1. სამეტყველო ფუნქციები

1.1. სოციალური ურთიერთობები

1.2. ინფორმაციის გაცვლა

1.3. აღწერა / დახასიათება

1.4. გემოვნება

1.5. შეფასება

1.6. საჭიროება / სურვილი

1.7. გრძნობები / ემოციური რეაქციები / შეგრძნებები

1.8. დროში ორიენტირება

1.9. სივრცეში ორიენტირება

1.10. ლოგიკური კავშირები

1.11. ინტერაქცია საკლასო ოთახში 

 

რუბრიკა

ენობრივი რეალიზაციის ნიმუში

 

1.1. სოციალური

ურთიერთობები

დონე - III

დონე - IV

მისალმება / მოკითხვა

-¡Hola!

-¡Hola, Maria! ¿Qué tal?

-Buenos días/noches/tardes

-¡Hola, mamá/papá!

-¿Qué tal? ¿Cómo estás?

-Bien, gracias.

Estoy bien

დამშვიდობება

-¡Hasta la vista!

-¡Hasta pasado mañana!

-¡Adiós!

-Buenas noches.

-¡Hasta pronto!

-¡Hasta luego!

წარდგენა /

გაცნობა

-¡Hola! soy Carlos.

-Este es Carlos.

-Esta es María.

- Me llamo/te llamas/se llama...

- Te presento a...

Estos/Estas son...

Encantado/a

Mucho gusto.

მიმართვა (თავაზიანი / ფამილარული)

-¡Oye!

-¡Oiga, por favor!

-Señor Sr.

-Señora Sra.

-Señorita Srta.

-Don/Doña

მობოდიშება

-¡Perdona!

-¡Perdone!

-¡Perdóname!

-¡Perdóneme!

-Lo siento, lo siento mucho.

-De nada

-¡Da igual!

მადლობის გადახდა

- Gracias.

- Muchas gracias.

-Gracias, estupendo.

-Muchísimas gracias

მილოცვა /

კეთილი სურვილები

 

-¡Feliz cumpleaños!

-¡Feliz Año Nuevo!

-¡Feliz Navidad!

-¡Felices Pascuas!

-¡Qué te mejores!

-¡Qué te diviertes!

წახალისება / შექება

 

-¡Fenomenal!

-Está bien.

-¡Perfecto!

-¡Estupendo!

შეთავაზება

 

-¿Vamos a ...?

- ¿Se puede ... ?

-¿Vienes?

-¿Quieres venir?

-¿Puedo + infinitivo?

დათანხმება / უარი

 

-Sí/No

-Sí, claro.

-¡Por supuesto!

-Sí, por favor.

-No, gracias.

-Sí, claro

-No, no puedo

-¡Qué va! lo siento, no puedo

- Vale, de acuerdo.

-Estupendo

ინტერაქცია სუფრასთან

-Quiero de comer/de beber/de postre

-¡Buen provecho! ¡Salud!

-Pásame/páseme, por favor.

-Sírvete.

-Ten/tenga

1.2. ინფორმაციის გაცვლა

 

 

პირადი მონაცემები: გვარი / სახელი / ასაკი / მისამართი / დაბადებისდღე / ოჯახი / საქმიანობა

-¿Cómo te apellidas?

-¿Cuántos años tienes?

-Tengo 9 años.

-¿Dónde vives?

-Vivo en....

-Soy de Tbilisi

-¿Qué eres?

-¿Quién eres?

-¿Cómo se apellida?

-¿Cuál es tu/su apellido?

-¿Puedes deletrear?

- ¿Cuál es tu/su dirección?

-Vivo en la calle...

-Vivo con mi familia

-¿Qué hacen tus padres?

იდენტიფიცირება

(ადამიანის /

საგნის)

 

-¿Quién es Ud.?

-¿Quién eres tú?

-Ella es...

-El es...

- Ud. es...

-¿Quiénes son?

-Son...

-¿Qué es esto/aquello?

-Esto/aquello es...

-Estos /aquellos son...

ჯანმრთელობა

-¿Cómo estás?

-¿Qué te pasa?

-Bien, gracias.

-Así, así.

-¿Te encuentras bien?

-¿Cómo te encuentras?

-Estoy mal.

-No me encuentro bien.

საქმიანობა

-¿Qué haces todos los días?

-¿Qué estas haciendo ahora?

-¿Qué haces después de las clases?

-Nado/juego.

-¿Sabes tocar el piano/jugar al tenis?

ამინდი

 

 

-¿Qué tiempo hace?

