I კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
წერა
გრამატიკა
ლაპარაკის სტრატეგიები
საგნობრივი პროგრამები
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
საგნობრივი პროგრამები
II კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. II. 5.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის პრაგმატული ტექსტების (მაგ., გაკვეთილების ცხრილის, დღის/კვირის განრიგის, კულინარიული რეცეპტის, ტელეპროგრამის) სტრუქტურული მახასიათებლების ამოცნობა და მათზე დაყრდნობით ინფორმაციის მოძიება.
ქართ. II. 6.
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მიერ წაკითხულ მხატვრულ ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება, მონაკვეთების წაკითხვა და გაგება.
წერა
ქართ. II. 10.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მარტივი ინფორმაციული ტექსტების (მოსაწვევი ბარათის, დღის რეჟიმის, სხვადასხვა ტიპის სიებისა და სხვ.) შედგენა და გაფორმება კომპოზიციური მახასიათებლების დაცვით.
ქართ. II. 11.
მოსწავლეს შეუძლია მცირე მოცულობის ტექსტების დამოუკიდებლად შედგენა ნაცნობი ლექსიკის გამოყენებით.
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
წერა
გრამატიკა
ლაპარაკის სტრატეგიები
მოსმენის სტრატეგიები
საგნობრივი პროგრამები
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
Аҩра
საგნობრივი პროგრამები
III კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. III. 5.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის საინფორმაციო ხასიათის ილუსტრირებულ ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება და გაგება (მაგ., საინფორმაციო ტექსტისა საბავშვო ენციკლოპედიაში, მარტივი ენით დაწერილი მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქციების, განცხადებისა და სხვ.).
წერა
ქართ. III. 11
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მარტივი მიზნობრივი ტექსტების დაწერა და შესაბამისად გაფორმება
ქართ. III. 12.
მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა და აზრის გასაგებად ჩამოყალიბება
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ქართ. III. 6.
მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის სხვადასხვა სახისა და ჟანრის თხრობითი ტექსტების (ზღაპრის, ნოველის, მოთხრობის, იგავ-არაკის, წერილის, ნამდვილი ამბის...) დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება-გააზრება
ლაპარაკი
კითხვა
გრამატიკა
სწავლის სწავლა
ლაპარაკის სტრატეგიები
მოსმენის სტრატეგიები
საგნობრივი პროგრამები
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
Аҩра
საგნობრივი პროგრამები
IV კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. IV. 5.
მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობი თემების შემცველი სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტების (რეკლამის, საყმაწვილო ჟურნალის განცხადების, საყმაწვილო ენციკლოპედიის სტატიისა და სხვ.) წაკითხვა და გაგება
ქართ. IV. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა თემაზე შექმნილი მხატვრული ტექსტების დამოუკიდებლად წაკითხვა
ქართ. IV. 7.
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ძირითადი ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა
ქართ. IV. 8.
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა წაკითხული ტექსტის (მხატვრულის/არამხატვრულის) მიმართ; ავლენს ესთეტიკური და ეთიკური შეფასების სურვილს
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
კითხვა
ქ.მ. IV.6.
მოსწავლეს შეუძლია პრაგმატული ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის (მაგ., დღის განრიგი, მარტივი რეცეპტი, მარტივი განცხადება, ანკეტა და სხვა) წაკითხვა და გაგება.
წერა
გრამატიკა
სწავლის სწავლა
ლაპარაკის სტრატეგიები
მოსმენის სტრატეგიები
საგნობრივი პროგრამები
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
საგნობრივი პროგრამები
V კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. V. 7.
მოსწავლეს შეუძლია მისთვის საინტერესო თემატიკის შემცველი სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტების (საყმაწვილო ჟურნალების, დარგობრივ-შემეცნებითი სტატიების, სხვადასხვა შინაარსის ცნობარების, ინტერვიუებისა და სხვ.) წაკითხვა და გააზრება
ქართ. V. 8.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ტექსტების წაკითხვა და ადეკვატურად გაგება-გაანალიზება
ქართ. V. 10.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი თავისებურებების ამოცნობა
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
წერა
სწავლის სწავლა
ლაპარაკის სტრატეგიები
მოსმენის სტრატეგიები
საგნობრივი პროგრამები
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
Аҧсуа V 7.
