• მთავარი
  • საიტის რუკა
  • კონტაქტი
  • GE
  • EN
ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი
  • ეროვნული სასწავლო გეგმა
    • ზოგადი ნაწილი
      • შესავალი
      • კარი I. სწავლა-სწავლების ძირითადი პრინციპები
      • კარი II საათობრივი განაწილების ძირითადი პრინციპები
      საფეხურები
      • დაწყებითი საფეხური
        • I კლასი
        • II კლასი
        • III კლასი
        • IV კლასი
        • V კლასი
        • VI კლასი
      • საბაზო საფეხური
        • VII კლასი
        • VIII კლასი
        • IX კლასი
      • საშუალო საფეხური
        • X კლასი
        • XI კლასი
        • XII კლასი
    • საგნობრივი ჯგუფები
      • სახელმწიფო ენები
      • მათემატიკა
      • უცხოური ენები
      • საზოგადოებრივი მეცნიერებები
      • საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები
      • ტექნოლოგიები
      • ესთეტიკური აღზრდა
      • სპორტი
      • არჩევითი საგნები
    • გამჭოლი კომპეტენციები
      • icon
        წიგნიერება
      • icon
        მედიაწიგნიერება
      • icon
        ციფრული წიგნიერება
      • icon
        რაოდენობრივი წიგნიერება
      • icon
        ეკოლოგიური წიგნიერება
      • icon
        მრავალენობრივი კომპეტენცია
      • icon
        სემიოტიკური კომპეტენცია
      • icon
        სწავლის სწავლა
      • icon
        სოციალური და სამოქალაქო
      • icon
        ეთიკა, როგორც კომპეტენცია
      • icon
        მეწარმეობრივი კომპეტენცია
      • icon
        ჯანსაღი ცხოვრების წესი, როგორც კომპეტენცია
      • icon
        შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნება
    • ეროვნული სასწავლო გეგმები
      • 2011 წლამდე არსებული სასწავლო გეგმები
      • ეროვნული სასწავლო გეგმა 2011-2016
      • ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმა (დაწყებითი და საბაზო საფეხური) 2018-2024
  • სკოლამდელი განათლება
    • ზოგადი ნაწილი
      • შესავალი
      • სტანდარტის სტრუქტურა, შინაარსი და მიზნები
      • სწავლისა და განვითარების სფეროების მოკლე მიმოხილვა
      • დამხმარე სახელმძღვანელოები
      ასაკი
      • 0-დან 1 წლამდე
      • 1-დან 3 წლამდე
      • 3-დან 5 წლამდე
      • 5-დან 6 წლამდე
    • სფერო
      • ჯანმრთელობა და ფიზიკური განვითარება
      • შემეცნებითი განვითარება და ზოგადი ცოდნა
      • სწავლისადმი მიდგომა
      • მეტყველების განვითარება
      • სოციალურ-ემოციური განვითარება
  • ინკლუზიური განათლება
    • ზოგადი ნაწილი
      • სასარგებლო ვებ საიტები
      • ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის ნიმუშები
      • თემატური ვებ საიტები
      • აკრონიმები
      • კონვენციები, დეკლარაციები, რეკომენდაციები
      • დამხმარე სახელმძღვანელოები
    • ალტერნატიული სასწავლო გეგმა
  • ლექსიკონი

ეროვნული სასწავლო გეგმა

  • მთავარი
  • ეროვნული სასწავლო გეგმა
ამობეჭდვა
  • ზოგადი ნაწილი
    • შესავალი
    • კარი I. სწავლა-სწავლების ძირითადი პრინციპები
      • თავი I. საგანმანათლებლო პროცესის ორგანიზება
      • თავი II. საგანმანათლებლო რესურსები
      • თავი III. სასკოლო სასწავლო გეგმა
      • თავი IV. მოსწავლის შეფასების სისტემა
      • თავი V. ინკლუზიური განათლება
      • თავი VI. ძირითადი მეთოდიკური ორიენტირები
      • თავი VII. სავალდებულო და არჩევითი საგნები
      • თავი VIII. პრიორიტეტული გამჭოლი კომპეტენციები
    • კარი II საათობრივი განაწილების ძირითადი პრინციპები
      • თავი IX. საათობრივი ბადე
      • თავი X საათობრივი ბადე კლასების მიხედვით და შემაჯამებელი დავალებების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა
  • საფეხურები/კლასები
  • საგნობრივი ჯგუფები
  • გამჭოლი კომპეტენციები
arrow
  • III კლასი

III კლასი

ქართული ენა და ლიტერატურა

მოსმენა

ქართ. III. 1.

მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის დანიშ-ნულებისა და ადრესატის ამოცნობა მოსმენით; შეუძლია სამეტყველო ქცევის წარმართვა ადრე-სატის გათვალისწინებით. 

ქართ. III. 2.

მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატუ-რული ტექსტების მოსმენა, გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა

ქართ. III. 3.

მოსწავლეს შეუძლია ძირითადი ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების სათანა-დოდ გამოყენება

 

კითხვა

ქართ. III. 4.

მოსწავლე ფლობს კითხვის ტექნიკას

ქართ. III. 5.

მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის საინფორმაციო ხასიათის ილუსტრირებულ  ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება და გაგება (მაგ., საინფორმაციო ტექსტისა საბავშვო ენციკლოპედიაში,  მარტივი ენით დაწერილი მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქციების, განცხადებისა და სხვ.).

ქართ. III. 7.

მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა

ქართ. III. 8

მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ტექსტის არსებითი ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა

ქარ. III. 9.

მოსწავლეს შეუძლია ვიზუალურად აღიქვას  და/ან  თავად შექმნას სხვადასხვა ტიპის ტექსტი, ვიდეო და აუდიომასალა

ქართ. III. 10.

მოსწავლეს შეუძლია კითხვის ზოგიერთი სტრატეგიის გამოყენება

 

წერა

ქართ. III. 11

მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მარტივი მიზნობრივი ტექსტების დაწერა და შესაბამისად გაფორმება

ქართ. III. 12.

მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის დამოუკიდებლად შექმნა და აზრის გასაგებად ჩამოყალიბება

ქართ. III. 13.

მოსწავლეს შეუძლია ძირითადი გრამატიკული ელემენტების მართებულად გამოყენება ტექსტის შექმნისას

ქართ. III. 14.

მოსწავლეს შეუძლია  ტექსტის ჩასწორების მარტივი ხერხების გამოყენება

საგნობრივი პროგრამები

  • ქართული ენა და ლიტერატურა III კლასი - პროგრამის შინაარსი

ქართული ენა როგორც მეორე ენა

მოსმენა

ქართ. III. 6.

მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის სხვადასხვა სახისა და ჟანრის თხრობითი ტექსტების (ზღაპრის, ნოველის, მოთხრობის, იგავ-არაკის, წერილის, ნამდვილი ამბის...)  დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება-გააზრება

ქ.მ. III.1.

მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს მარტივი ინსტრუქციების  გაგება.

ქ.მ.III.2.

მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის დიალოგის გაგება.

ქ.მ.III.3.

მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის აღწერითი ხასიათის ტექსტის გაგება.

ქ.მ. III.4.

მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის (ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა, ამბავი), ლექსისმოსმენა და გაგება.

 

 

ქ.მ.III.5.

მოსწავლეს შეუძლია ქართული ანიმაციური ფილმების ყურება და გაგება.

 

ლაპარაკი

ქ.მ. III.13.

მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს მეტყველებისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები.

 

ქ.მ.III.14.

მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.

ქ.მ.III.15.

მოსწავლეს შეუძლია სურათის აღწერა.

ქ.მ.III.16.

მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად მარტივი საუბარი.

 

კითხვა

ქ.მ.III.7.

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენაში დამუშავებული ტექსტების წაკითხვა.

ქ.მ.III.8.

მოსწავლეს შეუძლია მიკროტექსტების წაკითხვა და გაგება.

ქ.მ. III.9.

მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევა.

ქ.მ. III.10.

მოსწავლეს შეუძლია კულტურული განსხვავებების მიმართ ინტერესის გამოჩენა.

 

ქ.მ.III.11.

მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს კითხვის სტრატეგიები.

 

წერა

ქ.მ.III.12.

მოსწავლეს შეუძლია გარკვეული საყრდენების დახმარებით მარტივი ყოფითი ტექსტების წერა.

 

გრამატიკა

ქ.მ.III.18.

