ქ.მ.VIII.10. (EN)
Grade VIII
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექსტის ხმამაღლა კითხვა.
Directions:კითხვა
Subject group:Official Language
Subject:Georgian as a Second Language
indicators
- წაკითხვამდე გაიაზრებს ტექსტის შინაარსს;
- ინტონაციით გამოხატავს ტექსტში ასახულ ემოციებს;
- სასვენი ნიშნების ფუნქციით იყენებს ინტონაციას;
- შინაარსის შესაბამისად ცვლის მეტყველების ტემპს, ხმის ტემბრს და სიმაღლეს;
- კითხვის პროცესში ცდილობს მხედველობითი კონტაქტის დამყარებას აუდიტორიასთან;
- მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.