ქ.მ. XI. 9.
ინდიკატორები
- ტექსტს მთლიანად წაიკითხავს, განსხვავებული სიმბოლოებით მონიშნავს მთავარ საკითხებს, მეორეხარისხოვან იდეებს, საკვანძო სიტყვებს;
- განსაზღვრავს მეორეხარისხოვანი იდეების დანიშნულებას (მთავარი იდეის ილუსტრირება, მიზეზების ახსნა, დაზუსტება და სხვა);
- ინფორმაციის დასახარისხებლად იყენებს სქემატური ჩანაწერების სხვადასხვა ტექნიკას (სქემატური გეგმა, განტოტებული სქემა, საკვანძო სიტყვების ცხრილი და სხვა);
- აჩვენებს შესრულებულ სქემას თანაკლასელებს, ეცნობა სხვებისას;
- სხვებთან ერთად აფასებს სქემატურ ჩანაწერებს (რომელი ჯობია და რატომ, ვინ რა უნდა გააუმჯობესოს და სხვა);
- იძლევა/ითვალისწინებს შენიშვნებს, რეკომენდაციებს;
- თანამშრომლობს კლასელებთან, მასწავლებელთან სქემატური ჩანაწერის გასაუმჯობესებლად.