ისტ.VIII.17.
VIII კლასი
მოსწავლეს შეუძლია შეისწავლოს განათლების სისტემის საფუძვლები.
ინდიკატორები
- ერთმანეთს ადარებს, თუ როგორ სწავლობდნენ ბავშვები განსხვავებულ ეპოქებსა თუ ქვეყნებში (მაგ.: ეგვიპტესა და ათენში, ბავარიასა და ჩინეთში, და ა.შ.);
- ახასიათებს საუნივერსიტეტო სისტემას (მაგ.: შუა საუკუნეების ევროპის უნივერსიტეტის სტრუქტურა, ლექტორტთა და სტუდენტთა ყოფა, საგანთა ნუსხა და სხვა);
- მსჯელობს განათლების მიღების უთანაბრობაზე განსხვავებულ ეპოქებსა თუ ქვეყნებში; მიუთითებს ამ უთანაბრობის მიზეზებს;
- წერს თემას გოგონებისა და ბიჭების განათლების მიღების უთანაბრობაზე განსხვავებულ ეპოქებსა თუ ქვეყნებში;
- ისტორიულ-ლიტერატურული მემკვიდრეობიდან დაადგენს მოსწავლის ქცევის კოდექსს განსხვავებულ ეპოქებსა და კულტურებში.
რესურსები

სარეკომენდაციო აქტივობები