Grade I
Grade II
Grade III
Grade IV
Grade V
Grade VI
Grade VII
Grade VIII
Grade IX
Grade X
American Studies
გარემო და ეკონომიკა
სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
კულტურა და რელიგია
ადამიანი და საზოგადოება
არჩ.ამერ.X/XI/XII.10. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ამერიკული საზოგადოება მისთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისებებისა და წესების მიხედვით;
არჩ.ამერ.X/XI/XII.11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გამოიტანოს შესაბამისი დასკვნები სხვადასხვა საზოგადოების შედარებების საფუძველზე.
Geographical Survey
გეოგრაფიული კვლევა
Economics and State
პიროვნული განვითარება
არჩ.ეკონ.სახ. XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოში ეკონომიკური საქმიანობის შესაძლებლობების ანალიზი.
არჩ.ეკონ.სახ. XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შეაფასოს საერთაშორისო ურთიერთობების მნიშვნელობა ქვეყნის ეკონომიკის განვითარებისთვის.
თვითმმართველობა და მმართველობა
Theatre Arts
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები და იდეების გამოხატვა
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
თეატრალური ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
Cinematic Arts
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
Fundamentals of Business
პიროვნული განვითარება
არჩ.მეწ. X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შეზღუდულობის დაძლევის გზაზე რაციონალური არჩევანის მნიშვნელობის ანალიზი.
არჩ.მეწ. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შრომის როლისა და მნიშვნელობის ანალიზი ინდივიდის, ოჯახის, ქვეყნის და მსოფლიოს მასშტაბით.
მდგრადი განვითარება
არჩ.მეწ. X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაასაბუთოს მეწარმეობის მნიშვნელობა საზოგადოების კეთილდღეობის გაუმჯობესებისთვის.
არჩ.მეწ. X/XI/XII.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაასაბუთოს ვაჭრობის მნიშვნელობა ეკონომიკური კეთილდღეობისათვის.
თვითმმართველობა და მმართველობა
Computer Science
ისტ რესურსების შექმნა
არჩ.კომპ.მეც.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე აცნობიერებს ალგორითმის ცნებას, ეფექტურად იყენებს ალგორითმის ჩაწერის და შეფასების საშუალებებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად.
World Cultures
ბუნება და კულტურა
კულტურის უნივერსალიები
კულტურის ტიპოლოგია
არჩ.მსოფ.კულტ. X/XI/XII.4. (EN)
მოსწავლე იკვლევს სხვადასხვა ფაქტორის გავლენას კულტურის ჩამოყალიბებასა და ფუნქციონირებაზე.
არჩ.მსოფ.კულტ.X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს თანამედროვე/ურბანული და ტრადიციული/რურალური კულტურების ძირითად განმასხვავებელ მახასიათებლებზე.
კულტურათა მრავალფეროვნება
Computer-Music Programs
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
არჩ.მუს.კომპ.I.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების აკრეფა მუსიკალურ-კომპიუტერული პროგრამების გამოყენებით.
არჩ.მუს.კომპ.I. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია აუდიო მონაცემების დარეგულირება ნოტაციისათვის განკუთვნილ პროგრამაში.
კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია
Multimedia and Design
ისტ რესურსების შექმნა
Medical Biology and Health
მეცნიერული კვლევა-ძიება
ჯანმრთელობა და მედიცინა
ს.ბიოლ.ჯ. X/XI/XII .5. (EN)
მოსწავლე ახასიათებს ცხოვრების ჯანსაღ წესს და მსჯელობს ჯანმრთელობის ხელშემწყობ ფაქტორებზე.
ს.ბიოლ.ჯ. X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს ადაპტაციის ფენომენზე და მის მნიშვნელობაზე ორგანიზმის გადარჩენისათვის.
Fine and Applied Arts
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე იკვლევს და შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს ხელოვნების ელემენტები, პრინციპები, სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა თვითგამოხატვისათვის.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.3. (EN)
მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და იდეების წყაროს და შეუძლია შემოქმედებითად ასახოს ნამუშევარში.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ჩაატაროს ექსპერიმენტი ხელოვნების ელემენტების, პრინციპების, სხვადასხვა მასალის, ტექნიკისა და პროცედურის გამოყენებით ნამუშევრის შექმნისას.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ასახოს ნამუშევარში გარემოზე დაკვირვების შედეგები, განავითაროს გამომსახველობითი ხერხები.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს სხვადასხვა ეპოქაში შექმნილი ნაწარმოებები და იმსჯელოს მათ შორის არსებულ მსგავსება-განსხვავებაზე.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.7. (EN)
მოსწავლე იკვლევს და შეუძლია განმარტოს, რა გავლენას ახდენს ისტორიული და სოციალური კონტექსტი კონკრეტული ხელოვანის შემოქმედებაზე.