-Hace bueno/malo

-Hace buen/mal tiempo.

-Hace sol/viento/frió/calor.

-Nieva, llueve.

-Esta nublado.

ინტერაქცია სავაჭრო ობიექტებში

-¿Cuántos libros/cuadernos tienes?

-Quiero 1...20 libros/cuadernos.

-¿Cuánto es?

-¿Qué desea?

-¿Cuánto cuesta?

თავისუფალი დრო

 

-¿Te gusta +infinitivo?

-¿Que te gusta hacer?

-Me gusta (n)...

1.3. აღწერა / დახასიათება

 

 

ადამიანის გარეგნობა /

ჩაცმულობა

 

-El/ella es pelirrojo/a; alegre/triste; bonito/a; feo/a

-Tiene el pelo liso/rizado.

-Tiene la nariz recta/chata.

- Me gustan tus zapatos. ¿Son nuevos?

ადამიანის დახასიათება

- El/ella es amable; grosero/a; Inteligente; tonto/a

- El/ella es serio/a; divertido/a; joven; mayor.

საგნის აღწერა

- es grande; pequeño/a; sucio/a; limpio/a

-¿De qué color es?

- Tenemos una mesa redonda/ovalada;

-El sofá es cómodo/incomodo

-Helado de chocolate/de fresa

1.4. გემოვნება

 

 

მოწონება /

არ მოწონება

-Me gusta (n)

-No me gusta (n)

-¿A ti te gusta?

-A mi me gusta (n)

- A mi me encanta (n)

- No me gusta nada (n).

1.5.შეფასება

 

 

დადებითი /

უარყოფითი

-Es bueno/fatal/malo/regular.

-Es correcto

-No es correcto

1.6. საჭიროება /

სურვილი / მოთხოვნილება

 

 

საჭიროება /

სურვილი / მოთხოვნილება

-¿Qué quieres hacer?

-Quiero...

-Yo necesito...

-Me hace falta...

1.7. გრძნობები / ემოციური რეაქციები / შეგრძნებები

 

 

სიხარული

-Encantado/a

-Estoy feliz/muy feliz.

ბრაზი

-¡Qué malo eres!

-Estar enfadado/a

გაკვირვება

-¡Sí!

-¿De verdad?

სინანული

 

-Lo siento

-¡Qué pena!

-¡Qué mala suerte!

შიში

-¡Qué miedo!

-¡Qué horror!

-Tengo miedo de...

შეგრძნებები

- Tengo frió/calor

-Tengo sueño/sed/fiebre.

1.8. დროში ორიენტირება

 

 

დროში განთავსება

 

 

 

 

-Hoy día.

- Ahora mismo.

- Al mediodía.

- ¿Qué día es hoy?

- Hoy es ....

-¿Qué hora es?

-Son las ...

-¿A qué hora?

-A las ...

ქრონოლოგია

-Luego.

-Antes/después de

სიხშირე

- A menudo.

- A veces

- Generalmente

- De vez en cuando

ხანგრძლივობა

 

- Durante

-Desde... hasta

1.9. სივრცეში ორიენტირება

 

 

ადგილ-

მდებარეობა

-¿Dónde está?

-En la clase

-Hay...

-Aquí/ ahí /allí

-Esta cerca/lejos/al lado de

1.10. ნებართვა /

ვალდებულება /

აკრძალვა

 

 

ნებართვა /

ვალდებულება /

აკრძალვა

-¿Puedo?

-Hay que

-Tener que

-¿Me dejas tu bolígrafo/boli?

1.11. ინტერაქცია საკლასო ოთახში

 

 

მასწავლებლის მითითებები /მოსწავლის მიმართვები

-¡Cantad!

-¡Sentaos!

-¡Hablad!

-¡Levantaos!

-¡Salid!

-¡Escucha/escuchad!

-¡Silencio!

-¡Rápido!

-Ponerse de pie

-Saludar a

 

2. ლექსიკა   

2.1. ინდივიდი:

2.2. ინდივიდის გარემოცვა:

2.3. აქტივობები:

2.4. ინდივიდის ორიენტირები:

 

რუბრიკა

მაგალითები

2.1. ინდივიდი

დონე - III

დონე - IV

სხეული

el cuello; el hombro; la tripa; la garganta; la frente; los labios.

el estomago; la rodilla; las cejas; las pestañas; el tobillo; la lengua.

