ტექსტის ჩასწორების მარტივი ხერხების გამოყენება.
აქტივობის აღწერა
- ტექსტის გაანალიზებას;
- საკუთარ და სხვის ნაწერში შეცდომის/შეცდომების აღმოჩენას;
- შეცდომის/შეცდომების ჩასწორებას საკუთარ ნაწერში;
- სხვისი ნაწერის შეფასებას;
- თვითშეფასებას;
- სხვ.
რეკომენდაციები მასწავლებლებს
აღნიშნული შედეგი მიემართება წერის შემდგომ ეტაპს. წერის პროცესის ამ ეტაპზე განსაკუთრებული ყურადღება უნდა მიექცეს მეტაკოგნიციის სტიმულირებას - მოსწავლეთა თვითშეფასების/ურთიერთშეფასების უნარების განვითარებას; საჭიროა, მოსწავლეებს შევასწავლოთ მუშაობა საკუთარ და სხვის ნაწერზე, ნაწერის რედაქტირება-კორექტირებაზე, შეცდომების გასწორებაზე.