ბავშვი გამოხატავს ინტერესს და ავლენს ცნობისმოყვარეობას სიახლის მიმართ.
ბავშვი ავლენს ინიციატივას და დამოუკიდებლობას
ბავშვს შეუძლია შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას.
ბავშვი შემოქმედებითად და გამომგონებლურად უდგება ყოველდღიურ საქმიანობას.
ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს
ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით
ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან.
ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით
ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებას და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს
ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით
იღებს.
ბავშვი გამოხატავს ინტერესს და ავლენს ცნობისმოყვარეობას სიახლის მიმართ
ბავშვი ავლენს ინიციატივასა და დამოუკიდებლობას
ბავშვს შეუძლია შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას
ბავშვი ყოველდღიურ საქმიანობას უდგება შემოქმედებითად და გამომგონებლურად
ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს.
ბავშვი განასხვავებს ფანტაზიას რეალობისაგან
ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით და ასევე სხვაზე დაკვირვებით
ბავშვი ადარებს ობიექტებს, ეძებს მსგავსებასა და განსხვავებას, აფასებს მოვლენებს
ბავშვს შეუძლია შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას
ბავშვი ყოველდღიურ საქმიანობას უდგება შემოქმედებითად და გამომგონებლურად;
ბავშვი ეძებს პრობლემის გადაჭრის სხვადასხვაგვარ გზებს;
ბავშვი წარმოადგენს საგნებს სიმბოლოების მეშვეობით;
ბავშვს შეუძლია ისწავლოს საკუთარ გამოცდილებაზე დაყრდნობით;
ბავშვი ობიექტებზე ინფორმაციას დაკვირვების, ცდისა და შეცდომის მეთოდით იღებს