The Portal of National Curriculum The Portal of National Curriculum

Learning Skills

  • Home
  • სწავლისადმი მიდგომა
  • Learning Skills
Print
  • General Part
    • Content and Goals
    • Structure of the Standard
    • Brief Review of Learning and Development Fields
      • Health and Physical Development
      • Cognitive Development and General Knowledge
      • Approaches to Learning
      • Speech Development
      • Social and Emotional Development
    • Supplementary Manuals (EN)
  • Age
  • Approaches to Learning
  • directions
arrow
  • 0-1 year
  • 1-3 years
  • 3-5 years
  • 5-6 years

0-1 year

Approaches to Learning

Learning Skills

ყურადღების კონცენტრაცია

შედეგი 1 (EN)

ბავშვს შეუძლია  შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას.

 

 

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

შედეგი 1 (EN)

ბავშვი  შემოქმედებითად და გამომგონებლურად უდგება ყოველდღიურ საქმიანობას.

 

 

პრობლემის გადაჭრა

შედეგი 1 (EN)

ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს

 

 

აზრის გამოხატვა და რეალობასთან კავშირი

შედეგი 1 (EN)

ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით

შედეგი 2 (EN)

ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან.

 

 

გააზრება და ინტერპრეტაცია

შედეგი 1 (EN)

ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით

 

 

კრიტიკული აზროვნება და კვლევა

შედეგი 1 (EN)

ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებას  და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს

შედეგი 2 (EN)

ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით

იღებს.

1-3 years

Approaches to Learning

Learning Skills

ყურადღების კონცენტრაცია

შედეგი I (EN)

ბავშვს შეუძლია  შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას

 

 

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

შედეგი 1 (EN)

ბავშვი ყოველდღიურ საქმიანობას უდგება შემოქმედებითად და გამომგონებლურად

 

 

პრობლემის გადაჭრა

შედეგი I (EN)

ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ  გზებს.

 

 

აზრის გამოხატვა და რეალობასთან კავშირი

შედეგი I (EN)

ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით

შედეგი II (EN)

ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან

 

 

გააზრება და ინტერპრეტაცია

შედეგი I (EN)

ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე  დაყრდნობით და ასევე სხვაზე დაკვირვებით

 

 

კრიტიკული აზროვნება და კვლევა

შედეგი I (EN)

ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებასა და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს

შედეგი II (EN)

ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით

იღებს.

3-5 years

Approaches to Learning

Learning Skills

ყურადღების კონცენტრაცია

შედეგი I (EN)

ბავშვს შეუძლია  შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას.

 

 

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

შედეგი 1 (EN)

ბავშვი ყოველდღიურ საქმიანობას უდგება შემოქმედებითად და გამომგონებლურად

 

 

პრობლემის გადაჭრა

შედეგი I (EN)

ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს

 

 

აზრის გამოხატვა და რეალობასთან კავშირი

შედეგი I (EN)

ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით

შედეგი II (EN)

ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან

 

 

გააზრება და ინტერპრეტაცია

შედეგი I (EN)

ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით

 

 

კრიტიკული აზროვნება და კვლევა

შედეგი I (EN)

ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებასა და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს

შედეგი II (EN)

ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით

იღებს.

5-6 years

Approaches to Learning

Learning Skills

ყურადღების კონცენტრაცია

შედეგი I (EN)

ბავშვს შეუძლია  შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას

 

 

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

შედეგი I (EN)

ბავშვი ყოველდღიურ საქმიანობას უდგება შემოქმედებითად და გამომგონებლურად;

 

 

პრობლემის გადაჭრა

შედეგი I (EN)

ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს;

 

 

აზრის გამოხატვა და რეალობასთან კავშირი

შედეგი I (EN)

ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით;

შედეგი II (EN)

ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან

 

 

გააზრება და ინტერპრეტაცია

შედეგი I (EN)

ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით;

 

 

კრიტიკული აზროვნება და კვლევა

შედეგი I (EN)

ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებასა და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს

შედეგი II (EN)

ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით იღებს