Grade VI
Information and Communications Technology
ისტ რესურსების შექმნა
Georgian Language and Literature
მოსმენა
ქართ. VI. 1. (EN)
მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები
ქართ. VI. 2. (EN)
მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი
ქართ. VI. 3. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად
კითხვა
ქართ. VI. 7. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა და გაგება-გაანალიზება
ქართ. VI. 8. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა სახისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები
ქართ. VI. 9. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია პირად გამოცდილებაზე დაყრდნობით იმსჯელოს ნაწარმოებში ასახული მისთვის გასაგები და მნიშვნელოვანი პრობლემების შესახებ
ქართ. VI. 10. (EN)
მოსწავლეს აქვს კითხვის პროცესით გამოწვეული განწყობილებისა და შთაბეჭდილების გადმოცემის უნარი
ქართ. VI. 11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა
Mathematics
რიცხვები და მოქმედებები
კანონზომიერებები და ალგებრა
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მონაცემთა ანალიზი, ალბათობა და სტატისტიკა
Our Georgia
დრო და სივრცე
საზ. მეც.V-VI. 2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
საზ. მეც.V-VI. 3. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალება (ცხრილი, გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
საზ. მეც.V-VI.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული მმართველობის ფორმები.
საზ. მეც.V-VI.7. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართველობაში მონაწილეობდნენ.
გარემო და ეკონომიკა
საზ. მეც.V-VI.11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს საქართველოს გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებების ტიპებთან.
საზ. მეც.V-VI.12. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
ადამიანი და საზოგადოება
საზ. მეც.V-VI.15. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს სხვადასხვა ნიშანი და პირობა, რომლის მიხედვითაც ადამიანი ამა თუ იმ საზოგადოებას მიაკუთვნებს თავს.
საზ. მეც.V-VI.16. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს სხვადასხვა საზოგადოება მათთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისებებისა და წესების მიხედვით.
საზ. მეც.V-VI.17. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ადამიანის ღირსების, თავისუფლებისა და თანასწორობის დაცვა სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში.
Fine and Applied Arts
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
ს.გ.VI.1. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტები და პრინციპები ნამუშევრის შექმნისას.
ს.გ.VI.2. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მიზანმიმართულად აირჩიოს და შემოქმედებითად გამოიყენოს სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა ნამუშევრის შექმნისას.
ს.გ.VI.3. (EN)
მოსწავლე აკვირდება გარემოში ობიექტებს შორის კავშირებს და შეუძლია მათი თავისებურებების გადმოცემა ნამუშევარში.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
Music
პრაქტიკული უნარ ჩვევები
კომუნიკაცია, ინტერპრეტაცია
მუსიკალური ნაწარმოების აღქმა კონტექსტში
Natural Sciences
ცოცხალი სამყარო
სხეულები და მოვლენები
დედამიწა და გარესამყარო
Sport
ჯანმრთელობა და უსაფრთხოება
მოძრაობა და მოტორული უნარ-ჩვევები
Georgian as a Second Language
მოსმენა
ლაპარაკი
კითხვა
ქ.მ.VI.6. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ახსნა-განმარტებითი ხასიათის ტექსტების, განცხადებების, მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქციების წაკითხვა და გაგება.
ქ.მ.VI. 8. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ბიოგრაფიული ტექსტის (დღიური, მოგონება) წაკითხვა და გაგება.
ქ.მ.VI.10. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ადაპტირებული თხრობითი ხასიათის სხვადასხვა ტიპის ტექსტის (მოთხრობა, ლიტერატურული ზღაპარი, ლეგენდა) წაკითხვა და გაგება.
ქ.მ.VI.11. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია აარამხატვრული და მხატვრული ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა.
წერა
სწავლის სწავლა
ქ.მ.VI. 26. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია პროექტის (მაგ., სადღესასწაულო სუფრის მოწყობა და სხვა) განხორციელების ხელშესაწყობად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას.
ქ.მ. VI. 31. (EN)
მოსწავლეს შეუძლია ლექსიკური მასალის ასათვისებლად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.