ქ.მ.IX.7. (EN)
Grade IX
მოსწავლეს შეუძლია ადაპტირებული მხატვრული ტექსტის გაგება.
Directions:კითხვა
Subject group:Official Language
Subject:Georgian as a Second Language
indicators
- განსაზღვრავს ნაწარმოების თემას, მთავარ სათქმელს;
- განმარტავს პერსონაჟთა ქცევის მოტივს და უკავშირებს საკუთარ გამოცდილებას (რას ვიზამდი, როგორ მოვიქცეოდი);
- ამოიცნობს პერსონაჟების ხასიათებს, თვისებებს არაპირდაპირი ხერხებით (მაგ., პერსონაჟის ქცევით);
- გამოაქვს დასკვნა პერსონაჟებს შორის არსებული ურთიერთობის შესახებ;
- თხრობითი ხასიათის ნაწარმოებში გამოყოფს სიუჟეტის განვითარების საფეხურებს;