შედეგი 1

ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებას  და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს

შედეგი 2

ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით

იღებს.

1-დან 3 წლამდე

სწავლისადმი მიდგომა

მოტივაცია

ცნობისმოყვარეობა და ინტერესი

შედეგი I

ბავშვი გამოხატავს ინტერესს და ავლენს ცნობისმოყვარეობას სიახლის მიმართ

 

 

ინიციატივა და დამოუკიდებლობა

შედეგი 1

ბავშვი ავლენს ინიციატივასა და დამოუკიდებლობას

 

სასწავლო უნარები

ყურადღების კონცენტრაცია

შედეგი I

ბავშვს შეუძლია  შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას

 

 

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

შედეგი 1

ბავშვი ყოველდღიურ საქმიანობას უდგება შემოქმედებითად და გამომგონებლურად

 

 

პრობლემის გადაჭრა

შედეგი I

ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ  გზებს.

 

 

აზრის გამოხატვა და რეალობასთან კავშირი

შედეგი I

ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით

შედეგი II

ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან

 

 

გააზრება და ინტერპრეტაცია

შედეგი I

ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე  დაყრდნობით და ასევე სხვაზე დაკვირვებით

 

 

კრიტიკული აზროვნება და კვლევა

შედეგი I

ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებასა და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს

შედეგი II

ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით

იღებს.

3-დან 5 წლამდე

სწავლისადმი მიდგომა

მოტივაცია

ცნობისმოყვარეობა და ინტერესი

შედეგი I

ბავშვი გამოხატავს ინტერესს და ავლენს ცნობისმოყვარეობას სიახლის მიმართ

 

 

ინიციატივა და დამოუკიდებლობა

შედეგი I

ბავშვი ავლენს ინიციატივასა და დამოუკიდებლობას

 

სასწავლო უნარები

ყურადღების კონცენტრაცია

შედეგი I

ბავშვს შეუძლია  შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას.

 

 

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

შედეგი 1

ბავშვი ყოველდღიურ საქმიანობას უდგება შემოქმედებითად და გამომგონებლურად

 

 

პრობლემის გადაჭრა

შედეგი I

ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს

 

 

აზრის გამოხატვა და რეალობასთან კავშირი

შედეგი I

ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით

შედეგი II

ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან

 

 

გააზრება და ინტერპრეტაცია

შედეგი I

ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით

 

 

კრიტიკული აზროვნება და კვლევა

შედეგი I

ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებასა და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს

შედეგი II

ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით

იღებს.

5-დან 6 წლამდე

სწავლისადმი მიდგომა

მოტივაცია

ცნობისმოყვარეობა და ინტერესი

შედეგი I

ბავშვი გამოხატავს ინტერესს და ავლენს ცნობისმოყვარეობას სიახლის მიმართ

 

 

ინიციატივა და დამოუკიდებლობა

შედეგი I

ბავშვი ავლენს ინიციატივასა და დამოუკიდებლობას

 

სასწავლო უნარები

ყურადღების კონცენტრაცია

შედეგი I

ბავშვს შეუძლია  შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას

 

 

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

შედეგი I

ბავშვი ყოველდღიურ საქმიანობას უდგება შემოქმედებითად და გამომგონებლურად;

 

 

პრობლემის გადაჭრა

შედეგი I

ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს;

 

 

აზრის გამოხატვა და რეალობასთან კავშირი

შედეგი I

ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით;

შედეგი II

ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან

 

 

გააზრება და ინტერპრეტაცია

შედეგი I

ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით;

 

 

კრიტიკული აზროვნება და კვლევა

შედეგი I

ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებასა და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს

შედეგი II

ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით იღებს

  • მთავარი
  • საიტის რუკა
  • კონტაქტი
ინკლუზიური განათლება ინკლუზიური განათლება სკოლამდელი განათლება სკოლამდელი განათლება საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
© 2014 ზოგი უფლება დაცულია
Creative Commons Licenseეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი,
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Digital Design