• Home
  • Sitemap
  • Contact
  • GE
  • EN
The Portal of National Curriculum The Portal of National Curriculum
  • National Curriculum
    • General Part
      • Introduction
      • General Part
      • Part II. Principles of Lesson Hours Distribution
      Stages/Classes
      • Elementary Stage
        • Grade I
        • Grade II
        • Grade III
        • Grade IV
        • Grade V
        • Grade VI
      • Primary Stage
        • Grade VII
        • Grade VIII
        • Grade IX
      • Secondary Stage
        • Grade X
        • Grade XI
        • Grade XII
    • Subjects
      • Official Language
      • Mathematics
      • Foreign Languages
      • Social Sciences
      • Natural Sciences
      • Technologies
      • Aesthetic Education
      • Sport
      • Elective Courses
    • Competencies
      • icon
        Literacy
      • icon
        Media literacy
      • icon
        Digital Literacy
      • icon
        Quantitative Literacy
      • icon
        Environmental Literacy
      • icon
        Multilingual Competence
      • icon
        Semiotic competence
      • icon
        Learning to learn
      • icon
        Social and Civil
      • icon
        Ethics
      • icon
        Business Competencies
      • icon
        Healthy Lifestyle Competencies
      • icon
        Creative and Critical Thinking
    • Useful resources
      • Recommendations for Parents
      • Publications
      • პროექტი "შავი ზღვის სკივრი"
      სატესტო სექცია
      • National Curriculum 2007
      • Current National Curriculum 2011-2016
      • New National Curriculum 2016-2021
        • დაწყებითი საფეხური - I -VI კლასები (დამტკიცდა 2016 წელს)
        • საბაზო საფეხური -VI - IX კლასები (პროექტი საჯარო განხილვისთვის)
  • Preschool Education
    • Children\'s Literature
      • Content and Goals
      • Structure of the Standard
      • Brief Review of Learning and Development Fields
      • Supplementary Manuals
      Age
      • 0-1 year
      • 1-3 years
      • 3-5 years
      • 5-6 years
    • Field
      • Health and Physical Development
      • Cognitive Development and General Knowledge
      • Approaches to Learning
      • Speech Development
      • Social-Emotional Development
  • Inclusive Education
    • General Part
      • Chapter V. Inclusive Education
      • Useful Websites
      • Samples of Individual Educational Plan
      • Thematic Websites
      • Acronyms
      • Conventions, Declarations and Recommendations
      • Supplementary Manuals
    • Individual Student Alternative Education Plan
  • Dictionary

Music

  • Home
  • ესთეტიკური აღზრდა
  • Music
Print
  • General Part
    • Introduction
    • General Part
      • Education Process Management
      • Chapter II. Educational Resources
      • Chapter III. School Curriculum
      • Chapter IV. Student Assessment System
      • Chapter V. Inclusive Education
      • Chapter VI. Basic Methodological Orientations
      • Chapter VII. Compulsory and Elective Subjects
      • Chapter VIII. Cross-cultural Competencies
    • Part II. Principles of Lesson Hours Distribution
      • Chapter IX. Timetable
      • Chapter X. Hourly Schedule According to the Grades and Mandatory Minimum of Summative Tasks
  • Classes
  • Aesthetic Education
  • directions
  • Competencies
arrow
  • Grade I
  • Grade II
  • Grade III
  • Grade IV
  • Grade V
  • Grade VI
  • Grade VII
  • Grade VIII
  • Grade IX
  • Grade X
  • Grade XI
  • Grade XII

Grade I

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.I.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების ამოცნობა და მათი გამოყენება რიტმულ-ინტონაციურ სავარჯიშოებში.

მუს.I.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.

მუს.I.3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს  გამოხატვის სხვადასხვა ფორმას  გარკვეული განწყობილების გადმოსაცემად.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.I.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მოსმენილი მუსიკალური  ნაწარმოების მიმართ.      

მუს.I.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  ნასწავლი მუსიკალური  ტერმინების გამოყენება.

მუს.I.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

მუს.I.7. (EN)

მოსწავლეს აქვს უნარი, პატივისცემით მოეკიდოს სხვის შემოქმედებასა და აზრს.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.I.8. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ნაწარმოების  ყოველდღიურობასთან დაკავშირება.

                        

მუს.I.9. (EN)

მოსწავლე იცნობს ნასწავლ მუსიკალურ საკრავებს.

მუს.I.10. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია განასხვაოს  გარემოში მოსმენილი ხმები.

Grade II

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.II.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების ამოცნობა და მათი გამოყენება რიტმულ-ინტონაციურ სავარჯიშოებში.  

