Implications of Associations Among Phenomena
Printშედეგი I (EN)
1-3 years
ბავშვი განასხვავებს მოვლენათა მიმდინარეობის დროს წარსულს, აწმყოსა და მომავალს
Directions:დრო
Field:Cognitive Development and General Knowledge
Subfield:Implications of Associations Among Phenomena
indicators
1-2 წელი
• შეუძლია გაიხსენოს ინფორმაცია ახლო წარსულიდან, ახლახან დასრულებული მოქმედება (მაგ.:
როცა ეკითხებიან, ვინ დააკაკუნა კარზე წეღან, მიუთითებს ადამიანზე, რომელმაც ეს გააკეთა).
• ბავშვმა უკვე იცის რეჟიმი (მაგ.: როდესაც აღმზრდელი ამბობს: `სადილის შემდეგ ეზოში გავალთ~, მისთვის უკვე ნათელია, რომ ჭამის დამთავრების შემდეგ ეზოში გასასვლელად უნდა გაემზადოს).
2-3 წელი
• ერთმანეთთან აკავშირებს ძველ და ახალ მოვლენებს.
• ხმარობს დროსთან დაკავშირებულ ისეთ სიტყვებს, როგორიცაა `დღეს~, `გუშინ~...