გარეგნობა

joven; mayor; pelirrojo; feo/a; guapo/a; delgado/a; gordo/a; el pelo corto/largo; la nariz chata/aguileña; la boca grande/pequeña; el cuerpo

el bigote; la barba; majo/a; el pelo liso/rizado; los ojos oscuros/claros; los labios gruesos

დახასიათება

tonto/a; generoso/a; interesante; divertido/a; aburrido/a; horrible; maravilloso

inteligente; entupido/a; perezoso/a; trabajador/a; vago/a; listo/a; sencillo/a; difícil/fácil;

ტანსაცმელი/

აქსესუარები

 

la ropa; las botas; el abrigo; el pantalón corto; el traje; el traje de esquiar; la bufanda; el sombrero; las medias; los calcetines; la cazadora

Las zapatillas deportivas; el anorak, los vaqueros; el jersey; los guantes; el gorro, el pijama; las zapatillas.

ჰიგიენა

el jabón; la toalla; el peine; el lavabo; el grifo.

bañarse; ducharse; el cepillo de dientes; el tubo de pasta de dientes.

ჯანმრთელობა /

ავადმყოფობა

el hospital; el enfermo; el médico; la enfermera; la gripe; estar enfermo; estar resfriado; ¿qué te duele? ¿Qué te pasa? me duele...

el dentista; la muela; sacar la muela; estar acatarrado; tener mareos; toser

ემოციური რეაქციები

Me gusta(n); querer; llorar; estar furioso

reír(se); sonreír(se); odiar; lloriquear; besar

2.2. ინდივიდის გარემოცვა

 

 

ადამიანები

Niño/a

la persona; la gente; el adulto; el joven; el vecino.

ოჯახი / ნათესავები

 

 

Padre/papá; madre/mamá; hijo/a; la madrina; el padrino; los padres; los abuelos; los hermanos; los hijos.

mujer/marido; tío/a; primo/a; nieto/a; sobrino/a

ცხოველთა სამყარო

el tigre; el león; la jirafa; la ardilla; el oso; el mono; el lobo; la zorra; la ballena; el tiburón.

la oveja; el torro; el asno; el burro; el conejo; la tortuga; el loro; los animales domésticos/salvajes

ზღაპრის სამყარო

la hada; la bruja; el príncipe; la princesa; el rey; la reina; el reino; el reino; la cenicienta; Papá Carlo

¡Qué pesadilla! el ogro, el enano, el pirata; la aventura; la magia; el fantasma.

ბუნება

 

el sol; la luna; la tierra la estrella; el árbol; la flor; el bosque; la hoja; la hierba.

el rió; el lago; el mar; el océano; la montaña; la sierra; la costa; la orilla; el jardín.

ბუნების მოვლენები

el frió; el calor; la lluvia; la nieve.

Hiela; hace niebla; está nublado; hace viento;  la tempestad, el terremoto.

გეოგრაფიული

დასახელებები

Georgia; España; Madrid; Tiflis.

Barcelona; Sevilla; la ciudad; el país;

სოფელი

 

la granja; el granjero; el huerto; los animales de la granja; el pastor

საცხოვრებელი ადგილი

la casa; la habitación; el suelo; el piso; el techo; el tejado; la pared; la puerta; la ventana.

el edificio; el salón; el comedor; el despacho; el comedor; el garaje; el pueblo; la aldea; el chalé.

საყოფაცხოვრებო ნივთები

la mesa; la silla; el sofá; la cama; el espejo; el armario; la alfombra.

el televisor; la nevera; la lavadora; el sillón; el fregadero; la librería.

სკოლა / პერსონალი

el colegio; la escuela; alumno/a; la profesora; el/la profe.

Director/a; monitor/a

სასკოლო ნივთები

la pizarra, el cuaderno; el borrador; el lápiz; el bolígrafo; el manual; la tiza; el pegamento.

el papel; el mapa; las tijeras; las pinturas; el bolígrafo/boli; el rotulador; el perchero; el sacapuntas; el póster; el horario; la cola, el estuche

სასწავო საგნები

el georgiano; el español; el dibujo; las matemáticas; la informática; la sala de ordenadores.

la asignatura; el grado; la clase de plástica; el gimnasio, la naturaleza, el recreo.

მომსახურების ობიექტები/

პერსონალი

la atienda; el mercado; la panadería;  la juguetería;

el supermercado; la dependienta; la caja, la lechería, la pastelería; la frutería.

სურსათი

la fruta; la manzana; la pera; las uvas; el jamón; café; la botella de leche, los bombones.

el tomate: el pepino; la carne; el pescado; el pollo asado; las patatas fritas; la tarta; el melocotón; la ciruela; el plátano.