მოსწავლე  ამოიცნობს და იყენებს ზოგიერთ  გრამატიკულ ფორმას.

ქ.მ.III.19.

მოსწავლეს შეუძლია ენობრივი ამოცანების დასაძლევად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.

 

სწავლის სწავლა

ქ.მ. III. 20.

მოსწავლეს შეუძლია პროექტის (მაგ., კულინარული რეცეპტის/ნაკეთობის შექმნა და სხვა) განხორციელების ხელშესაწყობად  მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.     

 

ქ.მ.III.21.

მოსწავლეს შეუძლია ორგანიზება გაუწიოს სასწავლო საქმიანობას.

ქ.მ.III.22.

მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროცესში აქტიურად ჩაბმა.

ქ.მ.III.23.

მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს კონსტრუქციული დამოკიდებულება დაბრკოლებების  მიმართ.                           

 

ქ.მ.III.24.

მოსწავლეს შეუძლია არსებული რესურსების გამოყენება და ახლის შექმნა.      

ქ.მ.III.25.

მოსწავლე ცდილობს თანამშრომლობას თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, გუნდის წევრებთან და ტოლერანტულია სხვისი შეცდომების მიმართ.

 

 

ლაპარაკის სტრატეგიები

ქ.მ. III.17.

მოსწავლეს შეუძლია ლაპარაკის სტრატეგიების გამოყენება.

 

მოსმენის სტრატეგიები

ქ.მ.III.6.

მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.

საგნობრივი პროგრამები

  • ქართული - მეორე ენა III დონე - პროგრამის შინაარსი

მათემატიკა

რიცხვები და მოქმედებები

მათ. III.1.

მოსწავლეს შეუძლია ნატურალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით

მათ. III.2.

მოსწავლეს შეუძლია შეკრება-გამოკლების შესრულების რომელიმე ხერხის გამოყენება

მათ. III.3.

მოსწავლეს შეუძლია გამრავლება-გაყოფის მოქმედებების შესრულება, მათი შეკრება-გამოკლების მოქმედებებთან და ერთმანეთთან დაკავშირება

მათ. III.4.

მოსწავლეს შეუძლია გამოთვლებთან, თვლასთან და შეფასებებთან დაკავშირებული პრობლემების გადაწყვეტა

 

კანონზომიერებები და ალგებრა

მათ. III.5.

მოსწავლეს შეუძლია საგნებისა და ნახატების/ფიგურების პერიოდული განლაგებების (მიმდევრობების) წარმოდგენა, შედარება და გამოკვლევა

მათ. III.6.

მოსწავლეს შეუძლია საგნებს შორის ან საგნებსა და მათ ატრიბუტებს შორის მოცემული შესაბამისობის გავრცობა, გამოსახვა და გამოკვლევა

მათ. III.7.

მოსწავლეს შეუძლია რიცხვითი გამოსახულების შემცველი ტოლობის შედგენა და მისი გამოყენება პრობლემის გადასაჭრელად

 

გეომეტრია და სივრცის აღქმა

მათ. III.8.

მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა

მათ. III.9.

მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურების გრაფიკული გამოსახულებებისა და მოდელების შექმნა

მათ. III.10.

მოსწავლეს შეუძლია საგანთა და ფიგურათა წრფივი ზომების და ობიექტთა შორის მანძილების მოძებნა

 

მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა

მათ. III.11.

მოსწავლეს შეუძლია მოცემულ თემასთან ან გამოსაკვლევ ობიექტთან დაკავშირებით თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების შეგროვება

მათ. III.12.

მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული რაოდენობრივი და თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგება და წარმოდგენა

მათ. III.13.

მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების ინტერპრეტირება

საგნობრივი პროგრამები

  • III კლასი - სარეკომენდაციო შინაარსი

სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება

ს.გ.III.1.

მოსწავლეს შეუძლია  გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების რამდენიმე ძირითადი ელემენტი და პრინციპი  ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.III.2.

მოსწავლეს შეუძლია განავითაროს სხვადასხვა მასალის, ტექნიკის და  პროცედურის   გამოყენების უნარი ნამუშევრის შექმნისას.   

ს.გ.III.3.

მოსწავლე აკვირდება გარემოში საგნებს, ობიექტებს, მოვლენებს და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა ნამუშევარში. 

