• Home
  • Sitemap
  • Contact
  • GE
  • EN
The Portal of National Curriculum The Portal of National Curriculum
  • National Curriculum
    • General Part
      • Introduction
      • General Part
      • Part II. Principles of Lesson Hours Distribution
      Stages/Classes
      • Elementary Stage
        • Grade I
        • Grade II
        • Grade III
        • Grade IV
        • Grade V
        • Grade VI
      • Primary Stage
        • Grade VII
        • Grade VIII
        • Grade IX
      • Secondary Stage
        • Grade X
        • Grade XI
        • Grade XII
    • Subjects
      • Official Language
      • Mathematics
      • Foreign Languages
      • Social Sciences
      • Natural Sciences
      • Technologies
      • Aesthetic Education
      • Sport
      • Elective Courses
    • Competencies
      • icon
        Literacy
      • icon
        Media literacy
      • icon
        Digital Literacy
      • icon
        Quantitative Literacy
      • icon
        Environmental Literacy
      • icon
        Multilingual Competence
      • icon
        Semiotic competence
      • icon
        Learning to learn
      • icon
        Social and Civil
      • icon
        Ethics
      • icon
        Business Competencies
      • icon
        Healthy Lifestyle Competencies
      • icon
        Creative and Critical Thinking
    • Useful resources
      • Recommendations for Parents
      • Publications
      • პროექტი "შავი ზღვის სკივრი"
      სატესტო სექცია
      • National Curriculum 2007
      • Current National Curriculum 2011-2016
      • New National Curriculum 2016-2021
        • დაწყებითი საფეხური - I -VI კლასები (დამტკიცდა 2016 წელს)
        • საბაზო საფეხური -VI - IX კლასები (პროექტი საჯარო განხილვისთვის)
  • Preschool Education
    • Children\'s Literature
      • Content and Goals
      • Structure of the Standard
      • Brief Review of Learning and Development Fields
      • Supplementary Manuals
      Age
      • 0-1 year
      • 1-3 years
      • 3-5 years
      • 5-6 years
    • Field
      • Health and Physical Development
      • Cognitive Development and General Knowledge
      • Approaches to Learning
      • Speech Development
      • Social-Emotional Development
  • Inclusive Education
    • General Part
      • Chapter V. Inclusive Education
      • Useful Websites
      • Samples of Individual Educational Plan
      • Thematic Websites
      • Acronyms
      • Conventions, Declarations and Recommendations
      • Supplementary Manuals
    • Individual Student Alternative Education Plan
  • Dictionary

Fine and Applied Arts

  • Home
  • ესთეტიკური აღზრდა
  • Fine and Applied Arts
Print
  • General Part
    • Introduction
    • General Part
      • Education Process Management
      • Chapter II. Educational Resources
      • Chapter III. School Curriculum
      • Chapter IV. Student Assessment System
      • Chapter V. Inclusive Education
      • Chapter VI. Basic Methodological Orientations
      • Chapter VII. Compulsory and Elective Subjects
      • Chapter VIII. Cross-cultural Competencies
    • Part II. Principles of Lesson Hours Distribution
      • Chapter IX. Timetable
      • Chapter X. Hourly Schedule According to the Grades and Mandatory Minimum of Summative Tasks
  • Classes
  • Aesthetic Education
  • directions
  • Competencies
arrow
  • Grade I
  • Grade II
  • Grade III
  • Grade IV
  • Grade V
  • Grade VI
  • Grade VII
  • Grade VIII
  • Grade IX
  • Grade X
  • Grade XI
  • Grade XII

Grade I

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.I.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ერთი ან რამდენიმე  ძირითადი ელემენტი და პრინციპი  ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.I.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას   ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.I.3. (EN)

მოსწავლე აკვირდება გარემოში სხვადასხვა ფერს და ფორმას და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა ნამუშევარში.

ს.გ.I.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ნამუშევრების შექმნა შთაბეჭდილებებისა და წარმოსახვის მეშვეობით.

ს.გ.I.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  მარტივი შრომითი საქმიანობის ელემენტარული უნარ- ჩვევების გამომჟღავნება.

ს.გ.I.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუშაობა ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.I.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები,    გამოთქვას აზრი საკუთარ და თანაკლასელთა ნაშრომებზე.

ს.გ.I.8. (EN)

მოსწავლე პატივს სცემს საკუთარ და სხვის ნამუშევარს.

