მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები

აქტივობის აღწერა

  • ანალიზისა  და სინთეზის ძირითადი  ოპერაციების წარმართვას: სიტყვის დაშლას მარცვლებად, მარცვლებისა – ბგერებად და პირიქით;
  • სიტყვის, როგორც ბგერათა კომპლექსის, შემადგენელი სხვადასხვა დონის ერთეულების (მარცვალი, ბგერა), ადგილმდებარეობის ცოდნას და გამოყენებას, მათ ზუსტ იდენტიფიკაციას (სად, რომელ ადგილასაა ესა თუ ის ბგერა, მარცვალი სიტყვაში) და ა.შ.;
  • სხვ.