ქ.მ.II.7.
II კლასი
მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები.
ინდიკატორები
- განარჩევს მსგავსი ჟღერადობის სიტყვებს, მარცვლებს;
- სიტყვას ყოფს მარცვლებად და პირიქით, მარცვლებს ამთლიანებს
სიტყვებად;
- ამოიცნობს იმ სიტყვებს, რომლებშიც შედის წინასწარ მითითებული
მარცვალი;
- მოსმენილ მარტივ წინადადებაში გამოყოფს სიტყვებს და სიმბოლური
ნიშნით აღნიშნავს მათ რაოდენობას (მაგ., ბიჭი ბურთს თამაშობს – სამი
ხაზი: ------ -------------- ------------);
- სურათებით წარმოდგენილ ან მასწავლებლის მიერ ჩამოთვლილ სიტყვებში
ამოიცნობს იმ სიტყვებს, რომლებიც იწყება/მთავრდება წინასწარ
მითითებული ბგერით;
- სურათებით წარმოდგენილ ან მასწავლებლის მიერ ჩამოთვლილ სიტყვებს
აჯგუფებს თავკიდურა ბგერის მიხედვით;
- სიტყვებს შლის ბგერებად, ბგერებს ამთლიანებს სიტყვებად;