სარეკომენდაციო აქტივობები
ამობეჭდვამხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ძირითადი ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა.
აქტივობის აღწერა
- მეტყველების ნაწილების მართებულად გამოყენებას წინადადების აგებისას და სხვადასხვა სამეტყველო სიტუაციაში;
- მეტყველების ნაწილების დაჯგუფებას;
- აღწერითი ტექსტის ჩანაცვლებას ნარატიული ტექსტით და პირიქით;
- სიტყვებისგან/ფრაზებისგან წინადადებების აგებას;
- ორთოგრაფიული შეცდომების პოვნასა და გასწორებას;
- სხვ.
რეკომენდაციები მასწავლებლებს
ენობრივი განვითარების ამ ეტაპზე მოსწავლეები უკვე იწყებენ სხვადასხვა გრამატიკული თუ ლექსიკოლოგიური საკითხის გააზრებულად შესწავლას, ძირითადი ენობრივი ერთეულების ფუნქციის გააზრებასა და გამოყენებას კითხვის, წერისა და ზეპირმეტყველების დროს.