Implications of Associations Among Phenomena
Printშედეგი I (EN)
3-5 years
ბავშვს შეუძლია საკუთარი თავის თუ გარემოს ობიექტების მდებარეობის აღქმა და საგნებს შორის სივრცითი მიმართებების დადგენა
indicators
• თამაშის დროს ცდილობს გაიმეოროს არსებული რეალობა. (მაგ.: ქვიშისაგან აკეთებს მთას და მასზე გზა გაჰყავს).
• იცის, თუ რომელი საგანი რომელ ადგილას უნდა განთავსდეს დანიშნულების მიხედვით (მაგ.:
გაზქურა _ სამზარეულოში, საწოლი _ საძინებელში, ხე _ პარკში).
• საუბარში იყენებს ადგილმდებარეობის აღმნიშვნელ ისეთ სიტყვებს, როგორიცაა: `ახლოს”;
`შორს”; `ზემოთ”; `ქვემოთ”; `გვერდით”.
• იცის იმ ქალაქისა თუ სოფლის სახელი, სადაც ცხოვრობს.
• იცის, რომ გზებს თავიანთი საგზაო ნიშნები და სახელები აქვთ და სახლებს კი _ ნომრები.
• შეუძლია ფურცელზე ორიენტირება (ასრულებს ინსტრუქციას: დახატე ზემოთ მზე, გვერდით _ ღრუბელი და ქვემოთ _ ბალახი).