ქ.მ.I.13.

I კლასი

მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფრვა[1].



[1] გაშიფრვა - გრაფიკული ხატის აკუსტიკურ ხატად კონვერტირება, ანუ ასოების ამოცნობა და მათი დაკავშირება შესაბამის ბგერებთან;  ბგერების სიტყვად გამთლიანება, აკუსტიკური ხატის სიტყვის მნიშვნელობასთან დაკავშირება.

 

ინდიკატორები

  • ამოიცნობს ყველა ბეჭდურ და ნაწერ ასოს და სწორად წარმოთქვამს მას;
  • აკავშირებს ასოებს ბგერებთან და ამთლიანებს მათ მარცვლებად, სიტყვებად (წარმოთქვამს სიტყვებს);
  • სიტყვათა ჩამონათვალში პოულობს მითითებულ სიტყვას;
  • დამახსოვრებულ სიტყვებზე დაყრდნობით აანალიზებს სხვა სიტყვებს, ამოიცნობს მათში ანალოგიურ ასოებს და აკავშირებს შესაბამის ბგერებთან;
  • ილუსტრირებულ ტექსტში პოულობს ნაცნობ სიტყვებს;
    • ხმამაღლა (მთლიანი სიტყვებით ან დამარცვლით) კითხულობს მარტივი წინადადებებით შედგენილ მცირე  ზომის  საანბანო ტექსტებს;
    • წინადადების საზღვრების შესაბამისად აკეთებს პაუზას;
    • აგრძელებს სხვის მიერ დაწყებულ კითხვას სათანადო ადგილიდან.

რესურსები