ქ.მ.V.2.
V კლასი
მოსწავლეს შეუძლია თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის (ამბავი, ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა) მოსმენა და გაგება.
ინდიკატორები
- ასახელებს პერსონაჟებს, ამოიცნობს მათ შორის არსებულ ურთიერთობას;
- გამოკვეთს სიუჟეტურ ხაზს (მაგ., დასაწყისი, ამბის განვითარება, დასასრული);
- ამოიცნობს ფაქტებისა და მოვლენების თანამიმდევრობას და მათ შორის არსებულ მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს;
- განსაზღვრავს მოქმედებათა დროსა და ადგილს;
- გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას პერსონაჟისა და მისი მოქმედების მიმართ;
- აფასებს პერსონაჟთა საქციელს და გამოაქვს დასკვნა მათი ხასიათის შესახებ;
- ქმნის ტექსტის ილუსტრაციებს;
- ადგენს მარტივ გეგმას;
- აკავშირებს მოსმენილ ტექსტში ასახულ ამბავს პირად გამოცდილებასთან.