Аҵаҩы илшоит иара игәаҧхо атематика злоу иеиуеиҧшым исахьаркырам атеқстқәа рыҧхьареи реилкаареи.
Аҧсуа V 10.
Аҵаҩы илшоит иеиуеиҧшым ҟазшьа змоу атеқстқәа аструқтуратәи абызшәатәи ахатәҷыдарақәа реилкаара.
საგნობრივი პროგრამები
VI კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
ქართ. VI. 1.
მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები
ქართ. VI. 2.
მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი
ქართ. VI. 3.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად
კითხვა
ქართ. VI. 7.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა და გაგება-გაანალიზება
ქართ. VI. 8.
მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა სახისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები
ქართ. VI. 9.
მოსწავლეს შეუძლია პირად გამოცდილებაზე დაყრდნობით იმსჯელოს ნაწარმოებში ასახული მისთვის გასაგები და მნიშვნელოვანი პრობლემების შესახებ
ქართ. VI. 10.
მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილების გადმოცემის უნარი
ქართ. VI. 11.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
ქ.მ.VI.6.
მოსწავლეს შეუძლია ახსნა-განმარტებითი ხასიათის ტექსტების, განცხადებების, მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქციების წაკითხვა და გაგება.
ქ.მ.VI.10.
მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ადაპტირებული თხრობითი ხასიათის სხვადასხვა ტიპის ტექსტის (მოთხრობა, ლიტერატურული ზღაპარი, ლეგენდა) წაკითხვა და გაგება.
წერა
სწავლის სწავლა
ლაპარაკის სტრატეგიები
მოსმენის სტრატეგიები
საგნობრივი პროგრამები
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
საგნობრივი პროგრამები
VII კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
ქართ. VII. 1.
მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტების მოსმენა და ზეპირი ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე
ქართ. VII. 2.
მოსწავლეს შეუძლია სხვათა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანის გათვალისწინებით
ქართ. VII. 3.
მოსწავლეს შეუძლია სამეტყველო ქცევის შეცვლა საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით
კითხვა
ქართ. VII. 7.
. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა
ქართ. VII. 8.
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
ქ. მ. VII. 5.
მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო მიზნით ადაპტირებული სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტის გაგება.
ქ. მ.VII.6.
მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ადაპტირებული მხატვრული ტექსტის (მოთხრობა, იგავ-არაკი) გაგება და გაანალიზება.
ქ.მ.VII.7.
მოსწავლეს შეუძლია არამხატვრული და მხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა.
წერა
ქ.მ.VII. 11.
მოსწავლეს შეუძლია პრაგმატული ხასიათის ინფორმაციული ტექსტების (რეკლამის, აფიშის, ტელეგადაცემების, ფილმების ანონსის, ანოტაციის) წერა.
ქ.მ. VII.14.
მოსწავლეს შეუძლია ისეთი ტექსტების შექმნა, რომლებშიც ავლენს პიროვნულ და შემოქმედებით დამოკიდებულებას.
სწავლის სწავლა
ქ.მ.VII. 22.
მოსწავლეს შეუძლია პროექტის (მაგ., გამოფენის მოწყობა, სკოლის/კლასის ჟურნალის, კლასის ვებგვერდია შექმნა და სხვა) განხორციელების ხელშესაწყობად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
ქ.მ. VII. 23.
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განჭვრიტოს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
ქ.მ. VII. 24.
მოსწავლეს წარმატებული სწავლის უზრუნველსაყოფად გამომუშავებული აქვს სტრატეგიული უნარები.
ქ.მ. VII. 25.
მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით სათანადო რესურსების გამოყენება.
ქ.მ.VII.26.
მოსწავლეს შეუძლია, ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად და გასამდიდრებლად მიმართოს სხვადასხვა ხერხს.
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
Аҩра
საგნობრივი პროგრამები
VIII კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. VIII. 5.
მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს, გააანალიზოს და შეაფასოს ტექსტები (მხატვრული და არამხატვრული), რომლებიც შეიცავს გარკვეულ თვალსაზრისს ან მსჯელობას კონკრეტულ საკითხზე
ქართ. VIII. 6.
