VIII კლასი
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.VIII.1.
მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად ნამუშევრის შექმნისას.
ს.გ.VIII.2.
მოსწავლე იჩენს ინიციატივას და ავითარებს სხვადასხვა მასალის, ტექნიკის და პროცედურის გამოყენების უნარს ნამუშევრის შექმნისას.
ს.გ.VIII.3.
მოსწავლეს შეუძლია ასახოს ნამუშევარში გარემოზე დაკვირვების შედეგები, განავითაროს გამომსახველობითი ხერხები.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
დამხმარე რესურსები
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. VIII. 5.
მოსწავლეს შეუძლია გაიაზროს, გააანალიზოს და შეაფასოს ტექსტები (მხატვრული და არამხატვრული), რომლებიც შეიცავს გარკვეულ თვალსაზრისს ან მსჯელობას კონკრეტულ საკითხზე
ქართ. VIII. 6.
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან
წერა
ქართ. VIII. 10.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობით გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი, იმსჯელოს კონკრეტულ საკითხზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით
ქართ. VIII. 11.
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით
საგნობრივი პროგრამები
მათემატიკა
რიცხვები და მოქმედებები
კანონზომიერებები და ალგებრა
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა
საგნობრივი პროგრამები
ფიზიკა
მეცნიერული კვლევა-ძიება
ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.VIII.5.
მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის, სიმძლავრისა და მექანიკური ენერგიის შესახებ მსჯელობა
ფიზ.VIII.6.
მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის და მარტივი მექანიზმების მოქმედების პრინციპის დახასიათება
საგნობრივი პროგრამები
დამხმარე რესურსები
ქიმია
მეცნიერული კვლევა-ძიება
საგნობრივი პროგრამები
ისტორია
დრო და სივრცე
სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
გარემო და ეკონომიკა
კულტურა და რელიგია
ადამიანი და საზოგადოება
ისტ.VIII.11.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანის უფლებების საფუძვლები და მათი განვითარების ისტორიული პირობები.
ისტ.VIII.12.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობისთვის აუცილებელი პირობები.
საგნობრივი პროგრამები
მათემატიკა (გაძლიერებული)
რიცხვები და მოქმედებები
კანონზომიერებები და ალგებრა
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
საგნობრივი პროგრამები
უსაფრთხოება საგანგებო ვითარებებში
პირადი უსაფრთხოების უზრუნველყოფა
საგნობრივი პროგრამები
გეოგრაფია
დრო და სივრცე
გარემო და ეკონომიკა
გარემო და სოციალური სისტემები
საგნობრივი პროგრამები
ფიზიკა (გაძლიერებული)
მეცნიერული კვლევა-ძიება
ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.გაძ.VIII. 2.
მოსწავლეს შეუძლია მექანიკური მუშაობის, სიმძლავრისა და მექანიკური ენერგიის შესახებ მსჯელობა
ფიზ.გაძ.VIII. 3.
მოსწავლეს შეუძლია სხეულთა წონასწორობის და მარტივი მექანიზმების მოქმედების პრინციპის დახასიათება
საგნობრივი პროგრამები
მუსიკა
პრაქტიკული უნარ ჩვევები
კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია
საგნობრივი პროგრამები
სპორტი
ჯანმრთელობა და უსაფრთხოება
მოძრაობა და მოტორული უნარ-ჩვევები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
ქ.მ.VIII.18.
მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება მარტივ საკლასო დისკუსიებში წინასწარ მომზადებულ მისთვის აქტუალურ საკითხებზე.
ქ.მ.VIII.19.
მოსწავლეს შეუძლია თავისუფლად საუბარი მისთვის საინტერესო/ სასურველ თემებზე (საყვარელი გადაცემა/წიგნი/მუსიკა/ მოგზაურობა და სხვა).
ქ.მ.VIII.21.
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სათანადო სტრატეგიები სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
ქ.მ.VIII.23.
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განჭვრიტოს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
ქ.მ.VIII.24.
მოსწავლეს წარმატებული სწავლების უზრუნველსაყოფად გამომუშავებული აქვს სტრატეგიული უნარები.
კითხვა
ქ.მ. VIII. 6.
მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო მიზნით ადაპტირებული სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტის გაგება და გაანალიზება.
ქ.მ.VIII.7.
მოსწავლეს შეუძლია არამხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით გაანალიზება.
ქ.მ.VIII.9.
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით გაანალიზება.
წერა
სწავლის სწავლა
ბიოლოგია
მეცნიერული კვლევა-ძიება
ცოცხალი სამყარო
ბიოლ.VIII.5.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ადამიანის ორგანიზმის ანატომიური და ფიზიოლოგიური თავისებურებები.
ბიოლ.VIII.6.
მოსწავლეს შეუძლია დაასაბუთოს ადამიანის ორგანიზმის მარეგულირებელი სისტემების მნიშვნელობა.
ბიოლ.VIII.7.
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს ორგანიზმის შინაგანი გარემოს მუდმივობის შენარჩუნების (ჰომეოსტაზის) მნიშვნელობაზე.