შედეგი I (EN)
1-3 years
ბავშვს აქვს უნარი სამეტყველო ნაკადში გამოჰყოს ბგერები და სიტყვები (ფონოლოგია)
indicators
1-2 წელი
• მიმართავს გარკვეულ ხერხს, რათა გაიმარტივოს სიტყვების წარმოთქმა (მაგ: პირველ მარცვალს იმეორებს-`დადე~-ს ნაცვლად ამბობს `დადა~-ს; მარცვალს ცვლის და `ლამაზი~-ს ნაცვლად ამბობს მისთვის უფრო მარტივ ვარიანტს _ `ვაზაზი~.
• შეუძლია ბოლო სიტყვით დაასრულოს მისთვის ნაცნობი ლექსები.
• შეუძლია უფროსის დახმარებით ტაშით აჰყვეს მარტივ რიტმს.
2-3 წელი
• უფრო მეტ სიტყვას წარმოთქვამს სწორად.
• სხვა ბავშვებთან ერთად ან მარტო მონაწილეობს სიმღერების შესრულებაში.
• შეუძლია ტემპისა და სიჩქარის იმიტაცია. მაგ.: ტაშის დაკვრა ჩქარა, ტაშის დაკვრა ნელა ან პირიქით _ ჯერ ჩქარა, შემდეგ ნელა.
• მღერის სიმღერებს, ამბობს ლექსებს, მონაწილეობს თამაშებში, რომლებიც ენის ბგერების ჟღერადობასა და რიტმიკასთან არის დაკავშირებული (მაგ.: უფროსის დახმარებით სიმღერას ტაშს აყოლებს ან ტაშს უკრავს მაშინ, როდესაც ამას სიმღერის შინაარსი მოითხოვს).
• იმეორებს ფრაზებს მისთვის ნაცნობი ლექსებიდან, ხოლო მოკლე, ერთსტროფიანი ლექსი
შეუძლია დაიზეპიროს.