კვება და კვების ობიექტები

el desayuno; la merienda; la cena; la comida; el vaso; la tortilla.

el almuerzo; el plato; el cuchillo; el tenedor; la cuchara; la cucharilla; la servilleta.

ფოსტა

la carta, el cartero, el sobre; el sello

los Correos, la postal, el buzón, cartearse

ტრანსპორტი /

 

el autobús; el coche; al avión; la bicicleta; la parad de autobús.

el metro; el tren; el conductor, el coche, el camión, la estación, el aeropuerto.

კულტურის / სპორტის ობიექტები /

პერსონალი

el circo; el cine; el zoo; la piscina; el futbolista; el atleta; el domador, el payaso.

el teatro, el estadio; el actor; la actriz; el deportista; la estrella de cine; la pista.

დღესასწაულები და ზეიმები

las vacaciones; el cumpleaños; la fiesta Papá Noel; el Año Nuevo; la Navidad; la Nochebuena.

la Pascua; el día de Reyes Magos; el regalo; las costumbres; los carnavales; la Nochevieja.

2.3. აქტივობები

 

 

შინ / გარეთ

ser; estar; tener; poner; vivir; levantarse; acostarse; dar; lavarse; vestirse;  peinarse; ver; hablar; decir.

cepillarse; pasear; ducharse; ponerse enfermo; bañarse; doler; gustar; tocar el piano/el violín;  mirar

სკოლაში

escuchar; escribir; leer; borrar la pizarra; suena el timbre; poner cosas; tirar los papeles; colorear; guardar cosas; contestar, preguntar.

comparar; recordar; aprender; comprender; entender; deletrear; jugar; traducir; contar; cantar.

სპორტი

nadar; correr; participar; practicar; hacer deporte.

esquiar; patinar; jugar al tenis/fútbol; montar a caballo.

დასვენება / გართობა

 

 

bailar; cantar; ir al zoo; ver la tele/ los dibujos animados.

divertirse; ir al teatro/ concierto/cine; disfrazarse; escuchar la música; ir de excursión.

 

მომსახურება

comprar; vender; abrir; cerrar.

ir de compras; calcular; pagar; cobrar

 

მგზავრობა /

გადაადგილება

ir; llegar; esperar; andar; ir a pie; ir en autobús/en metro. Tomar el bus.

aparcar; venir; llevar; marchar; irse; subir; bajar.

 

2.4. ინდივიდის   ორიენტირები

 

 

 

დრო

la hora; el tiempo; hoy; luego; ayer.

el reloj; tarde; temprano; pronto; el minuto; el segundo, la mañana; mañana por la mañana/tarde.

 

წელიწადის

დროები /

კვირის დღეები /

თვეები

las estaciones del año; el año; la primavera; el verano, el otoño, el invierno

los días de la semana; el fin de semana, los meses del año: enero; febrero; marzo; abril; mayo; junio; julio; agosto; septiembre; octubre; noviembre; diciembre.

 

დღე / ღამე

la mañana, el día; la tarde; la noche.

el mediodía; la medianoche; la madrugada.

 

ქვეყნის მხარეები

 

el Sur; el Norte; el Este; el Oeste

 

ადგილ

მდებარეობა

aquí; ahí; allí

cerca; lejos; abajo; arriba; fuera; dentro.

 

მახასიათებლები

joven; viejo; feo; guapo

antiguo; lleno; vació; salado; soso; dulce.

 

ფერი

 

oscuro; claro; azul marino.

 

ზომა

 

enorme, inmenso

 

ფორმა

 

ovalado; cuadrado; la forma; en forma de

 

წონა

 

pesado; ligero

 

ტემპერატურა

caliente; frió.

templado; fresco.

 

შემადგენლობა

 

de madera/oro/plata

 

რაოდენობა

poco/mucho

un montón de

 

რიცხვები

los numerales 1-20

20-100

primero; segundo; tercero.