ს.გ.III.4.

მოსწავლეს შეუძლია ნამუშევრების შექმნა შთაბეჭდილებებისა და წარმოსახვის მეშვეობით.            

ს.გ.III.5.

მოსწავლეს შეუძლია  დაგეგმოს და შეასრულოს მარტივი სამუშაო.

ს.გ.III.6.

მოსწავლეს შეუძლია მუშაობა ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.III.7.

მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და გაუზიაროს თანაკლასელებს აზრი და იდეები.

ს.გ.III.8.

მოსწავლეს ესმის  და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის  თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის  საშუალება.

ს.გ.III.9.

მოსწავლე  პატივს სცემს საკუთარ  და სხვის ნამუშევარსა და აზრს.

ს.გ.III.10.

მოსწავლე  მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.III.11.

მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ერთმანეთისგან სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების დარგები, ზოგიერთი ჟანრი და დააკავშიროს ისინი ყოველდღიურ ცხოვრებასთან.

ს.გ.III.12.

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან.

ს.გ.III.13.

მოსწავლე ეცნობა ადგილობრივ გარემოში არსებულ ხელოვნების  ნიმუშებს.

დამხმარე რესურსები

  • III კლასი - პროგრამის შინაარსი

მუსიკა

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.III.1.

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების ამოცნობა და მათი გამოყენება რიტმულ-ინტონაციურ სავარჯიშოებში.  

მუს.III.2.

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.

მუს.III.3.

მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს გამოხატვის სხვადასხვა ფორმას გარკვეული განწყობილების გადმოსაცემად.

მუს.III.4.

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური დამწერლობის ნასწავლი  ნიშნების ამოცნობა.

მუს.III.5.

მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი  სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

მუს.III.6.

მოსწავლეს შეუძლია  ჯგუფში მუშაობა.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.III.7.

მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების მიმართ.

მუს.III.8.

მოსწავლეს შეუძლია ნასწავლი მუსიკალური ტერმინების გამოყენება.

მუს.III.9.

მოსწავლეს შეუძლია  მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

მუს.III.10.

მოსწავლეს აქვს უნარი, პატივისცემით მოეკიდოს სხვის შემოქმედებასა და აზრს.              

 

მუს.III.11.

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა გრძნობებისა  და განწყობილებების გამოხატვის საშუალებაა.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.III.12.

მოსწავლეს  შეუძლია  განასხვავოს ხელოვნების დარგები და ხელოვნებასთან  დაკავშირებული  პროფესიები.

 

მუს.III.13.

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ნაწარმოების  ყოველდღიურობასთან დაკავშირება.

მუს.III.14.

მოსწავლეს  შეუძლია ერთმანეთისგან განასხვავოს ნასწავლი მუსიკალური საკრავები.

საგნობრივი პროგრამები

  • მუსიკა III კლასი - პროგრამის შინაარსი

ბუნებისმეტყველება

ცოცხალი სამყარო

ბუნ.III.1.

მოსწავლეს შეუძლია განარჩიოს სიცოცხლის ძირითადი გამოვლინებები

ბუნ.III.2.

მოსწავლეს შეუძლია  განმარტოს გარემოს მნიშვნელობა ორგანიზმებისთვის

 

სხეულები და მოვლენები

ბუნ.III.3.

მოსწავლეს შეუძლია    სინათლისა და სითბოს ბუნებრივი და ხელოვნური წყაროების აღწერა და ერთმანეთისგან განსხვავება

ბუნ.III.4.

მოსწავლეს შეუძლია   მოძრაობის გამომწვევი მიზეზების აღწერა

ბუნ.III.5.

მოსწავლეს შეუძლია  საგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით  განსხვავება

 

დედამიწა და გარესამყარო

ბუნ.III.6.

მოსწავლეს შეუძლია მზის და მთვარის დახასიათება

ბუნ.III.7.

მოსწავლეს შეუძლია ლოკალურ გარემოში ორიენტირება და ზოგიერთი გეოგრაფიული ობიექტის ერთმანეთისგან განსხვავება

ბუნ.III.8.

მოსწავლეს შეუძლია  ბუნებრივი მოვლენების მრავალფეროვნების დახასიათება

 

ადამიანი და გარემო

ბუნ.III.9.