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან
წერა
ქართ. VIII. 10.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობით გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი, იმსჯელოს კონკრეტულ საკითხზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით
ქართ. VIII. 11.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
ქ.მ.VIII.18.
მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება მარტივ საკლასო დისკუსიებში წინასწარ მომზადებულ მისთვის აქტუალურ საკითხებზე.
ქ.მ.VIII.19.
მოსწავლეს შეუძლია თავისუფლად საუბარი მისთვის საინტერესო/ სასურველ თემებზე (საყვარელი გადაცემა/წიგნი/მუსიკა/ მოგზაურობა და სხვა).
ქ.მ.VIII.21.
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სათანადო სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
ქ.მ.VIII.23.
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განჭვრიტოს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
ქ.მ.VIII.24.
მოსწავლეს წარმატებული სწავლების უზრუნველსაყოფად გამომუშავებული აქვს სტრატეგიული უნარები.
კითხვა
ქ.მ. VIII. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო მიზნით ადაპტირებული სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტის გაგება და გაანალიზება.
ქ.მ.VIII.7.
მოსწავლეს შეუძლია არამხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით გაანალიზება.
ქ.მ.VIII.9.
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით გაანალიზება.
წერა
სწავლის სწავლა
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
საგნობრივი პროგრამები
IX კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
ქართ. IX. 1.
მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე
ქართ. IX. 2.
მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის მონაწილეთა მეტყველების მოსმენა და შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით
კითხვა
ქართ. IX. 6.
მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
წერა
ქართ. IX. 9.
მოსწავლეს შეუძლია სადავო ან პრობლემურ საკითხებზე საკუთარი თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა; მოცემულ საკითხზე განსხვავებული შეხედულებების შეჯამება
ქართ. IX. 10.
მოსწავლეს შეუძლია დეტალური ინფორმაციის, განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
ქ.მ. IX.17.
მოსწავლეს შეუძლია წინასწარ მოემზადოს და მონაწილეობა მიიღოს საკლასო დისკუსიებში ისეთი კონკრეტული საკითხის/პრობლემის გარშემო, რომელსაც საკითხავ ტექსტებში გაეცნო.
კითხვა
ქ.მ. IX.5.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტის (სხვადასხვა სახის საგაზეთო პუბლიკაცია; სხვადასხვა თემაზე შექმნილი შემეცნებითი ტექსტი) გაგება.
ქ.მ. IX. 6.
მოსწავლეს შეუძლია არამხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით გაანალიზება.
ქ.მ. IX. 8.
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
წერა
ქ.მ. IX.13.
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სათანადო სტრუქტურის შექმნა, აგრეთვე საბაზო ენობრივ-გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
ქ.მ. IX.14.
მოსწავლეს შეუძლია ისეთი მხატვრული ტექსტის შექმნა, სადაც გამოავლენს პიროვნულ და შემოქმედებით დამოკიდებულებას.
სწავლის სწავლა
ქ.მ. IX. 22.
მოსწავლეს შეუძლია პროექტის (მაგ., ბუნებრივი კატაკლიზმები - მიწისძვრა, წყალდიდობა; ჯანმრთელი კვება; მავნე ჩვევები და სხვა) განხორციელების ხელშესაწყობად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
ქ.მ. IX. 24.
მოსწავლეს წარმატებული სწავლების უზრუნველსაყოფად გამომუშავებული აქვს სტრატეგიული უნარები.
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧсуа IX 1.
Аҵаҩы, еимактәыс иҟоу ма апроблематә азҵаарақәа ирызкны адыррақәа дырзыʒырҩуеит, азыʒырҩцәа рҿаҧхьа еиуеиҧшым агәаанагарақәа цәыригоит.
Аҧсуа IX 2.
Адискуссиа алахәыҩцәа рцәажәашьа дазыʒырҩны, акоммуникативтә аҳасабырбеи азыʒырҩцәеи инрықәырҧшны ахәшьара аиҭоит.
Аҧхьара
საგნობრივი პროგრამები
X კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
წერა
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
ქ.მ. X.16.
მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო დისკუსიებში იმ კონკრეტული პრობლემის გარშემო, რომელსაც საკითხავ ტექსტებში გაეცნო.
კითხვა
ქ. მ. X. 5.
მოსწავლეს შეუძლია სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით არამხატვრული ტექსტის გაანალიზება.
ქ. მ. X. 7.
მოსწავლეს შეუძლია სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით მხატვრული ტექსტის გაანალიზება.
წერა
ქ.მ. X.11.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა არამხატვრული (საინფორმაციო, შემეცნებითი, ესე და სხვა) ტექსტის დაწერა.
ქ.მ. X.13.
მოსწავლეს შეუძლია შესწავლილი ჟანრის სპეციფიკის გათვალისწინებით დაწეროს მცირე ზომის მხატვრული ტექსტი.
სწავლის სწავლა
ქ.მ.X.21.
მოსწავლეს შეუძლია პროექტის (მაგ., ზეიმის მოწყობა; შეხვედრები იმავე ქალაქში/რეგიონში მოღვაწე გამოჩენილ ადამიანებთან, კოლორიტებთან და ა.შ. ადგილობრივი მუზეუმის კატალოგის შექმნა ვებგვერდზე განსათავსებლად და სხვა) განხორციელების ხელშესაწყობად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
ქ.მ. X. 23.
მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლების უზრუნველსაყოფად.
ქ.მ. X.24.
მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით სათანადო რესურსების გამოყენება.
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
Аҩра
საგნობრივი პროგრამები
XI კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. XI. 5.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით
ქართ. XI. 6.
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს, როგორ გამოიყენება მხატვრული და არამხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
ქ.მ. XI.5.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტის (ესე; სხვადასხვა სახის კორესპონდენცია; საშუალო სირთულის სამეცნიერო-პოპულარული ტექსტი და სხვა) გაგება.
ქ.მ. XI. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით არამხატვრული ტექსტის გაანალიზება.
ქ.მ. XI. 8.
მოსწავლეს შეუძლია სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით მხატვრული ტექსტის გაანალიზება.
წერა
ქ.მ. XI.14.
მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას წერილობითი არამხატვრული ტექსტის სტრუქტურა, აგრეთვე გამოიყენოს შესაბამისი ენობრივი საშუალებები.
ქ.მ. XI.15.
მოსწავლეს შეუძლია შექმნას სხვადასხვა ჟანრის ისეთი ტექსტი, რომელშიც გამოავლენს პიროვნულ და შემოქმედებით დამოკიდებულებას.
სწავლის სწავლა
ქ.მ. XI.23.
მოსწავლეს შეუძლია პროექტის (მაგ., წარმოსახვითი მოგზაურობა უცნობ ადგილებში, ეკოლოგიური საფრთხეები, ბუნების დაცვა და სხვა) განხორციელების ხელშესაწყობად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
ქ.მ. XI.24.
მოსწავლეს შეუძლია ქართულენოვანი წყაროების/ტექსტების დამუშავება შემდგომი გამოყენებისათვის (მაგ., მასალის მოძიება-შეგროვება სასკოლო პროექტების განსახორციელებლად).
ქ.მ. XI. 27.
მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით სათანადო რესურსების გამოყენება.
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
საგნობრივი პროგრამები
XII კლასი
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. XII. 5.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ეპოქის, ქვეყნისა და კულტურის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით
ქართ. XII. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტექსტში ასახული ფასეულობებისა და შეხედულებების ერთმანეთთან შედარება
ქართ. XII. 7.
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს კულტურული, სოციალური და ისტორიული ფასეულობების გავლენა ტექსტსა და მის ინტერპრეტაციაზე
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
წერა
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
Аҧсуа XII 5.
Аҵаҩы, еиуеиҧшым аамҭақәа иртәу, атәыла акультура иазку атеқстқәа дрыҧхьоит, урҭ рҿы иаарҧшу адыррақәеи, атемақәеи, аидеиақәеи, апроблематикеи анализ рзиуеит.
Аҧсуа XII 7.
Аҵаҩы, акультуратәи, асоциалтәи, аҭоурыхтәи ҧсарақәа атеқсти уи аинтерпретациақәеи рзы ныррас ирымоу дахцәажәоит.