ს.გ.I.9. (EN)

მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

ს.გ.I.10. (EN)

მოსწავლე იცნობს ელემენტარულ ტერმინებს და შეუძლია მათი გამოყენება.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.I.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ერთმანეთისგან ხელოვნების ზოგიერთი დარგი და ჟანრი   და  დააკავშიროს ისინი ყოველდღიურ ცხოვრებასთან.

ს.გ.I.12. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი   საკუთარ გამოცდილებასთან.

Grade II

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.II.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების რამდენიმე ძირითადი ელემენტი და პრინციპი   ნამუშევრის შექმნისას.

 

ს.გ.II.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.II.3. (EN)

მოსწავლე აკვირდება გარემოში სხვადასხვა ფერს და ფორმას და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა ნამუშევარში.

ს.გ.II.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ნამუშევრების შექმნა შთაბეჭდილებებისა და წარმოსახვის მეშვეობით.

ს.გ.II.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მარტივი შრომითი საქმიანობის ელემენტარული უნარ- ჩვევების გამომჟღავნება.

ს.გ.II.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუშაობა ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.II.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები,  გამოთქვას აზრი და შთაბეჭდილებები საკუთარ და თანაკლასელთა ნაშრომებზე.

ს.გ.II.8. (EN)

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის იდეათა გამოხატვის საშუალება.

ს.გ.II.9. (EN)

მოსწავლე  პატივს სცემს საკუთარ და სხვის ნამუშევარს.

ს.გ.II.10. (EN)

მოსწავლე  მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

ს.გ.II.11. (EN)

მოსწავლე  იცნობს ელემენტარულ ტერმინებს და შეუძლია მათი  გამოყენება.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.II.12. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ერთმანეთისგან ხელოვნების ზოგიერთი დარგი  და ჟანრი   და  დააკავშიროს ისინი ყოველდღიურ ცხოვრებასთან.

ს.გ.II.13. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი ყოველდღიურ ცხოვრებასა და საკუთარ გამოცდილებასთან.

Grade III

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.III.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების რამდენიმე ძირითადი ელემენტი და პრინციპი  ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.III.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განავითაროს სხვადასხვა მასალის, ტექნიკის და  პროცედურის   გამოყენების უნარი ნამუშევრის შექმნისას.   

ს.გ.III.3. (EN)

მოსწავლე აკვირდება გარემოში საგნებს, ობიექტებს, მოვლენებს და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა ნამუშევარში. 

ს.გ.III.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ნამუშევრების შექმნა შთაბეჭდილებებისა და წარმოსახვის მეშვეობით.            

ს.გ.III.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  დაგეგმოს და შეასრულოს მარტივი სამუშაო.

ს.გ.III.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მუშაობა ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.III.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და გაუზიაროს თანაკლასელებს აზრი და იდეები.

ს.გ.III.8. (EN)

მოსწავლეს ესმის  და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის  თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის  საშუალება.

ს.გ.III.9. (EN)

მოსწავლე  პატივს სცემს საკუთარ  და სხვის ნამუშევარსა და აზრს.

ს.გ.III.10. (EN)

მოსწავლე  მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.III.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ერთმანეთისგან სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების დარგები, ზოგიერთი ჟანრი და დააკავშიროს ისინი ყოველდღიურ ცხოვრებასთან.

ს.გ.III.12. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან.

ს.გ.III.13. (EN)

მოსწავლე ეცნობა ადგილობრივ გარემოში არსებულ ხელოვნების  ნიმუშებს.

Grade IV

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.IV.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ძირითადი ელემენტები და პრინციპები ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.IV.2. (EN)

მოსწავლე  მიმართავს  სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას და შეუძლია გამოავლინოს მათი შესაძლებლობები.

ს.გ.IV.3. (EN)

მოსწავლე აკვირდება გარემოში საგნებს, ობიექტებს, მოვლენებს,  მათ   შორის არსებულ კავშირებს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.

ს.გ.IV.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გრძნობებისა და იდეების ასახვა  ნამუშევარში.

ს.გ.IV. 5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სამუშაო.

ს.გ.IV.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ითანამშრომლოს სხვებთან, როგორც საკუთარი, ისე საერთო მიზნის მისაღწევად.

