• Home
  • Sitemap
  • Contact
  • GE
  • EN
The Portal of National Curriculum The Portal of National Curriculum
  • National Curriculum
    • General Part
      • Introduction
      • General Part
      • Part II. Principles of Lesson Hours Distribution
      Stages/Classes
      • Elementary Stage
        • Grade I
        • Grade II
        • Grade III
        • Grade IV
        • Grade V
        • Grade VI
      • Primary Stage
        • Grade VII
        • Grade VIII
        • Grade IX
      • Secondary Stage
        • Grade X
        • Grade XI
        • Grade XII
    • Subjects
      • Official Language
      • Mathematics
      • Foreign Languages
      • Social Sciences
      • Natural Sciences
      • Technologies
      • Aesthetic Education
      • Sport
      • Elective Courses
    • Competencies
      • icon
        Literacy
      • icon
        Media literacy
      • icon
        Digital Literacy
      • icon
        Quantitative Literacy
      • icon
        Environmental Literacy
      • icon
        Multilingual Competence
      • icon
        Semiotic competence
      • icon
        Learning to learn
      • icon
        Social and Civil
      • icon
        Ethics
      • icon
        Business Competencies
      • icon
        Healthy Lifestyle Competencies
      • icon
        Creative and Critical Thinking
    • Useful resources
      • Recommendations for Parents
      • Publications
      • პროექტი "შავი ზღვის სკივრი"
      სატესტო სექცია
      • National Curriculum 2007
      • Current National Curriculum 2011-2016
      • New National Curriculum 2016-2021
        • დაწყებითი საფეხური - I -VI კლასები (დამტკიცდა 2016 წელს)
        • საბაზო საფეხური -VI - IX კლასები (პროექტი საჯარო განხილვისთვის)
  • Preschool Education
    • Children\'s Literature
      • Content and Goals
      • Structure of the Standard
      • Brief Review of Learning and Development Fields
      • Supplementary Manuals
      Age
      • 0-1 year
      • 1-3 years
      • 3-5 years
      • 5-6 years
    • Field
      • Health and Physical Development
      • Cognitive Development and General Knowledge
      • Approaches to Learning
      • Speech Development
      • Social-Emotional Development
  • Inclusive Education
    • General Part
      • Chapter V. Inclusive Education
      • Useful Websites
      • Samples of Individual Educational Plan
      • Thematic Websites
      • Acronyms
      • Conventions, Declarations and Recommendations
      • Supplementary Manuals
    • Individual Student Alternative Education Plan
  • Dictionary

Emotional Development

  • Home
  • სოციალურ-ემოციური განვითარება
  • Emotional Development
Print
  • General Part
    • Content and Goals
    • Structure of the Standard
    • Brief Review of Learning and Development Fields
      • Health and Physical Development
      • Cognitive Development and General Knowledge
      • Approaches to Learning
      • Speech Development
      • Social and Emotional Development
    • Supplementary Manuals (EN)
  • Age
  • Social-Emotional Development
  • directions
arrow
  • 0-1 year
  • 1-3 years
  • 3-5 years
  • 5-6 years

0-1 year

Social-Emotional Development

Emotional Development

თვითიდენტობა (მე-კონცეფცია და თვითშეფასება)

შედეგი 1 (EN)

ბავშვი აღიქვამს საკუთარ თავს  სხვებისგან გამოცალკევებულად.

შედეგი II (EN)

ბავშვი გამოხატავს, რომ  იცნობს საკუთარ თვისებებს, შესაძლებლობებსა და სურვილებს (იცის, როგორია, რა სურს და რა შეუძლია).

შედეგი 3 (EN)

ბავშვი აკუთვნებს საკუთარ თავს  სხვადასხვა ჯგუფს (ოჯახს, სკოლას, სამშობლოს).

შედეგი 4 (EN)

ბავშვი ამჟღავნებს საკუთარი შესაძლებლობების რწმენას და ამაყობს საკუთარი მიღწევებით.

 

 

 

თვითმართვა და თვითგამოხატვა

შედეგი 1 (EN)

ბავშვს ესმის წესები და შეთვისებული აქვს ყოველდღიური საქმიანობისათვის საჭირო მოქმედებები

შედეგი 2 (EN)

ბავშვი მართავს თავის გრძნობებსა და იმპულსებს.

შედეგი 3 (EN)

ბავშვი შესაბამისად გამოხატავს ემოციებს.