Folklore and Mythology
ფოლკლორი და ლიტერატურა
არჩ.ხ.პ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ფოლკლორის სპეციფიკის გააზრება; შედარებითი ანალიზის საფუძველზე ფოლკლორულ და ლიტერატურულ ტექსტებს შორის მსგავსება-განსხვავების გამოვლენა და მათზე მსჯელობა.
ფოლკლორის ჟანრები
ეროვნული და უნივერსალური ფოლკლორში
მითოსი და მითოლოგიური სიმბოლოები
Western Literature of XIX-XX Centuries
ლიტერატურული ჟანრები
არჩ. დას. X/XI/XII. 1 (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ლიტერატურის თეორიის სხვადასხვა საკითხზე; დასავლეთის ქვეყნების ლიტერატურის სხვადასხვა ჟანრის ტექსტების ამოცნობა და გაანალიზება მათი სპეციფიკის გათვალისწინებით.
XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურული პარადიგმები
XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურა ქართულ ლიტერატურაში
არჩ. დას. X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ქართულ ლიტერატურულ ტექსტებში XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურული პარადიგმების ამოცნობა და მათზე მსჯელობა.
History of Arts
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
Drawing
შემეცნება
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია კოორდინატთა სისტემების კლასიფიკაცია მათი ძირითადი თვისებების მიხედვით.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.3. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების: მოძრაობის და მსგავსობის გარდაქმნის ჯგუფების (სიბრტყეზე) ძირითადი ცნებების არსის განმარტება.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების: მოძრაობის, მსგავსობის და აფინური გარდაქმნის ჯგუფების ძირითადი თვისებების განმარტება.
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ორგანზომილებიანი ფიგურების მოდიფიცირება ან/და რედაქტირება.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.7. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ორთოგონალური გეგმილების, ჭრილების და კვეთების აგება.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.8. (EN)
ნახაზის შესრულებისას მოსწავლეს შეუძლია ნახაზის გაფორმების სტანდარტის დაცვა.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია სამგანზომილებიანი ფიგურების რედაქტირება ობიექტების და სუბობიექტების დონეზე.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ააგოს სტანდარტული ორთოგონალური ხედები (გეგმილები), იზომეტრია, ჭრილი, კვეთა.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
არჩ.ხაზვაX/XI/XII.1.11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააცნობიეროს ნახაზის მნიშვნელობა ყოველდღიურ პრაქტიკაში და წარმოებაში.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.9. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ანოტაციური ობიექტების (ტექსტი, ზომები, დაშტრიხვა, პირობითი ნიშნები) სტილი.
არჩ.II.ხაზვა.X/XI/XII.2.10. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სივრცითი ობიექტების ვიზუალიზაციის სტილი.
Military History of Georgia
ისტორიული ინტერპრეტაცია და კვლევა
სამხედრო საქმის ორგანიზება საქართველოში
Fundamentals of Conservation Biology
კონსერვაციული ბიოლოგიის საფუძვლები
არჩ.კონს. ბიოლ. X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ბიომრავალფეროვნება და მისი მნიშვნელობა.
არჩ.კონს. ბიოლ. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ბიომრავალფეროვნების შემცირებაზე მოქმედი ფაქტორები (მაგ., კლიმატის ცვლილება, საბინადრო გარემოს განადგურება, ჭარბი მოპოვება, ინვაზიური სახეობების ზემოქმედება, გარემოს დაბინძურება) მსოფლიოსა და საქართველოს მაგალითებზე.