მოსწავლეს შეუძლია  პირადი ჰიგიენის ძირითადი წესების დაცვა

ბუნ.III.10.

მოსწავლეს შეუძლია   ჯგუფში უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვა

ბუნ.III.11.

მოსწავლეს  შეუძლია  გარემოზე ზრუნვის ელემენტარული წესების დაცვა

დამხმარე რესურსები

  • III კლასი - პროგრამის შინაარსი

სპორტი

ჯანმრთელობა და უსაფრთხოება

სპ.III.1.

მოსწავლეს შეუძლია დაიცვას პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხოების წესები

 

მოძრაობა და მოტორული უნარ-ჩვევები

სპ.III.2.

მოსწავლეს შეუძლია ფიზიკურ აქტივობაში მონაწილეობისათვის აუცილებელი მოძრაობითი უნარ-ჩვევების წარმოჩენა (გადაადგილება: გაქცევა, გამოდევნება; მანიპულირება: ფეხით დარტყმა, მიზანში სროლა; წონასწორობის შენარჩუნება: სხეულის სხვადასხვა მიმართულებით მოძრაობა, ტრიალი)

 

აქტიური მონაწილეობა

სპ.III.3.

მოსწავლეს შეუძლია მიიღოს მონაწილეობა ძირითად ფიზიკურ აქტივობებში, რომლებიც აუმჯობესებენ მის ჯანმრთელობას.

სპ.III.4.

ფიზიკურ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოს ისეთი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები, როგორებიცაა: მიზნის დასახვა, გადაწყვეტილების მიღება, პრობლემის გადაჭრა, ადამიანებთან ურთიერთობა

სპ.III.5.

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფიზიკური აქტივობა სხეულის მდგომარეობასთან

აფხაზური ენა და ლიტერატურა

Ажәаҳәа

Аҧсуа III 1.

Аҵаҩы атеқст дазыʒырҩны уи адресати, атеқст ахықәки еиликаауеитЖ адресат иниқәырҧшны ацәаЖәашьа аманера алихуеит.

Аҧсуа III 2.

Аҵаҩы алитературатә теқстқәа дырзыʒырҩуеит, еиликаауеит, урҭ рҵакы еиҭеиҳәоит.

Аҧсуа III 3.

Аҵаҩы ишаҭаху еиҧш ихы иаирхәоит абызшәатә-грамматикатә хархәагақәа.

 

Аҧхьара

Аҧсуа III 4.

Аҵаҩы уадаҩрада (ибжьы рдуны/ҿымҭ) даҧхьоит, иара идыруа атемақәа рыла иаҧҵоу еиуеиҧшым атеқстқәа еиликаауеит.

Аҧсуа III 5.

Аҵаҩы, ибжьы рдуны, иара идыруа асахьаркыратә проза афрагмент хәыҷқәа дрыҧхьоит.

Аҧсуа III 6.

Аҵаҩы алитературатә теқст азкны ихатә гәаанагара ааирҧшуеит.

Аҧсуа III 7.

Аҵаҩы ихы иаирхәоит аҧхьаратә стратегиақәак.

Аҧсуа III 8.

Аҵаҩы, имариоу атеқст аҿы ихадоу абызшәатә-грамматикатә дыргақәа иҧшаауеит.

 

Аҩра

Аҧсуа III 9.

Аҵаҩы дыҩуеит, зхықәкы мариоу еиуеиҧшым атеқстқәа ирықәнагоу аформа риҭоит.

Аҧсуа III 10.

Аҵаҩы уадаҩрада атеқст хәыҷқәа иаҧиҵоит; еилыкка игәаанагара ааирҧшуеит.

Аҧсуа III 11.

Атеқст аҧҵараан аҵаҩы ишаҭаху еиҧш аграмматикатә елементқәа ихы иаирхәоит.

Аҧсуа III 12.

Аҵаҩы ихы иаирхәоит атеқст арҽеира имариоу аметодқәа.

საგნობრივი პროგრამები

  • აფხაზური ენა III კლასი - პროგრამის შინაარსი
  • მთავარი
  • საიტის რუკა
  • კონტაქტი
ინკლუზიური განათლება ინკლუზიური განათლება სკოლამდელი განათლება სკოლამდელი განათლება საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
© 2014 ზოგი უფლება დაცულია
Creative Commons Licenseეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი,
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Digital Design