3. გრამატიკა

     გრამატიკის სწავლება საკომუნიკაციო მიზნებს უნდა მოემსახუროს, ამიტომ სასურველია მისი კონტექსტში (და არა კონტექსტიდან მოწყვეტილად) სწავლება. არ არის რეკომენდებული გრამატიკის აღწერით-თეორიული სწავლება, გრამატიკული წესებისა და ტერმინების ზეპირად დასწავლა. მოსწავლეს საშუალება უნდა მიეცეს დააკვირდეს, ამოიცნოს, გაიაზროს და კონტექსტში გამოიყენოს გრამატიკული თავისებურებები და კონსტრუქციები. ამისათვის სასურველია:

  • გრამატიკული მასალის სახალისო, ადვილად გასაგებ ზეპირ თუ წერილობით საკომუნიკაციო სიტუაციებში მიწოდება დიდაქტიზებული ტექსტების მეშვეობით, რომელიც კონცეტრირებული იქნება მხოლოდ და მხოლოდ ასათვისებელ ენობრივ მასალაზე
  • მრავალფეროვანი აქტივობებისა და სავარჯიშოების შეთავაზება

      დაწყებით სკოლაში სწავლების პირველ ორ წელს მოსწავლეები გრამატიკულ კონსტრუქციებს ენობრივი ნიმუშების დამახსოვრებასთან ერთად სპონტანურად, გაანალიზების გარეშე აითვისებენ. გრამატიკული სტრუქტურების დაშლა მათი გაანალიზებისა და გააზრების მიზნით თანდათანობით დაიწყება სწავლების მომდევნო წლებში.     

 

 

თემა

 

 

საკითხები

 

3.1. არსებითი სახელი

Nombre Sustantivo

 

– საკუთარი, საზოგადო– propio, común;

არსებითი სახელის რიცხვი და წარმოების თავისებურებები;   არსებითი სახელის სქესი; სპეციფიური და გამონაკლისი შემთხვევები

3.2. არტიკლი

Artículo

-განსაზღვრული - Definido;

-განუსაზღვრელი - Indefinido;

las formas contraídas, არტიკლის გამოყებენის თავისებურებები.

3.4. ზედსართავი სახელი

Nom

re Adjetivo

რიცხვი, სქესი, არსებით სახელთან შეთანხმება;

ზედსართვადი სახელის შედარებითი ხარისხები Grados de comparación de adjetivos; წარმოების თავისებურებები.

3.5. რიცხვითი სახელი

Numeral

-რაოდენობითი - Cardinales;

-რიგობითი - Ordinales;

არსებით სახელთან შეთახმების წესები

3.6. ნაცვალსახელი

Pronombre

-პირისPersonales;

– pronombres personales en función de complemento directo e indirecto

-ჩვენებითი- Demostrativos;

-კუთვნილებითიPosesivos;

-კითხვითი – Interrogativos;

-განუსაზღვრელობითიIndefinidos;

3.7. ზმნა

Verbo

Infinitivo; Tipos de conjugación; Las desinencias; La persona y el número. El modo; Verbos Regulares; Irregulares; Auxiliares;

-დროის ფორმები თხრობითი კილო

Presente de Indicativo; Conjugación regular, irregular, verbos con cambios vocálicos), Futuro Simple (Imperfecto) Conjugación regular, irregular; Verbos Reflexivos;

- ბრძანებითი კილო  - Modo Imperativo afirmativo

3.8. ზმნიზედა

Adverbio

დროის de tiempo,

ადგილის de lugar,

რაოდენობის ან ხარისხის de cantidad o grado

ვითარების de modo;

3.9. წინდებული

Preposición

-ადგილისდროისმიმართულებისრაოდენობის - Preposiciones de lugar, movimiento;

3.10. კავშირი

Conjunciones

- Conjunciones copulativas y adversativas

3.11. წინადადება

Tipos de oraciones

-მტკიცებითი,კითხვითიუარყოფითი - Afirmativas, Negativas, Interrogativas;

 

-თხრობითიკითხვითიბრძანებითი– Declarativas, Interrogativas, Exclamativas, Imperativas;

 

-მარტივი, რთული თანწყობილი, რთული ქვეწყობილი – Simples, compuestas;

 

სახელდებითი წინადადებელი – Oraciones unipersonales.

 

3.13.კონსტრუქციები

Construcciones

Ir a + infinitivo; Estar+gerundio


 2. ფონეტიკა    (I - IV დონეებისათვის)

ბგერების წარმოთქმა

განსაკუთრებულად დამუშავდეს ის ბგერები, რომელთა გამოთქმაც უჭირთ ქართულენოვანებს: C + e,i [Ø] Cecilia; cine; Z [Ø] zapato, luz Ll [λ] millones; Ñ [ŋ] niño; España; RR[r:] sierra; Y [y] mayo; yo;

დიფთონგები  (ai,ay,aau,ei,ey,eu,oy,ou; ia,ie,io,iu,ua,ue,ui,uo) და ტრიფთონგები (iai,iei,uay,uey).