Environment and Sustainable Development
გარემო და მდგრადი განვითარება
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განმარტოს და იმსჯელოს მდგრადი განვითარების კონცეფციის ცნებაზე და საზოგადოების განვითარებისათვის მის მნიშვნელობაზე.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და გამოიკვლიოს მდგრადი განვითარების კონცეფციის წარმოქმნის წინაპირობები.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.3. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ზოგადად დაახასიათოს გლობალური გარემოს (ჰაერი, წყალი, ნიადაგი, ნარჩენები, ბიომრავალფეროვნება) დეგრადაციასთან დაკავშირებული პრობლემები, მოიყვანოს მაგალითები და იმსჯელოს მათი გადაჭრის გზებზე.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.4. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს გარემოდაცვითი საფრთხეების მოგვარების ასპექტებზე (სამეცნიერო, სამეურნეო, ტექნოლოგიური, პოლიტიკური, სამართლებრივი), მათი გამოყენების მაგალითებზე და პერსექტივებზე; შეუძლია დააკავშიროს გარემოსდაცვითი პრობლებები პოლიტიკურ, ეკონომიკურ და სოციალურ საკითხებთან.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს მდგრადი განვითარების უზრუნველყოფის გზებსა და პრინციპებზე, ასევე ძირითად მიმართულებებზე (მდგრადი ეკონომიკა, მდგრადი სოფლის მეურნეობა, სურსათის უსაფრთხოება, მდგრადი ტურიზმი, ენერგოეფექტურობა და ა.შ.).
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს მდგრადი განვითარების პროცესში საზოგადოების მონაწილეობის როლსა და მნიშვნელობაზე.
არჩ.გეოეკ.გარ.მართვა.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე განსაზღვრავს გეოგრაფიული კვლევის მნიშვნელობას ეკოლოგიური ბალანსის შენარჩუნებისა და მდგრადი განვითარების მიღწევაში და მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები.
არჩ.გეოეკ.გარ.მართვა.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლე მსჯელობს კომპლექსურ-გეოგრაფიული კვლევის აუცილებლობაზე, როგორც გარემოს მდგომარეობის შეფასების მნიშვნელოვან ინსტრუმენტზე.
Introduction to Modern Physics
მეცნიერული კვლევა-ძიება
Monitoring Natural Monuments
კარტოგრაფია და გეოინფორმაციული სისტემები (GIS)
საველე უნარ-ჩვევები და პრაქტიკული სამუშაოები
Ethnography of Georgia
ეთნოგრაფიული ინტერპრეტაცია და კვლევა
ქართველთა ზოგადი დახასიათება
პიროვნება და საზოგადოება
Folklore Ensemble
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები და შემოქმედებითი საქმიანობა
მუსიკალური ფოლკლორის აღქმა კონტექსტში
Grade XI
American Studies
გარემო და ეკონომიკა
სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
კულტურა და რელიგია
ადამიანი და საზოგადოება
არჩ.ამერ.X/XI/XII.10. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ამერიკული საზოგადოება მისთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისებებისა და წესების მიხედვით;
არჩ.ამერ.X/XI/XII.11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გამოიტანოს შესაბამისი დასკვნები სხვადასხვა საზოგადოების შედარებების საფუძველზე.
State and Law
სახელმწიფო და მმართველობა
სახელმწიფო და სამართალი
სახელმწიფო და მოქალაქე
Geographical Survey
გეოგრაფიული კვლევა
Economics and State
პიროვნული განვითარება
არჩ.ეკონ.სახ. XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოში ეკონომიკური საქმიანობის შესაძლებლობების ანალიზი.
არჩ.ეკონ.სახ. XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შეაფასოს საერთაშორისო ურთიერთობების მნიშვნელობა ქვეყნის ეკონომიკის განვითარებისთვის.
თვითმმართველობა და მმართველობა
Theatre Arts
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები და იდეების გამოხატვა
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
თეატრალური ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
Cinematic Arts
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
Fundamentals of Business
პიროვნული განვითარება
არჩ.მეწ. X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შეზღუდულობის დაძლევის გზაზე რაციონალური არჩევანის მნიშვნელობის ანალიზი.
არჩ.მეწ. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შრომის როლისა და მნიშვნელობის ანალიზი ინდივიდის, ოჯახის, ქვეყნის და მსოფლიოს მასშტაბით.
მდგრადი განვითარება
არჩ.მეწ. X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაასაბუთოს მეწარმეობის მნიშვნელობა საზოგადოების კეთილდღეობის გაუმჯობესებისთვის.
არჩ.მეწ. X/XI/XII.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაასაბუთოს ვაჭრობის მნიშვნელობა ეკონომიკური კეთილდღეობისათვის.
თვითმმართველობა და მმართველობა
Computer Science
ისტ რესურსების შექმნა
არჩ.კომპ.მეც.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე აცნობიერებს ალგორითმის ცნებას, ეფექტურად იყენებს ალგორითმის ჩაწერის და შეფასების საშუალებებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად.