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.IV.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და ისაუბროს მათში გამოხატულ იდეებზე და  გამოყენებულ მხატვრულ ხერხებზე.

ს.გ.IV.8. (EN)

მოსწავლეს ესმის  და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის  საშუალება.

ს.გ.IV.9. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია კრიტიკის დროს პატივისცემით მოეკიდოს სხვის ნამუშევარს და აზრს.

ს.გ.IV.10. (EN)

მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.IV.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს ერთმანეთს ხელოვნების სხვადასხვა დარგი.

ს.გ.IV.12. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან.

ს.გ.IV.13. (EN)

მოსწავლე იკვლევს მის გარშემო არსებულ ხელოვნების ნიმუშებს.

Grade V

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.V.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  მიზანმიმართულად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტები და პრინციპები  ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.V.2. (EN)

მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და  პროცედურას  ნამუშევრის შექმნისას და შეუძლია მათი შემოქმედებითად გამოყენება. 

ს.გ.V.3. (EN)

მოსწავლე აკვირდება გარემოში საგნებს, ობიექტებს, მოვლენებს,  მათ   შორის არსებულ კავშირებს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.

ს.გ.V.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გრძნობების და იდეების ასახვა  ნამუშევარში.

ს.გ.V.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.

ს.გ.V.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ითანამშრომლოს სხვებთან, როგორც საკუთარი, ისე საერთო მიზნის მისაღწევად.

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.V.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და მიღებული ცოდნის საფუძველზე იმსჯელოს მხატვრული ნაწარმოების შესახებ.

ს.გ.V.8. (EN)

მოსწავლეს ესმის  და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის  საშუალება.

ს.გ.V.9. (EN)

მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.V.10. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების სხვადასხვა დარგის ნიმუშები ისტორიულ, რელიგიურ და სოციალურ კონტექსტთან.

ს.გ.V.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი ისტორიასთან და კულტურასთან.

ს.გ.V.12. (EN)

მოსწავლე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს. 

ს.გ.V.13. (EN)

მოსწავლე აცნობიერებს, რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.

Grade VI

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.VI.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  მიზანმიმართულად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტები და პრინციპები   ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.VI.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად აირჩიოს და შემოქმედებითად გამოიყენოს სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა ნამუშევრის  შექმნისას.

ს.გ.VI.3. (EN)

მოსწავლე აკვირდება გარემოში ობიექტებს შორის კავშირებს და შეუძლია მათი თავისებურებების გადმოცემა ნამუშევარში.

ს.გ.VI.4. (EN)

მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და იდეების წყაროს და შეუძლია  მათი გამოსახვა ნამუშევარში.

ს.გ.VI.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.

ს.გ.VI.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გუნდში მუშაობა შემოქმედებითი და საორგანიზაციო პრობლემების გადასაჭრელად.

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.VI.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და სხვა საგნებში მიღებული ცოდნის საფუძველზე იმსჯელოს მხატვრული ნაწარმოების შესახებ.

ს.გ.VI.8. (EN)

მოსწავლეს ესმის  და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის  საშუალება.

ს.გ.VI.9. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია  დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.VI.10. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების სხვადასხვა დარგის ნიმუშები ისტორიულ, რელიგიურ და სოციალურ კონტექსტთან.

ს.გ.VI.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი ისტორიასთან და კულტურასთან.

ს.გ.VI.12. (EN)

მოსწავლე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს.

ს.გ.VI.13. (EN)

მოსწავლე აცნობიერებს, რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.

Grade VII

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.VII.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი  ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად ნამუშევრის შექმნისას. 

ს.გ.VII.2. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად აირჩიოს და შემოქმედებითად გამოიყენოს  სხვადასხვა  მასალა,  ტექნიკა   და პროცედურა  ნამუშევრის  შექმნისას.

ს.გ.VII.3. (EN)

მოსწავლე აფართოებს გარემოში ობიექტებს შორის არსებული კავშირების ასახვის გზებს ნამუშევარში და შეუძლია გადმოსცეს დეტალები.   

ს.გ.VII.4. (EN)

მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და იდეების წყაროს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში. 

ს.გ.VII.5. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის  სამუშაო.

ს.გ.VII.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გუნდში მუშაობა შემოქმედებითი და საორგანიზაციო  პრობლემების გადასაჭრელად.