მუს.II.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.

მუს.II.3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს გამოხატვის სხვადასხვა ფორმას გარკვეული განწყობილების გადმოსაცემად.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.II.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  საკუთარი  დამოკიდებულების გამოხატვა  მოსმენილი მუსიკალური    ნაწარმოების  მიმართ .    

მუს.II.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  ნასწავლი მუსიკალური ტერმინების გამოყენება.

მუს.II.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

მუს.II.7. (EN)

მოსწავლეს აქვს უნარი, პატივისცემით მოეკიდოს სხვის შემოქმედებასა და აზრს.

მუს.II.8. (EN)

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა გრძნობებისა და განწყობილებების გამოხატვის საშუალებაა.

    

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.II.9. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს შემოქმედებითი პროფესიები და დაუკავშიროს ისინი  ხელოვნების კონკრეტულ ნიმუშებს.

 

მუს.II.10. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ნაწარმოების  ყოველდღიურობასთან დაკავშირება.

 

მუს.II.11. (EN)

მოსწავლე  იცნობს ნასწავლ  მუსიკალურ საკრავებს.

მუს.II.12. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია განასხვავოს  გარემოში მოსმენილი ხმები.

Grade III

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.III.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების ამოცნობა და მათი გამოყენება რიტმულ-ინტონაციურ სავარჯიშოებში.  

მუს.III.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.

მუს.III.3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს გამოხატვის სხვადასხვა ფორმას გარკვეული განწყობილების გადმოსაცემად.

მუს.III.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური დამწერლობის ნასწავლი  ნიშნების ამოცნობა.

მუს.III.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი  სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

მუს.III.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  ჯგუფში მუშაობა.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.III.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების მიმართ.

მუს.III.8. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ნასწავლი მუსიკალური ტერმინების გამოყენება.

მუს.III.9. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

მუს.III.10. (EN)

მოსწავლეს აქვს უნარი, პატივისცემით მოეკიდოს სხვის შემოქმედებასა და აზრს.              

 

მუს.III.11. (EN)

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა გრძნობებისა  და განწყობილებების გამოხატვის საშუალებაა.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.III.12. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია  განასხვავოს ხელოვნების დარგები და ხელოვნებასთან  დაკავშირებული  პროფესიები.

 

მუს.III.13. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ნაწარმოების  ყოველდღიურობასთან დაკავშირება.

მუს.III.14. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია ერთმანეთისგან განასხვავოს ნასწავლი მუსიკალური საკრავები.

Grade IV

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.IV.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების გამოყენება   იმპროვიზაციულ სავარჯიშოებში.  

 

მუს.IV.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.

მუს.IV.3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს და გადმოსცეს მისთვის საინტერესო  განწყობილება,  სიუჟეტი, თემა.

მუს.IV.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური დამწერლობის ნასწავლი  ნიშნების ამოცნობა და ჩაწერა.

მუს.IV.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი  სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

მუს.IV.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  ჯგუფში მუშაობა.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.IV.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების შესახებ.

მუს.IV.8. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

მუს.IV.9. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია ქცევის ნორმების დაცვა კულტურულ ღონისძიებებზე დასწრებისას.

მუს.IV.10. (EN)

მოსწავლეს ესმის და წარმოაჩენს, რომ მუსიკა/ხელოვნება თვითგამოხატვის საშუალებაა.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.IV.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს მუსიკოსთა სპეციალობები და შეადაროს ისინი  ერთმანეთს.

 

მუს.IV.12. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოებები.

მუს.IV.13. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს  ერთმანეთისგან მუსიკალური საკრავები.

Grade V

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.V.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების და საკრავების გამოყენება იმპროვიზაციულ სავარჯიშოებში.  

მუს.V.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად. 

მუს.V.3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს და გადმოსცეს მისთვის საინტერესო განწყობილება, სიუჟეტი, თემა.

მუს.V.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მარტივი რიტმული ნახაზის, მელოდიის წაკითხვა და გადაწერა.

მუს.V.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი  სასწავლო საქმიანობისთვის ორგანიზება.

მუს.V.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  სხვებთან თანამშრომლობა. 

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.V.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების განხილვა.

მუს.V.8. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია   მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

მუს.V.9. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია ქცევის ნორმების დაცვა კულტურულ ღონისძიებებზე  დასწრებისას.        

მუს.V.10. (EN)

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა/ხელოვნება კულტურის  თვითგამოხატვის საშუალებაა.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.V.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ხელოვნების დარგების და სინთეზურ ხელოვნებაში მათი კავშირების განხილვა.