World Cultures
ბუნება და კულტურა
კულტურის უნივერსალიები
კულტურის ტიპოლოგია
არჩ.მსოფ.კულტ. X/XI/XII.4. (EN)
მოსწავლე იკვლევს სხვადასხვა ფაქტორის გავლენას კულტურის ჩამოყალიბებასა და ფუნქციონირებაზე.
არჩ.მსოფ.კულტ.X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს თანამედროვე/ურბანული და ტრადიციული/რურალური კულტურების ძირითად განმასხვავებელ მახასიათებლებზე.
კულტურათა მრავალფეროვნება
Computer-Music Programs
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
არჩ.მუს.კომპ.I.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების აკრეფა მუსიკალურ-კომპიუტერული პროგრამების გამოყენებით.
არჩ.მუს.კომპ.I. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია აუდიო მონაცემების დარეგულირება ნოტაციისათვის განკუთვნილ პროგრამაში.
კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია
Multimedia and Design
ისტ რესურსების შექმნა
Medical Biology and Health
მეცნიერული კვლევა-ძიება
ჯანმრთელობა და მედიცინა
ს.ბიოლ.ჯ. X/XI/XII .5. (EN)
მოსწავლე ახასიათებს ცხოვრების ჯანსაღ წესს და მსჯელობს ჯანმრთელობის ხელშემწყობ ფაქტორებზე.
ს.ბიოლ.ჯ. X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს ადაპტაციის ფენომენზე და მის მნიშვნელობაზე ორგანიზმის გადარჩენისათვის.
ს.ბიოლ.ჯ.X/XI/XII.7. (EN)
.მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს იმუნური სისტემის დაცვითი ფუნქცია და იმსჯელოს მისი მოქმედების მექანიზმზე.
ს.ბიოლ.ჯ. X/XI/XII.8. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს ინფექციურ და ინვაზიურ დაავადებათა თავისებურებებზე, მკურნალობისა და პროფილაქტიკის საშუალებებზე.
ს.ბიოლ.ჯ. XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს გენდერული სხვაობის ფიზიოლოგიურ, ფსიქოლოგიურ და სოციალურ ასპექტებზე.
ს.ბიოლ.ჯ. XI/XII. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ჟანგბადის აქტიური ფორმები და თავისუფალი რადიკალების როლი ორგანიზმში.
Fine and Applied Arts
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე იკვლევს და შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს ხელოვნების ელემენტები, პრინციპები, სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა თვითგამოხატვისათვის.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.3. (EN)
მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და იდეების წყაროს და შეუძლია შემოქმედებითად ასახოს ნამუშევარში.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ჩაატაროს ექსპერიმენტი ხელოვნების ელემენტების, პრინციპების, სხვადასხვა მასალის, ტექნიკისა და პროცედურის გამოყენებით ნამუშევრის შექმნისას.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ასახოს ნამუშევარში გარემოზე დაკვირვების შედეგები, განავითაროს გამომსახველობითი ხერხები.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს სხვადასხვა ეპოქაში შექმნილი ნაწარმოებები და იმსჯელოს მათ შორის არსებულ მსგავსება-განსხვავებაზე.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.7. (EN)
მოსწავლე იკვლევს და შეუძლია განმარტოს, რა გავლენას ახდენს ისტორიული და სოციალური კონტექსტი კონკრეტული ხელოვანის შემოქმედებაზე.
Folklore and Mythology
ფოლკლორი და ლიტერატურა
არჩ.ხ.პ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ფოლკლორის სპეციფიკის გააზრება; შედარებითი ანალიზის საფუძველზე ფოლკლორულ და ლიტერატურულ ტექსტებს შორის მსგავსება-განსხვავების გამოვლენა და მათზე მსჯელობა.
ფოლკლორის ჟანრები
ეროვნული და უნივერსალური ფოლკლორში
მითოსი და მითოლოგიური სიმბოლოები
Western Literature of XIX-XX Centuries
ლიტერატურული ჟანრები
არჩ. დას. X/XI/XII. 1 (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ლიტერატურის თეორიის სხვადასხვა საკითხზე; დასავლეთის ქვეყნების ლიტერატურის სხვადასხვა ჟანრის ტექსტების ამოცნობა და გაანალიზება მათი სპეციფიკის გათვალისწინებით.
XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურული პარადიგმები
XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურა ქართულ ლიტერატურაში
არჩ. დას. X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ქართულ ლიტერატურულ ტექსტებში XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურული პარადიგმების ამოცნობა და მათზე მსჯელობა.
History of Arts
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
Drawing
შემეცნება
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია კოორდინატთა სისტემების კლასიფიკაცია მათი ძირითადი თვისებების მიხედვით.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.3. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების: მოძრაობის და მსგავსობის გარდაქმნის ჯგუფების (სიბრტყეზე) ძირითადი ცნებების არსის განმარტება.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების: მოძრაობის, მსგავსობის და აფინური გარდაქმნის ჯგუფების ძირითადი თვისებების განმარტება.
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ორგანზომილებიანი ფიგურების მოდიფიცირება ან/და რედაქტირება.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.7. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ორთოგონალური გეგმილების, ჭრილების და კვეთების აგება.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.8. (EN)
ნახაზის შესრულებისას მოსწავლეს შეუძლია ნახაზის გაფორმების სტანდარტის დაცვა.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია სამგანზომილებიანი ფიგურების რედაქტირება ობიექტების და სუბობიექტების დონეზე.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ააგოს სტანდარტული ორთოგონალური ხედები (გეგმილები), იზომეტრია, ჭრილი, კვეთა.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
არჩ.ხაზვაX/XI/XII.1.11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააცნობიეროს ნახაზის მნიშვნელობა ყოველდღიურ პრაქტიკაში და წარმოებაში.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.9. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ანოტაციური ობიექტების (ტექსტი, ზომები, დაშტრიხვა, პირობითი ნიშნები) სტილი.
არჩ.II.ხაზვა.X/XI/XII.2.10. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სივრცითი ობიექტების ვიზუალიზაციის სტილი.
Military History of Georgia
ისტორიული ინტერპრეტაცია და კვლევა
სამხედრო საქმის ორგანიზება საქართველოში
Chemical Technologies
მეცნიერული კვლევა-ძიება
Fundamentals of Conservation Biology
კონსერვაციული ბიოლოგიის საფუძვლები
არჩ.კონს. ბიოლ. X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ბიომრავალფეროვნება და მისი მნიშვნელობა.
არჩ.კონს. ბიოლ. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ბიომრავალფეროვნების შემცირებაზე მოქმედი ფაქტორები (მაგ., კლიმატის ცვლილება, საბინადრო გარემოს განადგურება, ჭარბი მოპოვება, ინვაზიური სახეობების ზემოქმედება, გარემოს დაბინძურება) მსოფლიოსა და საქართველოს მაგალითებზე.
Environment and Sustainable Development
გარემო და მდგრადი განვითარება
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განმარტოს და იმსჯელოს მდგრადი განვითარების კონცეფციის ცნებაზე და საზოგადოების განვითარებისათვის მის მნიშვნელობაზე.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და გამოიკვლიოს მდგრადი განვითარების კონცეფციის წარმოქმნის წინაპირობები.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.3. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ზოგადად დაახასიათოს გლობალური გარემოს (ჰაერი, წყალი, ნიადაგი, ნარჩენები, ბიომრავალფეროვნება) დეგრადაციასთან დაკავშირებული პრობლემები, მოიყვანოს მაგალითები და იმსჯელოს მათი გადაჭრის გზებზე.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.4. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს გარემოდაცვითი საფრთხეების მოგვარების ასპექტებზე (სამეცნიერო, სამეურნეო, ტექნოლოგიური, პოლიტიკური, სამართლებრივი), მათი გამოყენების მაგალითებზე და პერსექტივებზე; შეუძლია დააკავშიროს გარემოსდაცვითი პრობლებები პოლიტიკურ, ეკონომიკურ და სოციალურ საკითხებთან.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს მდგრადი განვითარების უზრუნველყოფის გზებსა და პრინციპებზე, ასევე ძირითად მიმართულებებზე (მდგრადი ეკონომიკა, მდგრადი სოფლის მეურნეობა, სურსათის უსაფრთხოება, მდგრადი ტურიზმი, ენერგოეფექტურობა და ა.შ.).
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს მდგრადი განვითარების პროცესში საზოგადოების მონაწილეობის როლსა და მნიშვნელობაზე.
