შედეგი I
3-დან 5 წლამდე
ბავშვი ავლენს ინიციატივასა და დამოუკიდებლობას
მიმართულებები:ინიციატივა და დამოუკიდებლობა
სფერო:სწავლისადმი მიდგომა
ქვესფერო:მოტივაცია
ინდიკატორები
- უერთდება უკვე დაწყებულ თამაშს და ეძებს საკუთარ როლს (ადგილს).
- თამაშის დროს შეუძლია დამოუკიდებლად აირჩიოს როლი.
- შეხსენების ან თხოვნის გარეშე, თვითონ სთავაზობს უფროსს დახმარებას ყოველდღიურ საქმიანობაში (მაგიდის ალაგებასა თუ ოთახის დალაგებაში).
- მოიპოვებს მასალას თავისი ჩანაფიქრის განსახორციელებლად (მაგ.: აპლიკაციის გასაკეთებლად ეძებს ფერად ფურცლებს).
- შემოთავაზებული მასალიდან დამოუკიდებლად ირჩევს, რომელი გამოიყენოს (მაგ., პასტელებით ხატოს, თუ ფანქრებით).