შედეგი I (EN)
1-3 years
ბავშვი გრძნობათა ორგანოებს (მხედველობას, სმენას, შეხებას, გემოვნებას, ყნოსვას) იყენებს საკუთარი მოძრაობისა თუ მოქმედებების გასაკონტროლებლად
indicators
1-2 წელი
• ეხება, სინჯავს და შეიცნობს სხვადასხვა ზედაპირისა და მასალის საგანს.
• მოზრდილის მიბაძვით ასრულებს სხვადასხვა მოძრაობას (მაგ.:ცეკვავს).
• სწავლობს უცნობ გარემოს (მიდის ჯერ ერთ, მერე მეორე საგანთან), ცოცავს, იხრება, ქანაობს.
• ჭამის დროს ახერხებს კოვზის პირთან მიტანას.
2-3 წელი
• შეუძლია კოორდინირებული გადაადგილება სივრცეში დაბრკოლებების
• გადალახვით (შემოუვლის მაგიდას ან რაიმე სხვა საგანს, თუ ეს საგანი მას გზაზე ეღობება).
• შეუძლია ცხოველების იმიტირება ხმითა და მოძრაობით.
• ისვრის ბურთს თავს ზევით და ცდილობს არ მოხვდეს თავში.
• აწყობს 2-3-ნაწილიან თავსატეხს (ფაზელს).
• შესაბამისად რეაგირებს დაძახებაზე.