ისტ.IX.2. (EN)
Grade IX
მოსწავლესშეუძლია გაანალიზოს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის საქართველოში ეკონომიკური ურთიერთობების განვითარება.
Directions:გარემო და ეკონომიკა
Subject group:Social Sciences
Subject:History of Georgia
indicators
- რუკაზე აღნიშნავს საქართველოს ტერიტორიაზე გამავალ სხვადასხვა ეპოქის სავაჭრო გზებს;
- ცხრილის საშუალებით აჯგუფებს და მსჯელობს იმ საშინაო და საგარეო ფაქტორებზე, რომლებიც ხელს უწყობდნენ ან უშლიდნენ საშინაო და საგარეო ვაჭრობის განვითარებას სხვადასხვა ეპოქაში;
- მსჯელობს ქართული ფულის ისტორიაზე;
- მსჯელობს, თუ როგორ იცვლებოდა სავაჭრო ურთიერთობები საქართველოში ტრანსპორტის განვითარებასთან ერთად;
- რუკაზე აღნიშნავს საქართველოს ტერიტორიაზე არსებული წიაღისეულის მოპოვების ადგილებს და საუბრობს ხელოსნობის ან მრეწველობის იმ დარგებზე, რომელთა განვითარებასაც მათმა მოპოვებამ შეუწყო ხელი;
- წერილობითი სახით შეუძლია ჩამოაყალიბოს თავისი თვალსაზრისი საქართველოს ეკონომიკაში უცხო ქვეყნის მმართველობით გამოწვეული დადებითი და უარყოფითი ცვლილებების შესახებ;
- მსჯელობს, თუ როგორ იცვლებოდა საქართველოში სოფლის მეურნეობა სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკის განვითარებასთან ერთად, ადარებს განსხვავებულ ეპოქებში საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში სოფლის მეურნეობის ტრადიციული დარგების განვითარებას;
- მსჯელობს სხვადასხვა ეპოქაში ამა თუ იმ რეგიონთან თუ სივრცესთან საქართველოს ეკონომიკური ურთიერთობების შესახებ.
resources

Activities