შედეგი I
1-დან 3 წლამდე
ბავშვს შეუძლია შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას
მიმართულებები:ყურადღების კონცენტრაცია
სფერო:სწავლისადმი მიდგომა
ქვესფერო:სასწავლო უნარები
ინდიკატორები
1-2 წელი
- აგრძელებს ამოცანაზე მუშაობას დროის გარკვეულ მონაკვეთში. მაგ: ცდილობს ააშენოს კუბებით რაიმე 3-5 წუთის განმავლობაში.
- ავსებს და ცლის სათამაშოების ყუთს მრავალჯერ.
- ახსოვს, სად ინახება ხშირად გამოყენებული სათამაშოები.
2-3 წელი
- დაახლოებით 30 წუთის განმავლობაში ჩართულია თავის მიერვე არჩეულ საქმიანობაში.
- მშვიდ ატმოსფეროში ხშირ შემთხვევაში თავიდან ბოლომდე უსმენს მცირე ზომის მოთხრობას.
- დაჟინებით მოითხოვს მის მიერ წამოწყებული საქმიანობის დამთავრებას.
- ითხოვს ერთი და იმავე ზღაპრის, ამბის ხშირად მოყოლას.