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.VII.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და მიღებულ ცოდნაზე დაყრდნობით გამოთქვას და დაასაბუთოს საკუთარი აზრი ხელოვნების ნაწარმოების შესახებ.

ს.გ.VII.8. (EN)

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის საშუალება.

ს.გ.VII.9. (EN)

მოსწავლე კრიტიკის დროს პატივისცემით ეკიდება სხვის ნამუშევარს და აზრს.

ს.გ.VII.10. (EN)

მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.VII.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.

ს.გ.VII.12. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი ისტორიასთან და კულტურასთან.

ს.გ.VII.13. (EN)

მოსწავლე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს. 

ს.გ.VII.14. (EN)

მოსწავლე იკვლევს, რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების ცხოვრებაში.

Grade VIII

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.VIII.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი  ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად ნამუშევრის შექმნისას. 

ს.გ.VIII.2. (EN)

მოსწავლე იჩენს ინიციატივას და ავითარებს სხვადასხვა მასალის, ტექნიკის და პროცედურის გამოყენების უნარს ნამუშევრის შექმნისას. 

ს.გ.VIII.3. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია ასახოს  ნამუშევარში გარემოზე დაკვირვების შედეგები, განავითაროს გამომსახველობითი ხერხები.

ს.გ.VIII.4. (EN)

მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და იდეების წყაროს და აფართოებს მათი ასახვის გზებს ნამუშევარში. 

ს.გ.VIII.5. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია  დაგეგმოს  და  შეასრულოს  სხვადასხვა სახის სამუშაო.

ს.გ.VIII.6. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობის სხვადასხვა სტრატეგიას. 

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ. VIII.7. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა ხელოვნების კონკრეტული ნიმუშის ანალიზის დროს.

ს.გ.VIII.8. (EN)

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის კომუნიკაციის  და კულტურის თვითგამოხატვის საშუალება.

ს.გ.VIII.9. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღო  სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.VIII.10. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.  

ს.გ.VIII.11. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კონტექსტში განიხილოს ხელოვნების  ნიმუში.

ს.გ.VIII.12. (EN)

მოსწავლე ეცნობა ქართულ ხელოვნებას და ხელოვნების მოღვაწეებს.

ს.გ.VIII.13. (EN)

მოსწავლე იკვლევს, რა როლს ასრულებს ხელოვნება საზოგადოების  ცხოვრებაში.

Grade IX

Fine and Applied Arts

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები

ს.გ.IX.1. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად აირჩიოს და შემოქმედებითად გამოიყენოს ხელოვნების ელემენტები, პრინციპები, სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა ნამუშევრის შექმნისას.

ს.გ.IX.2. (EN)

მოსწავლე  აცნობიერებს  სამყაროს როგორც მრავალფეროვანი  გრძნობებისა  და  იდეების წყაროს და შეუძლია შემოქმედებითად ასახოს ნამუშევარში.

ს.გ.IX.3. (EN)

 

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

ს.გ.IX.4. (EN)

მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა ხელოვნების კონკრეტული ნიმუშის ანალიზის დროს.

 

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

ს.გ.IX.5. (EN)

მოსწავლეს  შეუძლია  ამოიცნოს და  შეადაროს  ერთმანეთს  სხვადასხვა  ეპოქისა და სტილის ნამუშევრები.   

ს.გ.IX.6. (EN)

მოსწავლე იკვლევს და განმარტავს კონტექსტის გავლენას კონკრეტულ ნაწარმოებსა და ხელოვანის შემოქმედებაზე.   

ს.გ.IX.7. (EN)

მოსწავლე იკვლევს  საქართველოს  სხვადასხვა  კუთხის  ხელოვნების ნიმუშებს და შეუძლია იმსჯელოს მათ შესახებ.

ს.გ.IX.8. (EN)

მოსწავლე იკვლევს  ხელოვნების როლს საზოგადოების ცხოვრებაში. 

Grade X

Grade XI

Grade XII

  • Home
  • Sitemap
  • Contact
Inclusive Education Inclusive Education The Preschool Education The Preschool Education Ministry of Education and <br>Science of Georgia Ministry of Education and
Science of Georgia
© 2014 Some Rights Reserved.
Creative Commons LicenseThe Portal of National Curriculum
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License
Digital Design