მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების ამოცნობა და მათი გამოყენება რიტმულ-ინტონაციურ სავარჯიშოებში.
მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.
მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს გამოხატვის სხვადასხვა ფორმას გარკვეული განწყობილების გადმოსაცემად.
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების მიმართ.
მოსწავლეს შეუძლია ნასწავლი მუსიკალური ტერმინების გამოყენება.
მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
მოსწავლეს აქვს უნარი, პატივისცემით მოეკიდოს სხვის შემოქმედებასა და აზრს.
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ნაწარმოების ყოველდღიურობასთან დაკავშირება.
მოსწავლე იცნობს ნასწავლ მუსიკალურ საკრავებს.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვაოს გარემოში მოსმენილი ხმები.
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების მიმართ .
მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა გრძნობებისა და განწყობილებების გამოხატვის საშუალებაა.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს შემოქმედებითი პროფესიები და დაუკავშიროს ისინი ხელოვნების კონკრეტულ ნიმუშებს.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს გარემოში მოსმენილი ხმები.
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური დამწერლობის ნასწავლი ნიშნების ამოცნობა.
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
მოსწავლეს შეუძლია ჯგუფში მუშაობა.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ხელოვნების დარგები და ხელოვნებასთან დაკავშირებული პროფესიები.
მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთისგან განასხვავოს ნასწავლი მუსიკალური საკრავები.
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების გამოყენება იმპროვიზაციულ სავარჯიშოებში.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს და გადმოსცეს მისთვის საინტერესო განწყობილება, სიუჟეტი, თემა.
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური დამწერლობის ნასწავლი ნიშნების ამოცნობა და ჩაწერა.
მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების შესახებ.
მოსწავლეს შეუძლია ქცევის ნორმების დაცვა კულტურულ ღონისძიებებზე დასწრებისას.
მოსწავლეს ესმის და წარმოაჩენს, რომ მუსიკა/ხელოვნება თვითგამოხატვის საშუალებაა.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს მუსიკოსთა სპეციალობები და შეადაროს ისინი ერთმანეთს.
მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოებები.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ერთმანეთისგან მუსიკალური საკრავები.
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების და საკრავების გამოყენება იმპროვიზაციულ სავარჯიშოებში.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივი რიტმული ნახაზის, მელოდიის წაკითხვა და გადაწერა.
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი სასწავლო საქმიანობისთვის ორგანიზება.
მოსწავლეს შეუძლია სხვებთან თანამშრომლობა.
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების განხილვა.
მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა/ხელოვნება კულტურის თვითგამოხატვის საშუალებაა.
მოსწავლეს შეუძლია ხელოვნების დარგების და სინთეზურ ხელოვნებაში მათი კავშირების განხილვა.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს და დააჯგუფოს მუსიკალური საკრავები.
მოსწავლეს შეუძლია იმპროვიზაციულ სავარჯიშოებში მონაწილეობა.
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური დამწერლობის გამოყენება.
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი სასწავლო საქმიანობის წარმართვა.
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების განხილვა და შეფასება.
მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა/ხელოვნება კომუნიკაციის საშუალებაა.
მოსწავლე იცნობს ქართული და მსოფლიო მუსიკალური ხელოვნების ცნობილ ნიმუშებსა და წარმომადგენლებს.
მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს ერთმანეთს მუსიკალური ნაწარმოებები.
მოსწავლე იცნობს სხვადახვა ტიპის ანსამბლისა და ორკესტრის შემადგენლობას.
მოსწავლეს შეუძლია იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა.
მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა თანაკლასელებთან ერთად.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა დავალების შესრულება მუსიკალურ-კომპიუტერული პროგრამების გამოყენებით.
მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტში მონაწილეობა.
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.
მოსწავლეს შეუძლია გააცნოს თანაკლასელებს მუსიკალური ხელოვნების ნიმუში ან მუსიკოსის შემოქმედება.
მოსწავლე იცნობს და შეუძლია ქართული და მსოფლიო მუსიკალური ხელოვნების ცნობილი ნიმუშების დახასიათება.
მოსწავლე აღიქვამს მუსიკას, როგორც ინფორმაციისა და კომუნიკაციის საშუალებას.
მოსწავლეს აღიქვამს მუსიკას, როგორც ინფორმაციისა და კომუნიკაციის საშუალებას.
მოსწავლეს შეუძლია კომპოზიციების შექმნა მუსიკალურ-კომპიუტერული პროგრამების გამოყენებით.
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი და სხვისი შემოქმედების განხილვა.
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების სტრუქტურული და სახეობრივი მხარეების დახასიათება.
მოსწავლე აცნობიერებს მუსიკის როლს საზოგადოების ცხოვრებაში.