ქ.მ.IV.3. (EN)
Grade IV
მოსწავლეს შეუძლია თხრობითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტის (ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა, ამბავი)მოსმენა და გაგება.
Directions:მოსმენა
Subject group:Official Language
Subject:Georgian as a Second Language
indicators
- ასახელებს პერსონაჟებს;
- ამოიცნობს მათ შეგრძნებებს, ემოციურ დამოკიდებულებებს;
- ამოიცნობს პერსონაჟების მოქმედებებს (ვინ რას აკეთებს) და მათ სიხშირეს;
- ამოიცნობს მოსაუბრეს (ვის ეკუთვნის ესა თუ ის ნათქვამი);
- ამოიცნობს ამბის განვითარებას (როგორ დაიწყო, რა მოხდა, როგორ დამთავრდა);
- განსაზღვრავს მოქმედებათა დროსა და ადგილს (მაგ., დილით, საღამოს, ზაფხულში, ტყეში, ზღვაზე...);
- ამოიცნობს პერსონაჟის დამახასიათებელ ნიშან-თვისებებს;
- ტექსტის დამუშავების შემდეგ მასწავლებლის თხრობის კვალდაკვალ ახორციელებს ამბის ინსცენირებას;
- ქმნის ტექსტის ილუსტრაციებს.