ქართ. VII. 14.
ინდიკატორები
- წერის დაწყებამდე განსაზღვრავს მიზანს და აუდიტორიას; აგროვებს მასალას;
- იყენებს სხვადასხვა რესურსს (ლექსიკონს, ბიბლიოთეკას და სხვ.);
- ადგენს ტექსტის გეგმას;
- წერს ტექსტის პირველ ვარიანტს;
- გადაამუშავებს და გადაათეთრებს ნაწერს, ყურადღებას ამახვილებს როგორც შინაარსზე, ისე სტილის ელემენტებზე;
- დაამუშავებს საბოლოო რედაქციას დამოუკიდებლად ან სხვების (თანაკლასელის, მასწავლებლის) დახმარებით; ასწორებს პუნქტუაციურ, სტილისტურ და ორთოგრაფიულ შეცდომებს;
- მასწავლებელთან ერთად ისახავს ხარვეზების გამოსწორების გზებს.
რესურსები

სარეკომენდაციო აქტივობები