არჩ.გეოეკ.გარ.მართვა.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე განსაზღვრავს გეოგრაფიული კვლევის მნიშვნელობას ეკოლოგიური ბალანსის შენარჩუნებისა და მდგრადი განვითარების მიღწევაში და მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები.
არჩ.გეოეკ.გარ.მართვა.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლე მსჯელობს კომპლექსურ-გეოგრაფიული კვლევის აუცილებლობაზე, როგორც გარემოს მდგომარეობის შეფასების მნიშვნელოვან ინსტრუმენტზე.
Introduction to Modern Physics
მეცნიერული კვლევა-ძიება
Monitoring Natural Monuments
კარტოგრაფია და გეოინფორმაციული სისტემები (GIS)
საველე უნარ-ჩვევები და პრაქტიკული სამუშაოები
Ethnography of Georgia
ეთნოგრაფიული ინტერპრეტაცია და კვლევა
ქართველთა ზოგადი დახასიათება
პიროვნება და საზოგადოება
Folklore Ensemble
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები და შემოქმედებითი საქმიანობა
მუსიკალური ფოლკლორის აღქმა კონტექსტში
Grade XII
American Studies
გარემო და ეკონომიკა
სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
კულტურა და რელიგია
ადამიანი და საზოგადოება
არჩ.ამერ.X/XI/XII.10. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ამერიკული საზოგადოება მისთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისებებისა და წესების მიხედვით;
არჩ.ამერ.X/XI/XII.11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გამოიტანოს შესაბამისი დასკვნები სხვადასხვა საზოგადოების შედარებების საფუძველზე.
State and Law
სახელმწიფო და მმართველობა
სახელმწიფო და სამართალი
სახელმწიფო და მოქალაქე
Geographical Survey
გეოგრაფიული კვლევა
Economics and State
პიროვნული განვითარება
არჩ.ეკონ.სახ. XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოში ეკონომიკური საქმიანობის შესაძლებლობების ანალიზი.
არჩ.ეკონ.სახ. XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შეაფასოს საერთაშორისო ურთიერთობების მნიშვნელობა ქვეყნის ეკონომიკის განვითარებისთვის.
თვითმმართველობა და მმართველობა
Theatre Arts
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები და იდეების გამოხატვა
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
თეატრალური ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
Cinematic Arts
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
Fundamentals of Business
პიროვნული განვითარება
არჩ.მეწ. X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შეზღუდულობის დაძლევის გზაზე რაციონალური არჩევანის მნიშვნელობის ანალიზი.
არჩ.მეწ. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შრომის როლისა და მნიშვნელობის ანალიზი ინდივიდის, ოჯახის, ქვეყნის და მსოფლიოს მასშტაბით.
მდგრადი განვითარება
არჩ.მეწ. X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაასაბუთოს მეწარმეობის მნიშვნელობა საზოგადოების კეთილდღეობის გაუმჯობესებისთვის.
არჩ.მეწ. X/XI/XII.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაასაბუთოს ვაჭრობის მნიშვნელობა ეკონომიკური კეთილდღეობისათვის.
თვითმმართველობა და მმართველობა
Computer Science
ისტ რესურსების შექმნა
არჩ.კომპ.მეც.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე აცნობიერებს ალგორითმის ცნებას, ეფექტურად იყენებს ალგორითმის ჩაწერის და შეფასების საშუალებებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად.
World Cultures
ბუნება და კულტურა
კულტურის უნივერსალიები
კულტურის ტიპოლოგია
არჩ.მსოფ.კულტ. X/XI/XII.4. (EN)
მოსწავლე იკვლევს სხვადასხვა ფაქტორის გავლენას კულტურის ჩამოყალიბებასა და ფუნქციონირებაზე.
არჩ.მსოფ.კულტ.X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს თანამედროვე/ურბანული და ტრადიციული/რურალური კულტურების ძირითად განმასხვავებელ მახასიათებლებზე.
კულტურათა მრავალფეროვნება
Computer-Music Programs
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
არჩ.მუს.კომპ.I.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების აკრეფა მუსიკალურ-კომპიუტერული პროგრამების გამოყენებით.
არჩ.მუს.კომპ.I. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია აუდიო მონაცემების დარეგულირება ნოტაციისათვის განკუთვნილ პროგრამაში.
კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია
Multimedia and Design
ისტ რესურსების შექმნა
Medical Biology and Health
მეცნიერული კვლევა-ძიება
ჯანმრთელობა და მედიცინა
ს.ბიოლ.ჯ. X/XI/XII .5. (EN)
მოსწავლე ახასიათებს ცხოვრების ჯანსაღ წესს და მსჯელობს ჯანმრთელობის ხელშემწყობ ფაქტორებზე.
ს.ბიოლ.ჯ. X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს ადაპტაციის ფენომენზე და მის მნიშვნელობაზე ორგანიზმის გადარჩენისათვის.
ს.ბიოლ.ჯ.X/XI/XII.7. (EN)
.მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს იმუნური სისტემის დაცვითი ფუნქცია და იმსჯელოს მისი მოქმედების მექანიზმზე.
ს.ბიოლ.ჯ. X/XI/XII.8. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს ინფექციურ და ინვაზიურ დაავადებათა თავისებურებებზე, მკურნალობისა და პროფილაქტიკის საშუალებებზე.
ს.ბიოლ.ჯ. XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს გენდერული სხვაობის ფიზიოლოგიურ, ფსიქოლოგიურ და სოციალურ ასპექტებზე.
ს.ბიოლ.ჯ. XI/XII. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ჟანგბადის აქტიური ფორმები და თავისუფალი რადიკალების როლი ორგანიზმში.
Fine and Applied Arts
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე იკვლევს და შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს ხელოვნების ელემენტები, პრინციპები, სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა თვითგამოხატვისათვის.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.3. (EN)
მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და იდეების წყაროს და შეუძლია შემოქმედებითად ასახოს ნამუშევარში.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ჩაატაროს ექსპერიმენტი ხელოვნების ელემენტების, პრინციპების, სხვადასხვა მასალის, ტექნიკისა და პროცედურის გამოყენებით ნამუშევრის შექმნისას.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ასახოს ნამუშევარში გარემოზე დაკვირვების შედეგები, განავითაროს გამომსახველობითი ხერხები.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს სხვადასხვა ეპოქაში შექმნილი ნაწარმოებები და იმსჯელოს მათ შორის არსებულ მსგავსება-განსხვავებაზე.
არჩ.ს.გ.X/XI/XII.7. (EN)
მოსწავლე იკვლევს და შეუძლია განმარტოს, რა გავლენას ახდენს ისტორიული და სოციალური კონტექსტი კონკრეტული ხელოვანის შემოქმედებაზე.
Folklore and Mythology
ფოლკლორი და ლიტერატურა
არჩ.ხ.პ.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ფოლკლორის სპეციფიკის გააზრება; შედარებითი ანალიზის საფუძველზე ფოლკლორულ და ლიტერატურულ ტექსტებს შორის მსგავსება-განსხვავების გამოვლენა და მათზე მსჯელობა.
ფოლკლორის ჟანრები
ეროვნული და უნივერსალური ფოლკლორში
მითოსი და მითოლოგიური სიმბოლოები
Western Literature of XIX-XX Centuries
ლიტერატურული ჟანრები
არჩ. დას. X/XI/XII. 1 (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ლიტერატურის თეორიის სხვადასხვა საკითხზე; დასავლეთის ქვეყნების ლიტერატურის სხვადასხვა ჟანრის ტექსტების ამოცნობა და გაანალიზება მათი სპეციფიკის გათვალისწინებით.
XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურული პარადიგმები
XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურა ქართულ ლიტერატურაში
არჩ. დას. X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ქართულ ლიტერატურულ ტექსტებში XIX-XX საუკუნეების დასავლური ლიტერატურული პარადიგმების ამოცნობა და მათზე მსჯელობა.
History of Arts
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
Drawing
შემეცნება
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია კოორდინატთა სისტემების კლასიფიკაცია მათი ძირითადი თვისებების მიხედვით.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.3. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების: მოძრაობის და მსგავსობის გარდაქმნის ჯგუფების (სიბრტყეზე) ძირითადი ცნებების არსის განმარტება.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების: მოძრაობის, მსგავსობის და აფინური გარდაქმნის ჯგუფების ძირითადი თვისებების განმარტება.
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ორგანზომილებიანი ფიგურების მოდიფიცირება ან/და რედაქტირება.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.7. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ორთოგონალური გეგმილების, ჭრილების და კვეთების აგება.
