2. მსჯელობს ხელოვნებაზე, როგორც გატაცებასა და პროფესიაზე

ტიპური აქტივობა

2. აქტივობის თემა რატომ მიყვარს ხატვა, მუსიკა, კინო...”

მასწავლებელი გააცნობს მოსწავლეებს თემის გეგმას, ხოლო მოსწავლეებმა სავარჯიშო რვეულებში უნდა დაწერონ, ხელოვნების რომელი დარგი მოსწონთ  და რატომ, თავად რას აკეთებენ ხელოვნებაში – ხატავენ, ცეკვავენ, მღერიან, უყვართ მუსიკის მოსმენა, ფილმების ყურება და ა.შ. რა ემოციებს იწვევს მათში შემოქმედების პროცესი, სხვისი ნამუშევრების გაცნობა, რაში იყენებენ მიღებულ გამოცდილებას.

 

კავშირი სხვა საგნებთან

2.  ქართ.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტების დამოუკიდებლად შექმნა.