შედეგი II
3-დან 5 წლამდე
გაიაზრებს ქცევას და მის შედეგებს
მიმართულებები:ადაპტაციური სოციალური ქცევა
სფერო:სოციალურ-ემოციური განვითარება
ქვესფერო:სოციალური განვითარება
ინდიკატორები
- ავლენს, რომ მისთვის გასაგებია კავშირი ორ მოქმედებას შორის.
- აღწერს შემთხვევას, როდესაც მისი ქცევა საფუძვლად უდევს, განაპირობებს სხვის საქციელსა და ემოციას (მაგ.: ლუკას ეწყინა, როდესაც მე უარი ვუთხარი დაჭერობანას თამაშზე).
- აღწერს (აღნიშნავს და ყვება) სხვა ბავშვის კარგ საქციელს.
- მოითხოვს, რომ სხვებმაც დაიცვან წესი (მაგ., დედამ დადოს სათამაშო ჩვეულ ადგილას).
- გულწრფელად პასუხობს შეკითხვებზე, არ ცდილობს უფროსის მოტყუებას.