არჩ.I.ხაზვაX/XI/XII.1.8. (EN)
ნახაზის შესრულებისას მოსწავლეს შეუძლია ნახაზის გაფორმების სტანდარტის დაცვა.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია სამგანზომილებიანი ფიგურების რედაქტირება ობიექტების და სუბობიექტების დონეზე.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ააგოს სტანდარტული ორთოგონალური ხედები (გეგმილები), იზომეტრია, ჭრილი, კვეთა.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
არჩ.ხაზვაX/XI/XII.1.11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააცნობიეროს ნახაზის მნიშვნელობა ყოველდღიურ პრაქტიკაში და წარმოებაში.
არჩ.II.ხაზვაX/XI/XII.2.9. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ანოტაციური ობიექტების (ტექსტი, ზომები, დაშტრიხვა, პირობითი ნიშნები) სტილი.
არჩ.II.ხაზვა.X/XI/XII.2.10. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს სივრცითი ობიექტების ვიზუალიზაციის სტილი.
Military History of Georgia
ისტორიული ინტერპრეტაცია და კვლევა
სამხედრო საქმის ორგანიზება საქართველოში
Chemical Technologies
მეცნიერული კვლევა-ძიება
Fundamentals of Conservation Biology
კონსერვაციული ბიოლოგიის საფუძვლები
არჩ.კონს. ბიოლ. X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს ბიომრავალფეროვნება და მისი მნიშვნელობა.
არჩ.კონს. ბიოლ. X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ბიომრავალფეროვნების შემცირებაზე მოქმედი ფაქტორები (მაგ., კლიმატის ცვლილება, საბინადრო გარემოს განადგურება, ჭარბი მოპოვება, ინვაზიური სახეობების ზემოქმედება, გარემოს დაბინძურება) მსოფლიოსა და საქართველოს მაგალითებზე.
Environment and Sustainable Development
გარემო და მდგრადი განვითარება
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია განმარტოს და იმსჯელოს მდგრადი განვითარების კონცეფციის ცნებაზე და საზოგადოების განვითარებისათვის მის მნიშვნელობაზე.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და გამოიკვლიოს მდგრადი განვითარების კონცეფციის წარმოქმნის წინაპირობები.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.3. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ზოგადად დაახასიათოს გლობალური გარემოს (ჰაერი, წყალი, ნიადაგი, ნარჩენები, ბიომრავალფეროვნება) დეგრადაციასთან დაკავშირებული პრობლემები, მოიყვანოს მაგალითები და იმსჯელოს მათი გადაჭრის გზებზე.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.4. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს გარემოდაცვითი საფრთხეების მოგვარების ასპექტებზე (სამეცნიერო, სამეურნეო, ტექნოლოგიური, პოლიტიკური, სამართლებრივი), მათი გამოყენების მაგალითებზე და პერსექტივებზე; შეუძლია დააკავშიროს გარემოსდაცვითი პრობლებები პოლიტიკურ, ეკონომიკურ და სოციალურ საკითხებთან.
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII.5. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს მდგრადი განვითარების უზრუნველყოფის გზებსა და პრინციპებზე, ასევე ძირითად მიმართულებებზე (მდგრადი ეკონომიკა, მდგრადი სოფლის მეურნეობა, სურსათის უსაფრთხოება, მდგრადი ტურიზმი, ენერგოეფექტურობა და ა.შ.).
არჩ.გარ.მდგრ.გან.X/XI/XII. 6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს მდგრადი განვითარების პროცესში საზოგადოების მონაწილეობის როლსა და მნიშვნელობაზე.
არჩ.გეოეკ.გარ.მართვა.X/XI/XII.1. (EN)
მოსწავლე განსაზღვრავს გეოგრაფიული კვლევის მნიშვნელობას ეკოლოგიური ბალანსის შენარჩუნებისა და მდგრადი განვითარების მიღწევაში და მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები.
არჩ.გეოეკ.გარ.მართვა.X/XI/XII.2. (EN)
მოსწავლე მსჯელობს კომპლექსურ-გეოგრაფიული კვლევის აუცილებლობაზე, როგორც გარემოს მდგომარეობის შეფასების მნიშვნელოვან ინსტრუმენტზე.
Introduction to Modern Physics
მეცნიერული კვლევა-ძიება
ფიზიკური მოვლენები
არჩ.ფიზ.XI/XII.7. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ფარდობითობის სპეციალური თეორიის ძირითადი პრინციპების აღწერა.
არჩ.ფიზ.XII.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია სამყაროს წარმოშობისა და განვითარების თანამედროვე მეცნიერული თეორიების აღწერა.