ინტონაცია:

          ა) სხვადასხვაგვარი ემოციის  გამოხატვა ინტონაციით (გაოცება, გაბრაზება, 

სიხარული, უკმაყოფილება. . . )

        ბ)  ინტონაცია მტკიცებით, კითხვით, ბრძანებით წინადადებებში (აღმავალი, 

 დაღმავალი, დაღმავალ-აღმავალი ინტონაცია);

ფონემათა შესატყვისი გრაფემები: x  -  /ks/ texto; extranjero; H /0/ არ იკითხება Honduras


ბგერების წარმოთქმა

განსაკუთრებულად დამუშავდეს ის ბგერები, რომელთა გამოთქმაც უჭირთ ქართულენოვანებს: C + e,i [Ø] Cecilia; cine; Z [Ø] zapato, luz Ll [λ] millones; Ñ [ŋ] niño; España; RR[r:] sierra; Y [y] mayo; yo;

დიფთონგები  (ai,ay,aau,ei,ey,eu,oy,ou; ia,ie,io,iu,ua,ue,ui,uo) და ტრიფთონგები (iai,iei,uay,uey).

ინტონაცია:

          ა) სხვადასხვაგვარი ემოციის  გამოხატვა ინტონაციით (გაოცება, გაბრაზება, 

სიხარული, უკმაყოფილება. . . )

        ბ)  ინტონაცია მტკიცებით, კითხვით, ბრძანებით წინადადებებში (აღმავალი, 

 დაღმავალი, დაღმავალ-აღმავალი ინტონაცია);

ფონემათა შესატყვისი გრაფემები: x  -  /ks/ texto; extranjero; H /0/ არ იკითხება Honduras


3. ორთოგრაფია (I - II დონეებისათვის) 

  • მთავრული   და არამთავრული ასოების გამოყენება;
  • სასვენი ნიშნების გამოყენება;
  • ორთოგრაფიული მახვილების დასმა, ტრემა, განმასხვავებელი მახვილი (mas-más; tu-tú; el-él; solo-sólo; mas-más)
  • სიტყვებში ბგერების სათანადო ასოებით/ასოთშეთანხმებებით გამოხატვა (g/j cojo/coges; c/z pez/peces; que – paquete; qui-química; gue-guerra; gui-guinda;  [k]-kilo, kilómetro; güe-pigüino; güe-cigüeña    

4.     სოციოკულტურული და კულტურული თემატიკა (- II დონეებისათვის

(სანამ მოსწავლეები უცხოურ ენაში ცოდნის დონეს აიმაღლებენ, დასაშვებია ინფორმაციის ქართულად მიწოდება) 
 
  • დღესასწაულები და ტრადიციები (რამდენიმე დღესასწაულის დასახელება და თავისებურებები)
  • პურობა (კვების რეჟიმი, ესპანელი  მოზარდის ტიპური საუზმე, რამდენიმე ტიპური კერძის დასახელება. . . )
  • ქცევის ეტიკეტი (გადაკოცნის წესი, მისალმებისას პიროვნების დასახელება, მიმართვის ფორმები - señor, señora, señorita და სხვა), ჟესტიკულაცია
  • თავისუფალი დრო/გართობა/დასვენება – რამდენიმე საბავშვო თამაში
  • დაწყებითი სკოლა  (რომელი საგნები ისწავლება, სასკოლო კვირისა და დღის განრიგი... )
  • ხმაბაძვა (ონომატოპეა) ცხოველების, ჩვეული ხმაურების (ყიყლიყო, ბახ, კაკ-კუკ და სხვა)
  • გავრცელებული საკუთარი სახელები, კნინობითი სახელები.
  • სახელმწიფო სიმბოლოები – დროშა
  • დედაქალაქი და მისი რამდენიმე ღირსშესანიშნაობა
  • რამდენიმე დიდი ქალაქი, მდინარე
  • რამდენიმე ესპანურენოვანი ქვეყანა (დასახელება და რუკაზე მითითება)
  • საბავშვო ნაწარმოებები, იგავ-არაკები, ლეგენდები (რამდენიმე სათაური, პერსონაჟი, ავტორი) (სასურველია, მოსწავლეები გაეცნონ ქართულად თარგმნილ ზოგიერთ  ნაწარმოებს)
  • რამდენიმე ცნობილი პიროვნება (ისტორიული პერსონაჟი, ხელოვანი, სპორტსმენი...)  
  • ცნობები ესპანურ-ქართული ურთიერთობებიდან.