ქ. მ.VII.6. (EN)
Grade VII
მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ადაპტირებული მხატვრული ტექსტის (მოთხრობა, იგავ-არაკი) გაგება და გაანალიზება.
Directions:კითხვა
Subject group:Official Language
Subject:Georgian as a Second Language
indicators
- სათაურს გააზრებულად აკავშირებს ტექსტთან;
- ამოიცნობს მთხრობელს, პერსონაჟებს;
- ამოიცნობს მოვლენათა თანამიმდევრობას;
- ასახელებს კონკრეტულ ინფორმაციას (ვინ, სად, რატომ, რა მიზნით და სხვა);
- განმარტავს პერსონაჟთა ქცევის მოტივს და აფასებს მათ საქციელს;
- ახასიათებს პერსონაჟებს როგორც ექსპლიციტურად მოცემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით, ისე ტექსტის გააზრების საფუძველზე;
- ასახელებს პერსონაჟებს შორის არსებულ ურთიერთობებს;
- გამოაქვს დასკვნა პერსონაჟებს შორის არსებული ურთიერთობების შესახებ;
- ნაწარმოებში გამოყოფს სიუჟეტის განვითარების საფეხურებს (დასაწყისი, განვითარება, დასასრული);
- ამოიცნობს ნაწარმოების ძირითად თემას.