Development of Quantitative Imaging
Printშედეგი I (EN)
5-6 years
ბავშვი ავლენს ციფრების ცოდნას და შეუძლია დათვლა
Directions:რიცხვები და ანგარიში
Field:Cognitive Development and General Knowledge
Subfield:Development of Quantitative Imaging
indicators
• დამოუკიდებლად ითვლის 21-მდე.
• შეუძლია რიცხვის გამოყენება რიგითობის აღსანიშნავად (ზეიმზე პირველი გამოდის მარიკა, მეორე ლევანი; წამყვანის შემდეგ გამოდის ნინო და მღერის).
• ესმის, რომ დათვლის დროს ბოლო რიცხვი წარმოადგენს საგნების მთელ რაოდენობას.
• ასრულებს მათემატიკურ გარდაქმნებს (მიმატება-გამოკლებას 10-ის ფარგლებში) ყოველდღიურ აქტივობაში სათამაშოებისა და მონეტების გამოყენებით (მაგ.: `მე მივეცი გიას ერთი კუბურა. მას ახლა ორი აქვს~).
• შეუძლია გამოთქვას ვარაუდი რაოდენობასთან დაკავშირებით (მაგ.: `მე ვფიქრობ, რომ იმ ჯამში
5 ბურთულაა~).