შედეგი I (EN)
1-3 years
ბავშვს შეუძლია შეაჩეროს და შეინარჩუნოს ყურადღება მოცემულ ამოცანაზე, მაშინაც, როდესაც აწყდება პრობლემას
Directions:ყურადღების კონცენტრაცია
Field:Approaches to Learning
Subfield:Learning Skills
indicators
1-2 წელი
• აგრძელებს ამოცანაზე მუშაობას დროის გარკვეულ მონაკვეთში. მაგ: ცდილობს ააშენოს კუბებით რაიმე 3-5 წუთის განმავლობაში.
• ავსებს და ცლის სათამაშოების ყუთს მრავალჯერ.
• ახსოვს, სად ინახება ხშირად გამოყენებული სათამაშოები.
2-3 წელი
• დაახლოებით 30 წუთის განმავლობაში ჩართულია თავის მიერვე არჩეულ საქმიანობაში.
• მშვიდ ატმოსფეროში ხშირ შემთხვევაში თავიდან ბოლომდე უსმენს მცირე ზომის მოთხრობას.
• დაჟინებით მოითხოვს მის მიერ წამოწყებული საქმიანობის დამთავრებას.
• ითხოვს ერთი და იმავე ზღაპრის, ამბის ხშირად მოყოლას.