ქ.მ. IX.16. (EN)
Grade IX
მოსწავლეს შეუძლია წერის ეფექტური სტრატეგიების გამოყენება წერის პროცესის ყველა ეტაპზე (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) შედეგის გასაუმჯობესებლად.
Directions:წერა
Subject group:Official Language
Subject:Georgian as a Second Language
indicators
- მოიძიებს და თავს უყრის აუცილებელ სასწავლო რესურსებს (ლექსიკონი, ნიმუში, გრამატიკული ცნობარი და სხვა);
- საჭიროების შემთხვევაში მოიძიებს დამატებით ინფორმაციას;
- ადგენს შესასრულებელი სამუშაოს გეგმას;
- მიმართავს გონებრივ იერიშს და ჩამოწერს ყველა იდეას, რომლებიც საწერ თემატიკასთან დაკავშირებით მოუვა აზრად;
- შეარჩევს ინფორმაციებსა და იდეებს, გადაარჩევს და გადაახარისხებს; მოიფიქრებს, როგორ დააკავშიროს ისინი ერთმანეთთან;
- მოიძიებს შესაბამის ილუსტრაციებს;
- საკომუნიკაციო მიზნიდან გამომდინარე, შეარჩევს სათანადო ენობრივ მასალას (ლექსიკური ერთეულები, კლიშეები, გრამატიკული ფორმები და სხვა);
- წერს შავ ვარიანტს;
- გადაიკითხავს შავ ვარიანტს, სასწავლო რესურსზე დაყრდნობით ამოწმებს ნაწერს და ასწორებს ენობრივ შეცდომებს;
- ათეთრებს ნაწერს.