 

მუს.V.12. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოებები.

მუს.V.13. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  განასხვავოს და დააჯგუფოს მუსიკალური საკრავები. 

Grade VI

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.VI.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია იმპროვიზაციულ სავარჯიშოებში  მონაწილეობა.

მუს.VI. 2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად.

მუს.VI. 3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  განსაზღვროს და გადმოსცეს მისთვის საინტერესო განწყობილება,  სიუჟეტი, თემა.

მუს.VI.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური დამწერლობის გამოყენება.

მუს.VI.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი  სასწავლო საქმიანობის წარმართვა.

მუს.VI.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  სხვებთან თანამშრომლობა.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.VI.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების განხილვა და შეფასება.

მუს.VI.8. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

 

მუს.VI.9. (EN)

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა/ხელოვნება კომუნიკაციის საშუალებაა.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.VI.10. (EN)

მოსწავლე იცნობს ქართული და მსოფლიო მუსიკალური ხელოვნების ცნობილ ნიმუშებსა  და წარმომადგენლებს.

მუს.VI.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს ერთმანეთს მუსიკალური ნაწარმოებები.

მუს.VI.12. (EN)

მოსწავლე იცნობს სხვადახვა  ტიპის ანსამბლისა და ორკესტრის შემადგენლობას.    

                           

Grade VII

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.VII.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა.

მუს.VII. 2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა თანაკლასელებთან ერთად.

მუს.VII. 3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია   სხვადასხვა დავალების შესრულება მუსიკალურ-კომპიუტერული პროგრამების  გამოყენებით.

 

მუს.VII.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო  პროექტში მონაწილეობა.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს. VII .5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.

მუს.VII. 6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გააცნოს თანაკლასელებს მუსიკალური ხელოვნების ნიმუში ან  მუსიკოსის შემოქმედება.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.VII.7. (EN)

მოსწავლე იცნობს და შეუძლია  ქართული და მსოფლიო მუსიკალური ხელოვნების ცნობილი ნიმუშების  დახასიათება.

მუს.VII.8. (EN)

მოსწავლე აღიქვამს მუსიკას, როგორც ინფორმაციისა და კომუნიკაციის  საშუალებას.                      

Grade VIII

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს.VIII.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა.

მუს.VIII.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა თანაკლასელებთან ერთად.

მუს.VIII.3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია   სხვადასხვა დავალების შესრულება მუსიკალურ-კომპიუტერული  პროგრამების  გამოყენებით.

 

მუს.VIII.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  სასწავლო  პროექტში მონაწილეობა.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.VIII.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.

მუს.VIII.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გააცნოს თანაკლასელებს მუსიკალური ხელოვნების ნიმუში ან  მუსიკოსის შემოქმედება.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს.VIII.7. (EN)

მოსწავლე იცნობს და შეუძლია ქართული და მსოფლიო   მუსიკალური ხელოვნების    ცნობილი  ნიმუშების  დახასიათება.

მუს.VIII.8. (EN)

მოსწავლეს აღიქვამს  მუსიკას,  როგორც ინფორმაციისა და კომუნიკაციის საშუალებას.  

Grade IX

Music

პრაქტიკული უნარ ჩვევები

მუს. IX. 1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია იმპროვიზაციის პროცესში მონაწილეობა.

მუს. IX. 2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა თანაკლასელებთან ერთად.

მუს. IX. 3. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია კომპოზიციების შექმნა მუსიკალურ-კომპიუტერული პროგრამების გამოყენებით.  

მუს. IX. 4. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია სასწავლო  პროექტში მონაწილეობა.

 

კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია

მუს.IX.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.

მუს.IX.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გააცნოს თანაკლასელებს მუსიკალური ხელოვნების ნიმუში ან  მუსიკოსის შემოქმედება.

მუს.IX.7. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია საკუთარი და სხვისი შემოქმედების განხილვა.

 

მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში

მუს. IX.8. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების სტრუქტურული და სახეობრივი  მხარეების დახასიათება.

მუს.IX.9. (EN)

მოსწავლე აცნობიერებს მუსიკის როლს საზოგადოების ცხოვრებაში.

Grade X

Grade XI

Grade XII

  • Home
  • Sitemap
  • Contact
Inclusive Education Inclusive Education The Preschool Education The Preschool Education Ministry of Education and <br>Science of Georgia Ministry of Education and
Science of Georgia
© 2014 Some Rights Reserved.
Creative Commons LicenseThe Portal of National Curriculum
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Digital Design