1-3 years

Social-Emotional Development

Emotional Development

თვითიდენტობა (მე-კონცეფცია და თვითშეფასება)

შედეგი I (EN)

ბავშვი აღიქვამს საკუთარ თავს  სხვებისგან გამოცალკევებულად

შედეგი II (EN)

ბავშვი ამჟღავნებს, რომ  იცნობს საკუთარ თვისებებს, შესაძლებლობებსა და სურვილებს (იცის როგორია, რა სურს და რა შეუძლია)

შედეგი III (EN)

ბავშვი აკუთვნებს საკუთარ თავს  სხვადასხვა ჯგუფს (ოჯახს, სკოლას, სამშობლოს, საზოგადოებას)

შედეგი IV (EN)

ბავშვი ამჟღავნებს საკუთარი შესაძლებლობების რწმენას და ამაყობს საკუთარი მიღწევებით.

 

 

თვითმართვა და თვითგამოხატვა

შედეგი I (EN)

ბავშვს ესმის წესები და შეთვისებული აქვს  ყოველდღიური საქმიანობისათვის საჭირო მოქმედებები

შედეგი II (EN)

ბავშვი მართავს თავის გრძნობებსა და იმპულსებს

შედეგი III (EN)

ბავშვი შესაბამისად გამოხატავს ემოციებს (ღიად გამოხატავს იმას, რასაც გრძნობს)

3-5 years

Social-Emotional Development

Emotional Development

თვითიდენტობა (მე-კონცეფცია და თვითშეფასება)

შედეგი I (EN)

ბავშვი აღიქვამს საკუთარ თავს  სხვებისაგან გამოცალკევებულად

შედეგი II (EN)

ბავშვი ამჟღავნებს, რომ  იცნობს საკუთარ თვისებებს, შესაძლებლობებსა და სურვილებს (იცის როგორია, რა სურს და რა შეუძლია)

შედეგი III (EN)

ბავშვი აკუთვნებს საკუთარ თავს  სხვადასხვა ჯგუფს (ოჯახს, სკოლას, სამშობლოს, საზოგადოებას)

შედეგი IV (EN)

ბავშვი ამჟღავნებს საკუთარი შესაძლებლობების რწმენას და ამაყობს საკუთარი მიღწევებით

 

 

თვითმართვა და თვითგამოხატვა

შედეგი I (EN)

ბავშვს ესმის წესები და შეთვისებული აქვს ყოველდღიური საქმიანობისათვის საჭირო მოქმედებები

შედეგი II (EN)

ბავშვი მართავს თავის გრძნობებსა და იმპულსებს

შედეგი III (EN)

ბავშვი შესაბამისად გამოხატავს სხვადასხვა ემოციას (ღიად გამოხატავს იმას, რასაც გრძნობს).

5-6 years

Social-Emotional Development

Emotional Development

თვითიდენტობა (მე-კონცეფცია და თვითშეფასება)

შედეგი I (EN)

ბავშვი აღიქვამს საკუთარ თავს  სხვებისაგან გამოცალკევებულად

შედეგი II (EN)

ბავშვი ამჟღავნებს, რომ  იცნობს საკუთარ თვისებებს, შესაძლებლობებსა და სურვილებს (იცის როგორია, რა სურს და რა შეუძლია).

შედეგი III (EN)

ბავშვი აკუთვნებს საკუთარ თავს  სხვადასხვა ჯგუფს (ოჯახს, სკოლას, სამშობლოს, საზოგადოებას)

შედეგი IV (EN)

ბავშვი ამჟღავნებს საკუთარი შესაძლებლობების რწმენასა და ამაყობს საკუთარი მიღწევებით

 

 

თვითმართვა და თვითგამოხატვა

შედეგი I (EN)

ბავშვს ესმის წესები და შეთვისებული აქვს ყოველდღიური საქმიანობისათვის საჭირო მოქმედებები.

შედეგი II (EN)

ბავშვს ესმის წესები და შეთვისებული აქვს ყოველდღიური საქმიანობისათვის საჭირო მოქმედებები.

შედეგი II (EN)

ბავშვი მართავს თავის გრძნობებსა და იმპულსებს

შედეგი III (EN)

ბავშვი შესაბამისად გამოხატავს  სხვადასხვა ემოციას (ღიად გამოხატავს იმას, რასაც გრძნობს)

  • Home
  • Sitemap
  • Contact
Inclusive Education Inclusive Education The Preschool Education The Preschool Education Ministry of Education and <br>Science of Georgia Ministry of Education and
Science of Georgia
© 2014 Some Rights Reserved.
Creative Commons LicenseThe Portal of National Curriculum
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Digital Design