V კლასი
ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
ძირითადი ცნებები და ოპერაციები
ისტ რესურსების შექმნა
საგნობრივი პროგრამები
ქართული ენა და ლიტერატურა
მოსმენა
კითხვა
ქართ. V. 7.
მოსწავლეს შეუძლია მისთვის საინტერესო თემატიკის შემცველი სხვადასხვა სახის არამხატვრული ტექსტების (საყმაწვილო ჟურნალების, დარგობრივ-შემეცნებითი სტატიების, სხვადასხვა შინაარსის ცნობარების, ინტერვიუებისა და სხვ.) წაკითხვა და გააზრება
ქართ. V. 8.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ტექსტების წაკითხვა და ადეკვატურად გაგება-გაანალიზება
ქართ. V. 10.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი თავისებურებების ამოცნობა
საგნობრივი პროგრამები
მათემატიკა
რიცხვები და მოქმედებები
კანონზომიერებები და ალგებრა
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
საგნობრივი პროგრამები
ჩვენი საქართველო
დრო და სივრცე
საზ. მეც.V-VI. 2.
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
საზ. მეც.V-VI. 3.
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
საზ. მეც.V-VI.6.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები.
საზ. მეც.V-VI.7.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართველობაში მონაწილეობდნენ.
გარემო და ეკონომიკა
საზ. მეც.V-VI.11.
მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს საქართველოს გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებების ტიპებთან.
საზ. მეც.V-VI.12.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
ადამიანი და საზოგადოება
საზ. მეც.V-VI.15.
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს სხვადასხვა ნიშანი და პირობა, რომლის მიხედვითაც ადამიანი ამა თუ იმ საზოგადოებას მიაკუთვნებს თავს.
საზ. მეც.V-VI.16.
მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს სხვადასხვა საზოგადოება მათთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისებებისა და წესების მიხედვით.
საგნობრივი პროგრამები
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
ს.გ.V.1.
მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტები და პრინციპები ნამუშევრის შექმნისას.
ს.გ.V.2.
მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას და შეუძლია მათი შემოქმედებითად გამოყენება.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
დამხმარე რესურსები
მუსიკა
პრაქტიკული უნარ ჩვევები
კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია
საგნობრივი პროგრამები
ბუნებისმეტყველება
ცოცხალი სამყარო
სხეულები და მოვლენები
დედამიწა და გარესამყარო
დამხმარე რესურსები
სპორტი
ჯანმრთელობა და უსაფრთხოება
მოძრაობა და მოტორული უნარ-ჩვევები
ქართული ენა როგორც მეორე ენა
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
წერა
სწავლის სწავლა
ლაპარაკის სტრატეგიები
მოსმენის სტრატეგიები
საგნობრივი პროგრამები
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
Ажәаҳәа
Аҧхьара
Аҧсуа V 7.
Аҵаҩы илшоит иара игәаҧхо атематика злоу иеиуеиҧшым исахьаркырам атеқстқәа рыҧхьареи реилкаареи.
Аҧсуа V 10.
Аҵаҩы илшоит иеиуеиҧшым ҟазшьа змоу атеқстқәа аструқтуратәи абызшәатәи ахатәҷыдарақәа реилкаара.