შედეგი I
1-დან 3 წლამდე
ბავშვი გრძნობათა ორგანოებს (მხედველობას, სმენას, შეხებას, გემოვნებას, ყნოსვას) იყენებს საკუთარი მოძრაობისა თუ მოქმედებების გასაკონტროლებლად
მიმართულებები: სენსორულ-მოტორული განვითრება
სფერო:ჯანმრთელობა და ფიზიკური განვითარება
ქვესფერო:მოტორული განვითარება
ინდიკატორები
1-2 წელი
- ეხება, სინჯავს და შეიცნობს სხვადასხვა ზედაპირისა და მასალის საგანს.
- მოზრდილის მიბაძვით ასრულებს სხვადასხვა მოძრაობას (მაგ.: ცეკვავს).
- სწავლობს უცნობ გარემოს (მიდის ჯერ ერთ, მერე მეორე საგანთან), ცოცავს, იხრება, ქანაობს.
- ჭამის დროს ახერხებს კოვზის პირთან მიტანას.
2-3 წელი
- შეუძლია კოორდინირებული გადაადგილება სივრცეში დაბრკოლებების გადალახვით (შემოუვლის მაგიდას ან რაიმე სხვა საგანს, თუ ეს საგანი მას გზაზე ეღობება).
- შეუძლია ცხოველების იმიტირება ხმითა და მოძრაობით.
- ისვრის ბურთს თავს ზევით და ცდილობს არ მოხვდეს თავში.
- აწყობს 2-3-ნაწილიან თავსატეხს (ფაზელს).
- შესაბამისად რეაგირებს დაძახებაზე.